löysin mieheltäni toisen puhelimen..
Kaikki aikalailla kiteytetty otsikkoon. Auton hansalokerosta löytyi. Vain yksi numero tallennettu. Aika selvä peli siis. Yhdessä oltu 26vuotta...
Voi kun en ikinä olisi löytänyt sitä. Nyt tajuan - tieto lisää tuskaa. Rehellisesti olisin onnellinen jos en olisi tiennyt. Ei merkkejä miehen käytöksessä. Kaikki olisi normaalisti jos en tästä olisi saannut tietää.
Mitäs nyt? Kerronko että löysin tämän vai leikinkö tietämätömtä. Voisinpa palata eiliseen
Kommentit (78)
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 18:30"]
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 18:28"]
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 18:26"]
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 18:18"]
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 17:49"]
Soittaisin prepaid-liittymästä numeroon, ja teeskentelisin että olen poliisi, joka suorittaa huumerikosjutun esitutkintaa, ja kutsuisin henkilön kuulusteluihin. Kertoisin myös, että henkilön puheluita on kuunneltu 6 kuukauden ajan koska häntä epäillään osallisuudesta paritukseen ja varastetun tavaran kätkemiseen. :D
[/quote]
Saisit rikossyyteen niskaasi
[/quote]
Mitä sitten? Olen saanut rikesakkojakin ylinopeudesta eli rikkonut lakia ennenkin.
[/quote]
Toi on huomattavasti isompi juttu. Tuosta joutuu vankilaan. Poliisina esiintyminen on täysin eri asia kuin joku ylinopeussakko.
[/quote]
Mikä vitun poliisina esiintyminen? Tee nyt jo palvelus kansakunnalle ja eliminoi itsesi.
[/quote]
Jos sinä soitat jollekkin ja ilmoitat olevasi poliisi niin rikot lakia. YMMÄRRÄTKÖ?
"Soittaisin prepaid-liittymästä numeroon, ja teeskentelisin että olen poliisi, joka suorittaa huumerikosjutun esitutkintaa, ja kutsuisin henkilön kuulusteluihin. Kertoisin myös, että henkilön puheluita on kuunneltu 6 kuukauden ajan koska häntä epäillään osallisuudesta paritukseen ja varastetun tavaran kätkemiseen."
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 18:33"]
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 18:30"]
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 18:28"]
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 18:26"]
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 18:18"]
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 17:49"]
Soittaisin prepaid-liittymästä numeroon, ja teeskentelisin että olen poliisi, joka suorittaa huumerikosjutun esitutkintaa, ja kutsuisin henkilön kuulusteluihin. Kertoisin myös, että henkilön puheluita on kuunneltu 6 kuukauden ajan koska häntä epäillään osallisuudesta paritukseen ja varastetun tavaran kätkemiseen. :D
[/quote]
[/quote]
Mitä sitten? Olen saanut rikesakkojakin ylinopeudesta eli rikkonut lakia ennenkin.
[/quote]
Toi on huomattavasti isompi juttu. Tuosta joutuu vankilaan. Poliisina esiintyminen on täysin eri asia kuin joku ylinopeussakko.
[/quote]
Mikä vitun poliisina esiintyminen? Tee nyt jo palvelus kansakunnalle ja eliminoi itsesi.
[/quote]
Jos sinä soitat jollekkin ja ilmoitat olevasi poliisi niin rikot lakia. YMMÄRRÄTKÖ?
"Soittaisin prepaid-liittymästä numeroon, ja teeskentelisin että olen poliisi, joka suorittaa huumerikosjutun esitutkintaa, ja kutsuisin henkilön kuulusteluihin. Kertoisin myös, että henkilön puheluita on kuunneltu 6 kuukauden ajan koska häntä epäillään osallisuudesta paritukseen ja varastetun tavaran kätkemiseen."
[/quote]
Vesa ei tajuu...
Minullakin on toinen puhelin ja siellä tallennettuna yksi numero, nimittäin Helsingin transplantaatioyksikköön. Jos vaikka joskus saisi soiton elinsiirtoon. Näkyvällä paikalla pidän. Ei ole mies epäillyt mitään.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 18:18"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 17:49"]
[/quote]
[/quote]
Öö, mistähän rikoksesta? Narraamisesta? :D Valehtelu, kunhan sitä ei tee viranomaiselle erehdyttämistarkoituksessa, ei kyllä ole tällä hetkellä rikos. Ja jos tarkoitat viranomaisena esiintymistä, niin eiköhän siinä tarvita enemmän todisteita ja hyötymistä kuin jokin prepaid-numerosta soitettu pilapuhelu.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 17:48"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 17:43"]
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 14:12"]
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 14:01"]Selvä provo. Mieheltä ei taaskaan kysytä mitään eikä edes mainita löytyneestä puhelimesta. Numeroon ei tietenkään soiteta. Miehen käytös ei ole muuttunut eikä epäilyttävää, mutta kuitenkin yhdestä naisesta on ollut epäilys. Jep. Oma mies olisi heitetty jo pihalle rytkyineen päivineen tässä vaiheessa. [/quote] Jep, ja sopivasti mies on aina jossain matkoilla/lenkillä/salilla, ettei pääse heti asiasta puhumaan. Jos tällainen sattuisi omalle kohdalle niin en todellakaan tulisi tänne siitä heti ensimmäisenä kirjoittelemaan, vaan etsisin miehen käsiini vaikka mistä, jotta pääsisin asiaa selvittelemään.
[/quote]
Mitä hemmetin selvittämään? Kun asia ei sulle kuulu mitenkään. Aikuisella ihmisellä saa olla vaikka kassi kaupalla puhelimia ihan ilman lupaasi
[/quote]
Saa olla, mutta puoliso saa ottaa myös eron sellaisesta kusipäästä mielihyvin ja nopeasti.
[/quote]
Se, että ihmisellä on kassikaupalla puhelimia, muuttaa miehen kusipääksi? Niillä puhelimilla voi olla muutakin tarkoitusta, ei välttämättä sitä varten että voisi muille naisille soitella.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 13:43"]
Jaahas mammoilla tylsä pääsiäinen takana kun lankeaa taas vanhaan kusetukseen. Tiedoksenne, tämä tarina ei tule koskaan saamaan loppua. Näitä samoja aloituksia on jatkuvasti ja vain otsikot vaihtuu. Tällä palstalla on jopa myönnetty että näitä provoja tehtaillaan ja sitten nauretaan ihmisten hyväuskoisuudelle. No itsepähän itsenne naurettaviksi teette.
[/quote]
Ai jaksaa ihmetettyttää, että kuvitteleeko joku oikeasti, että ihmiset täällä vastailee provoihin tosissaan. No näköjään kuvittelee: sinä jälleen yksi tällainen, joka ei ymmärrä että kyllä me täällä itsekin tajuamme kyseessä olevan provo. Että kenelleköhän täällä oikein nauretaan... ;)
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 18:41"]
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 18:18"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 17:49"] Soittaisin prepaid-liittymästä numeroon, ja teeskentelisin että olen poliisi, joka suorittaa huumerikosjutun esitutkintaa, ja kutsuisin henkilön kuulusteluihin. Kertoisin myös, että henkilön puheluita on kuunneltu 6 kuukauden ajan koska häntä epäillään osallisuudesta paritukseen ja varastetun tavaran kätkemiseen. :D [/quote] Saisit rikossyyteen niskaasi [/quote] Öö, mistähän rikoksesta? Narraamisesta? :D Valehtelu, kunhan sitä ei tee viranomaiselle erehdyttämistarkoituksessa, ei kyllä ole tällä hetkellä rikos. Ja jos tarkoitat viranomaisena esiintymistä, niin eiköhän siinä tarvita enemmän todisteita ja hyötymistä kuin jokin prepaid-numerosta soitettu pilapuhelu.
[/quote]
Siinä ei tarvita mitään hyötymistä. Poliisina esiintyminen on yksiselitteisesti laitonta
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 18:45"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 18:41"]
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 18:18"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 17:49"] Soittaisin prepaid-liittymästä numeroon, ja teeskentelisin että olen poliisi, joka suorittaa huumerikosjutun esitutkintaa, ja kutsuisin henkilön kuulusteluihin. Kertoisin myös, että henkilön puheluita on kuunneltu 6 kuukauden ajan koska häntä epäillään osallisuudesta paritukseen ja varastetun tavaran kätkemiseen. :D [/quote] Saisit rikossyyteen niskaasi [/quote] Öö, mistähän rikoksesta? Narraamisesta? :D Valehtelu, kunhan sitä ei tee viranomaiselle erehdyttämistarkoituksessa, ei kyllä ole tällä hetkellä rikos. Ja jos tarkoitat viranomaisena esiintymistä, niin eiköhän siinä tarvita enemmän todisteita ja hyötymistä kuin jokin prepaid-numerosta soitettu pilapuhelu.
[/quote]
Siinä ei tarvita mitään hyötymistä. Poliisina esiintyminen on yksiselitteisesti laitonta
[/quote]
Joo, mä olen kanssa ihan sata varma että tämän tyyppisestä puhelusta tulis heti karhuryhmä ovelle pidättämään. Että täältäkös on prepaidista soitettu ja pollarina esiinnytty. Ihan varmasti. Onneksi niillä ei ole parempaa tekemistä.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 17:49"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 17:39"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 14:13"]Provo tai ei, mutta tottahan on että miehiltä/naisilta löytyy näitä "kakkospuhelimia" prepaid-liittymillä. Itekin löysin mieheltäni tämmöisen. Sitä sitten selvitettiin aikansa ja erohan siitä tuli. Mies ei olisi halunnut erota. Olishan se olisi ollut niin kätevää hoidella muita naisia siinä sivussa. Eikä kuulemma ollut kyse sekin puutteesta. Kiva vaan tekstailla muille naisille ja pitää niitä kuumana.
[/quote]
Minulle sattui juuri näin...tosin ei erottu. Kaksi vuotta aikaa tapahtuneesta.
[/quote]
Kuinka selvitte? Mitä miehesi sanoi? Mikä oli suhteen laatu?
Ap
[/quote]
Puoli vuotta oli täyttä helvettiä. Mieheni rakastui tähän naiseen aivan täysin. Oli kuulema minun vika. Hän halusi läheisyyttä..keskustelua ym. Ystävystyi fb.. Kiihkeitä viestejä. Puheluita.. Kun tajusin tilanteen otin asian puheeksi. Ensin kielsi kaiken..sitten myönti. Halusi erota ja tilit selviksi.
Mieheni sanoi ettei meillä ole mitään yhteistä..unohti rakkauden huumassa yhteiset lapsemme.
En ole antanut miehelleni anteeksi enkä tule ikinä antamaan. Olemme olleet naimisissa kohta kolmekymmentä vuotta.
En anna helposti periksi mutta joskus tekee mieli luovuttaa. Mieheni mitätöi koko elämäni.
En laittanut numeroa mihinkään, oli naisen nimellä tallennettu. Ei kai asia mihinkään muutu oli nainen kuka tahansa. Epäilys on yhdestä ja osuinkin oikeaan.
Viestejä ei ollut eikä puhelulokissa kun varmaan kolme viimeistä soittoa. Menin eilen kaverin luo juttelemaan. Pitäisi kai tänään nostaa kissa pöydälle täällä kotona.
Pelottaa mitä tuleman pitää
Ap
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 00:24"]
Tää on niin ikuisuusprovo, etten enää kestä.
[/quote]
Ihankun tällaista ei sattuisi oikeasti. Useammat ei vaan tule sitä tänne kirjoittamaan.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 19:52"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 17:49"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 17:39"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 14:13"]Provo tai ei, mutta tottahan on että miehiltä/naisilta löytyy näitä "kakkospuhelimia" prepaid-liittymillä. Itekin löysin mieheltäni tämmöisen. Sitä sitten selvitettiin aikansa ja erohan siitä tuli. Mies ei olisi halunnut erota. Olishan se olisi ollut niin kätevää hoidella muita naisia siinä sivussa. Eikä kuulemma ollut kyse sekin puutteesta. Kiva vaan tekstailla muille naisille ja pitää niitä kuumana.
[/quote]
Minulle sattui juuri näin...tosin ei erottu. Kaksi vuotta aikaa tapahtuneesta.
[/quote]
Kuinka selvitte? Mitä miehesi sanoi? Mikä oli suhteen laatu?
Ap
[/quote]
Puoli vuotta oli täyttä helvettiä. Mieheni rakastui tähän naiseen aivan täysin. Oli kuulema minun vika. Hän halusi läheisyyttä..keskustelua ym. Ystävystyi fb.. Kiihkeitä viestejä. Puheluita.. Kun tajusin tilanteen otin asian puheeksi. Ensin kielsi kaiken..sitten myönti. Halusi erota ja tilit selviksi.
Mieheni sanoi ettei meillä ole mitään yhteistä..unohti rakkauden huumassa yhteiset lapsemme.
En ole antanut miehelleni anteeksi enkä tule ikinä antamaan. Olemme olleet naimisissa kohta kolmekymmentä vuotta.
En anna helposti periksi mutta joskus tekee mieli luovuttaa. Mieheni mitätöi koko elämäni.
[/quote]
Olet kumminki tämän miehen kanssa? Kuinka niin kävi jos miehesi oli aivan rakastunut toiseen ja halusi erota??
Ap
Haitko haulla kenen numero se oli? Selvä peli joo, mutta mun uteliaisuus käskisi tuonkin vielä selvittämään.
Ja kertoisin, että olen sen löytänyt.
Annoitko miehelle persettä? Jos et niin tiedät syyn.
Tuo puhelin pöydälle ja anna miehen löytää. Kysy kenen puhelin ja mitä tarkoitusta varmaan. Jos miehellä on jokin selitys, sano avoimesti epäilleesi miehellä olevan suhde tai mitä nyt epäiletkään. Sen jälkeen pitäisi olla keskustelun käynnissä.
Jos se on sen duunipuhelin. Mutta käy nyt katsomassa Fonectasta kenen numerosta kyse. Kai se nyt aika tyhmä on jos toista puhelinta jemmailee hanskalokerossa.
Ensiksi päästä häpeästä irti. Se ei ole sinun häpeääsi, se on HEIDÄN häpeäänsä!!