Mies maistoi tekemääni ruokaa ja
ei halunnut syödä enempää. Ei kuulemma ollut hyvää. Hän oli nälkäinen eli jäi nyt ilman päivällistä. Onko tuollainen normaalia aikuisen käytöstä?
Kommentit (42)
tonnikala-papu-valkosipuli-limemehu-korianteri salaatti?
En itsekään söisi tuollaista, koska inhoan papuja ja tonnikalaa. Ei kaikkea pidä ottaa henkilökohtaisesti, koska kaikkia ei vaan kaikki raaka-aineet miellytä, vaikka ruoka olisikin hyvin tehty.
Jospa ruoka olikin oikeasti syömäkelvotonta?
No ei, mutta toisaalta jos mieheni tekis mulle ruoaksi vaikka jotain verilettuja ja lanttu-inkivääri-purjo- muusia voisin itsekin jättää väliin.
Lämpimän tonnikala-papusalaatin, joka on kyllä aina muille kelvannut ja itsekin pidän siitä.
Ap
Ihan normaalia, en minäkään syö paha ruokaa kuin vähän.
tonnikala on mautonta, pavut ovat mauttomia. miten noista saa salaatin?
en ikinä tekis tuollaista 'ruokaa'
Tilaa sille pizza, niin ehkä leppyy.
Alla oleva kommentoija osasikin _melkein_ lukea ja ymmärtää lukemansa.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 19:20"]
pavut on ihan perseestä. ja se nyt pitää vielä sotkea salaatiksi, eli kylmää??? ja siihen raaka tonnikala.
HYI VITTU
[/quote]
Mua ärsyttää tää keskustelu (typerysten osalta) enemmän kuin kaikki karva- , opettaja- ja seksissä pitää olla asiat just täsmälleen näin -keskustelut yhteensä.
Laitoitko siis purkista papuja ja purkista tonnaria samaan kulhoon ja sekasin? Yökkistä vaan.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 19:23"]ei salaatit ole lämpimiä.
[/quote]
Kyllä voi olla.
No ei tuo salaatti olisi minun mieleeni ja voisin jättää ehkä syömättä tai söisin osan mutta en kehtaisi valittaa että on pahaa jos en ole vaivautunut tekemään itselleni ruokaa.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 19:28"]
Lisäksi mm. valkosipulia, limettimehua, tuoretta korianteria. Ihmeen hyvä makukombinaatio, uskokaa tai älkää. Muille on tosiaan maistunut, mutta mies ei suostunut syömään kuin yhden haarukallisen. Ap
[/quote]
raaka valkosipuli??? hapan lime mehu? pistävä korianteri??? mauton tonnikala ja sahajauhomaiset pavut.
ei ihme että mies oksensi ne ulos.