löysin mieheltäni toisen puhelimen..
Kaikki aikalailla kiteytetty otsikkoon. Auton hansalokerosta löytyi. Vain yksi numero tallennettu. Aika selvä peli siis. Yhdessä oltu 26vuotta...
Voi kun en ikinä olisi löytänyt sitä. Nyt tajuan - tieto lisää tuskaa. Rehellisesti olisin onnellinen jos en olisi tiennyt. Ei merkkejä miehen käytöksessä. Kaikki olisi normaalisti jos en tästä olisi saannut tietää.
Mitäs nyt? Kerronko että löysin tämän vai leikinkö tietämätömtä. Voisinpa palata eiliseen
Kommentit (78)
Kuinka selvisitte? Mikä oli suhteen laatu?
Ap
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 17:43"]
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 14:12"]
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 14:01"]Selvä provo. Mieheltä ei taaskaan kysytä mitään eikä edes mainita löytyneestä puhelimesta. Numeroon ei tietenkään soiteta. Miehen käytös ei ole muuttunut eikä epäilyttävää, mutta kuitenkin yhdestä naisesta on ollut epäilys. Jep. Oma mies olisi heitetty jo pihalle rytkyineen päivineen tässä vaiheessa. [/quote] Jep, ja sopivasti mies on aina jossain matkoilla/lenkillä/salilla, ettei pääse heti asiasta puhumaan. Jos tällainen sattuisi omalle kohdalle niin en todellakaan tulisi tänne siitä heti ensimmäisenä kirjoittelemaan, vaan etsisin miehen käsiini vaikka mistä, jotta pääsisin asiaa selvittelemään.
[/quote]
Mitä hemmetin selvittämään? Kun asia ei sulle kuulu mitenkään. Aikuisella ihmisellä saa olla vaikka kassi kaupalla puhelimia ihan ilman lupaasi
[/quote]
Saa olla, mutta puoliso saa ottaa myös eron sellaisesta kusipäästä mielihyvin ja nopeasti.
Soittaisin prepaid-liittymästä numeroon, ja teeskentelisin että olen poliisi, joka suorittaa huumerikosjutun esitutkintaa, ja kutsuisin henkilön kuulusteluihin. Kertoisin myös, että henkilön puheluita on kuunneltu 6 kuukauden ajan koska häntä epäillään osallisuudesta paritukseen ja varastetun tavaran kätkemiseen.
:D
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 17:41"]
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 22:35"]
Tuo puhelin pöydälle ja anna miehen löytää. Kysy kenen puhelin ja mitä tarkoitusta varmaan. Jos miehellä on jokin selitys, sano avoimesti epäilleesi miehellä olevan suhde tai mitä nyt epäiletkään. Sen jälkeen pitäisi olla keskustelun käynnissä.
[/quote]
Aikuisella ihmisellä saa olla vaikka 100 eri puhelinta eikä siihen mitään lupia tai selityksiä tarvita.
[/quote]
Ehkä tässä nyt ei olla kieltämässä keltään usean puhelimen omistusta.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 17:39"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 14:13"]Provo tai ei, mutta tottahan on että miehiltä/naisilta löytyy näitä "kakkospuhelimia" prepaid-liittymillä. Itekin löysin mieheltäni tämmöisen. Sitä sitten selvitettiin aikansa ja erohan siitä tuli. Mies ei olisi halunnut erota. Olishan se olisi ollut niin kätevää hoidella muita naisia siinä sivussa. Eikä kuulemma ollut kyse sekin puutteesta. Kiva vaan tekstailla muille naisille ja pitää niitä kuumana.
[/quote]
Minulle sattui juuri näin...tosin ei erottu. Kaksi vuotta aikaa tapahtuneesta.
[/quote]
Kuinka selvitte? Mitä miehesi sanoi? Mikä oli suhteen laatu?
Ap
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 17:45"]
Kuinka kehtaisin kertoa edes ystävälleni.. Luulin että kaikki on hyvin ja se näkyi ulospäin. Häpeän määrä on niin suuri. Jos nyt menetän avioliittoni ja ns.kasvoni? Suurempi mahdollisuus selvittää asiat miehen kanssa jos lähipiiri ei tiedä. En tiedä onko mies rakastunut häneen vai onko kyse jostain jännityksen hakemisesta.. Ap
[/quote]
No et varmaan tiedä niin :) mutta ehkä kohta keksit tarinalle jatkoa.
No etkai sinä mitään kasvoja menetä, jos mies on pettänyt. Ethän sinä se pettäjä ole! Ihan ihme ajatuksia ihmisillä kyllä. Minä ainakin jätin exäni, kun jäi kiinni pettämisestä ja päivääkään en ole katunut. Eikä todellakaan tullut mieleeni itse hävetä. Miten sitä voi ikinä luottaa kumppaniin, joka tekee jotain tuollaista selän takana. Minulta ei ainakaan ymmärrystä heruisi.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 14:13"]Provo tai ei, mutta tottahan on että miehiltä/naisilta löytyy näitä "kakkospuhelimia" prepaid-liittymillä. Itekin löysin mieheltäni tämmöisen. Sitä sitten selvitettiin aikansa ja erohan siitä tuli. Mies ei olisi halunnut erota. Olishan se olisi ollut niin kätevää hoidella muita naisia siinä sivussa. Eikä kuulemma ollut kyse sekin puutteesta. Kiva vaan tekstailla muille naisille ja pitää niitä kuumana.
[/quote]
Nykypäivän flirttailua ja osalle itsetunnon pönkitystä. Väriä omaan harmaaseen arkeen. Voi olla ettei johda koskaan viesteilyä pidemmälle, voi olla että johtaa. Joskus jopa eroon kuten tällä vastaajalla.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 17:42"]
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 17:41"][quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 22:35"] Tuo puhelin pöydälle ja anna miehen löytää. Kysy kenen puhelin ja mitä tarkoitusta varmaan. Jos miehellä on jokin selitys, sano avoimesti epäilleesi miehellä olevan suhde tai mitä nyt epäiletkään. Sen jälkeen pitäisi olla keskustelun käynnissä. [/quote] Aikuisella ihmisellä saa olla vaikka 100 eri puhelinta eikä siihen mitään lupia tai selityksiä tarvita. [/quote] Ei tietenkään tarvita. Mutta jos yhdessä on vain yhden naisen numero ja kuumia seksiviestejä niin siihen tarvitaan selitys. Ainakin parisuheessa olevilta.
[/quote]
Mistä sinä tiedät mitä viestejä siellä on? Jos menet niitä lukemaan rikot lakia ja liitto päättyy saman tien muutenkin. Viestien lukeminen on PALJON suurempi asia kuin pettäminen.
Mikset kerro ystävällesi? Oikeat ystävät ovat myötätuntoisia ja ymmärtävät, että elämässä voi tapahtua kaikenlaista. Ei hyvä ystävä tuomitse, jos haluatkin vielä korjata liittosi pettäjä-miehen kanssa, vaan on tukena missä tahansa päätöksessäsi.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 18:10"]
Mistä sinä tiedät mitä viestejä siellä on? Jos menet niitä lukemaan rikot lakia ja liitto päättyy saman tien muutenkin. Viestien lukeminen on PALJON suurempi asia kuin pettäminen.
[/quote]
Mä kokisin kyllä suurempana petoksena sen, jos mun mies pettäisi mua, kuin jos olisi lukenut viestejäni.
"Viestien lukeminen on PALJON suurempi asia kuin pettäminen." Sanoi pettäjä. Ja en todellakaan ole samaa mieltä tästä asiasta. Laki ei TODELLAKAAN ole aina oikeassa. Eikä sitä tartte paljastaa, että niitä on lukenut.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 17:49"]
Soittaisin prepaid-liittymästä numeroon, ja teeskentelisin että olen poliisi, joka suorittaa huumerikosjutun esitutkintaa, ja kutsuisin henkilön kuulusteluihin. Kertoisin myös, että henkilön puheluita on kuunneltu 6 kuukauden ajan koska häntä epäillään osallisuudesta paritukseen ja varastetun tavaran kätkemiseen. :D
[/quote]
Saisit rikossyyteen niskaasi
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 18:17"]
"Viestien lukeminen on PALJON suurempi asia kuin pettäminen." Sanoi pettäjä. Ja en todellakaan ole samaa mieltä tästä asiasta. Laki ei TODELLAKAAN ole aina oikeassa. Eikä sitä tartte paljastaa, että niitä on lukenut.
[/quote]
Laki on tuossa asiassa täysin oikeassa. Kirjesalaisuus on äärimmäisen tärkeä asia. Pettäminen taas on asia joka ei eroa avioerosta mitenkään. Moni pitää sitäkin pettämisenä. Koska sitähän se on. Siinä petetään toisen lupauselää loppuelämä toisen kanssa.
Mistä syytät toista jos et kerro että olet lukenut viestejä?
Tavallaan ketjuun ilmestyvä hullu jankkaaja lisää ketjun viihdearvoa. Silti ärsyttää, mene seko jankkaamaan muualle, ketään ei kiinnosta.
No ei sitä tarvitse kertoa mistä sen pettämisen on saanut selville. Jos ei ukko sittenkään tunnusta, niin senkus jättää sen. Siinäpähän miettii koko loppuelämänsä mistä vaimo sai pettämisen selville.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 18:18"]
Soittaisin prepaid-liittymästä numeroon, ja teeskentelisin että olen poliisi, joka suorittaa huumerikosjutun esitutkintaa, ja kutsuisin henkilön kuulusteluihin. Kertoisin myös, että henkilön puheluita on kuunneltu 6 kuukauden ajan koska häntä epäillään osallisuudesta paritukseen ja varastetun tavaran kätkemiseen. :D
[/quote]
[/quote]
Mitä sitten? Olen saanut rikesakkojakin ylinopeudesta eli rikkonut lakia ennenkin.
Tää jankkaaja vielä itse yläpeukuttaa omia vastauksiaan :D Varmaan jäänyt itse kiinni pettämisestä viestien takia tai on jotain salattavaa.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 18:26"]
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 18:18"]
[/quote]
[/quote]
Mitä sitten? Olen saanut rikesakkojakin ylinopeudesta eli rikkonut lakia ennenkin.
[/quote]
Toi on huomattavasti isompi juttu. Tuosta joutuu vankilaan. Poliisina esiintyminen on täysin eri asia kuin joku ylinopeussakko.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 17:43"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 14:12"]
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 14:01"]Selvä provo. Mieheltä ei taaskaan kysytä mitään eikä edes mainita löytyneestä puhelimesta. Numeroon ei tietenkään soiteta. Miehen käytös ei ole muuttunut eikä epäilyttävää, mutta kuitenkin yhdestä naisesta on ollut epäilys. Jep. Oma mies olisi heitetty jo pihalle rytkyineen päivineen tässä vaiheessa. [/quote] Jep, ja sopivasti mies on aina jossain matkoilla/lenkillä/salilla, ettei pääse heti asiasta puhumaan. Jos tällainen sattuisi omalle kohdalle niin en todellakaan tulisi tänne siitä heti ensimmäisenä kirjoittelemaan, vaan etsisin miehen käsiini vaikka mistä, jotta pääsisin asiaa selvittelemään.
[/quote]
Mitä hemmetin selvittämään? Kun asia ei sulle kuulu mitenkään. Aikuisella ihmisellä saa olla vaikka kassi kaupalla puhelimia ihan ilman lupaasi
[/quote] älä jankkaa