Mies maistoi tekemääni ruokaa ja
ei halunnut syödä enempää. Ei kuulemma ollut hyvää. Hän oli nälkäinen eli jäi nyt ilman päivällistä. Onko tuollainen normaalia aikuisen käytöstä?
Kommentit (42)
en kehtais tehdä tuollaista ruokaa esim. ensideiteillä
Lisäksi mm. valkosipulia, limettimehua, tuoretta korianteria. Ihmeen hyvä makukombinaatio, uskokaa tai älkää. Muille on tosiaan maistunut, mutta mies ei suostunut syömään kuin yhden haarukallisen.
Ap
Linkki reseptiin?
Mutta törpösti miehesi käyttäytyi joka tapauksessa. Ikinä en kehtaisi sanoa ihmiselle joka valmistaa mulle ruokaa että on paha ei kelpaa.
Jos ruoka on oikeasti paskaa, niin miksi ihmeessä (aikuinenkaan) ei voisi sanoa sitä ääneen? Tonnikala-papu -salaatti ei ainakaan kovin kaksiselta kuulosta.
Ei ole linkkiä, resepti on yhdestä keittokirjasta. Just toi kun itse pyysi minua laittamaan mitä tahansa ruokaa, niin kehtaa silti nirsoilla. En ymmärrä, tuli mieleen kranttu lapsi. Ja hän tykkää tonnikalasta.
Ap
Jos se on tämä, niin yh...
http://www.kotikokki.net/reseptit/nayta/34158/Lämmin%20tonnikalasalaatti/
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 19:52"]
Jos se on tämä, niin yh... http://www.kotikokki.net/reseptit/nayta/34158/Lämmin%20tonnikalasalaatti/
[/quote]
Ei ole :)
Aiemmin mun ja miehen ruokamaku on mennyt yksi yhteen. Nyt sitten tuli poikkeus sääntöön. Siltikin mielestäni hän olisi voinut hoitaa homman paremmin, vaikka ruoka ei maistunut. Käytöstavat jne...
Ap
Ei todellakaan, poispilattu mukamas aikuinen mies.
Kunnon sisäfilepihvi ja valkosipuliperunat lisukkeineen niin johan maistuisi.
On tietenkin. Onko normaalia käytöstä väkertää jotain syötäväksi sopimatonta ruuaksi? Opettele tekemään ruokaa ja notku vähemmän täällä. Normaali miesvihafemakkotouhu taas irrallaan.
Tehköön mies itse ruokansa, jos ei kelpaa. Liian hyvään on tottunut. Lakkaa passaamasta sitä.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 19:36"]
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 19:31"]
Ei ole linkkiä, resepti on yhdestä keittokirjasta. Just toi kun itse pyysi minua laittamaan mitä tahansa ruokaa, niin kehtaa silti nirsoilla. En ymmärrä, tuli mieleen kranttu lapsi. Ja hän tykkää tonnikalasta. Ap
[/quote]
Ja sinusta tulee mieleen narsistinen mulkku :)
"yhyy kun muutkin tykkää niin se ei saa haukkuu nyyh niisk" Eli jos jossain päin maailmaa syödään lehmänlantaa grillattuna ja paikalliset siitä tykkää ja sinua oksettaisi edes haistaa, niin olisit vaan "kranttu lapsi"?
Suoraan sanottuna vituttaa hyvin paljon sinunlaiset nihilistiset mulkut joiden mielestä aikuisella ei saa olla omia makuja ja päätösvaltaa mitä syö ja mitä ei. Jos lapsi ei oikeasti pidä jostain mausta, niin miksi helvetissä sillekkään pitäisi väkisin jotain paskaa syöttää? Selitä nyt perustellusti!
"kaikkea pitää syödä/maistaa" ei ole perustelu. Mitäpä jos tulisin sinne ja syöttäisin sinulle koiranpaskaa samalla periaatteella, tuskin tykkäisit?
Kas kun se mistä itse pitää voi olla toisille kuvottavaa myrkkyä.
[/quote]
Ehkä teidän nihilististen mulkkujen ei kannattaisi sitten sanoa, että tee mitä ruokaa vaan. Tonnikala on mieto maku ja samoin pavut. Mistä ap voisi tietää, että mies alkaa yökkäilemään, jos ensin sanoo, että mikä tahansa ruoka käy.
Se on vähän voivoi, jos jäi miehelle nälkä. Mitäs ei ruoka kelvannut. Kai sitä nyt aikuinen ihminen osaa itse ruokansa valmistaa. Voi sitten tehdä sellaista mikä itselle kelpaa.
Meille ei mies edes maistanut vaan teki pakkasesta sekaisin kaiken näköistä :(
Jos mun mies sanois että tee mitä vaan, en todellakaan tekisi tuollaista ruokaa. Minä nimittäin tunnen mieheni ja tiedän millainen ruoka on hänelle ok. Teen siis sellaista ruokaa joka sopii meille molemmille. Ihan kuin ap ei tuntisi miestään tai sitten vittuillakseen teki tuollaista ruokaa.
"Jos mun mies sanois että tee mitä vaan, en todellakaan tekisi tuollaista ruokaa. Minä nimittäin tunnen mieheni ja tiedän millainen ruoka on hänelle ok. Teen siis sellaista ruokaa joka sopii meille molemmille. Ihan kuin ap ei tuntisi miestään tai sitten vittuillakseen teki tuollaista ruokaa."
Voi luoja. Ei se mies mikään lapsi ole. Jos ei ruoka kelpaa, niin tehköön sapuskansa itse. Tää vastaus oli jotain niin naurettavaa :D Ihan varmaan joo Ap on vittuillakseen tehnyt "vääränlaista" ruokaa. Yhyyyhyy. Nyt Ap on huono vaimo. Anteeksi vaan mut nyt eletään 2015 vuotta, eikä mitään viiskytlukua. Ehkäpä mies voi ihan itse tehdä ruokansa, niin ei tartte valittaa.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 19:28"]
Lisäksi mm. valkosipulia, limettimehua, tuoretta korianteria. Ihmeen hyvä makukombinaatio, uskokaa tai älkää. Muille on tosiaan maistunut, mutta mies ei suostunut syömään kuin yhden haarukallisen. Ap
[/quote]
Jonain lisukkeena varmaan ihan jee, mutta oliko tää tosiaan teidän PÄIVÄLLINEN? Kyllä aterialla voisi jotain kunnon ruokaa tarjota.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 21:38"]
"Jos mun mies sanois että tee mitä vaan, en todellakaan tekisi tuollaista ruokaa. Minä nimittäin tunnen mieheni ja tiedän millainen ruoka on hänelle ok. Teen siis sellaista ruokaa joka sopii meille molemmille. Ihan kuin ap ei tuntisi miestään tai sitten vittuillakseen teki tuollaista ruokaa."
Voi luoja. Ei se mies mikään lapsi ole. Jos ei ruoka kelpaa, niin tehköön sapuskansa itse. Tää vastaus oli jotain niin naurettavaa :D Ihan varmaan joo Ap on vittuillakseen tehnyt "vääränlaista" ruokaa. Yhyyyhyy. Nyt Ap on huono vaimo. Anteeksi vaan mut nyt eletään 2015 vuotta, eikä mitään viiskytlukua. Ehkäpä mies voi ihan itse tehdä ruokansa, niin ei tartte valittaa.
[/quote]
Niin, et nyt ymmärtänyt. Mä teen usein itselleni oman ruoan ja mies tekee itselleen omansa. Mut jos on tekemässä molemmille ruokaa, miksei tee sellaista mistä molemmat tykkää??
Et vaikuta sinäkään kovin tasapainoiselta.
Jos mun mies tekisi noin niin ajattelisin vaan että ei tainnut maistua. Eipä tehdä toista kertaa... Ollaan kokkailtu niin paljon toisillemme. Välillä noita kamalia ruokia osuu kohdalle puolin ja toisin.
ruoan nimestä ei saa mitään kuvaa mitä muuta siinä on ja miten se on maustettu.