mies jäi kiinni pettämisestä
Itse kertoi. Ja häipyi taas ryyppäämään. Olen raskaana ja varaan ajan keskeytykseen.
Kommentit (13)
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 13:21"]Itse kertoi. Ja häipyi taas ryyppäämään. Olen raskaana ja varaan ajan keskeytykseen.
[/quote]
Varmasti oikea päätös sinulta!
Ap kiltti. Pyydä samalla joku tulppa sinne jalkoväliisi. Et selvästi erottele yhtään, kenelle jaat sitä karvaista majavaasi. Älä siis hommaile aikuisten juttuja jos äly kuin kuusivuotiaalla. Itse olet miehesi valinnut.
Tilanteessasi tekisin abortin. :/ Mulla tulee ensin parisuhde ja sitten lapset.
Syytönhän se lapsi on. Minä jättäisin miehen ja pitäisin lapsen.
Etkai nyt hätäile? Mies on mies, kyllä jokainen panee vierasta jos on siihen mahdollisuus ;)
Nyt kun on saanut vierasta, voi todeta, että mielummin panee sun toosaa loppuelämän, kun ei se ollutkaan niin hienoa. Kato asian positiivista puolta!! :)
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 14:02"]Etkai nyt hätäile? Mies on mies, kyllä jokainen panee vierasta jos on siihen mahdollisuus ;)
Nyt kun on saanut vierasta, voi todeta, että mielummin panee sun toosaa loppuelämän, kun ei se ollutkaan niin hienoa. Kato asian positiivista puolta!! :)
[/quote]
Höpö höpö. Miehen ei ole pakko panna yhtään ketään, ei ne siihen kuole.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 14:02"]
Etkai nyt hätäile? Mies on mies, kyllä jokainen panee vierasta jos on siihen mahdollisuus ;)
[/quote]
En kyllä katselisi noin tyhmää miestä, petti tai ei :D
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 13:49"][quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 13:21"]Itse kertoi. Ja häipyi taas ryyppäämään. Olen raskaana ja varaan ajan keskeytykseen.
[/quote]
[/quote]
Miksi alapeukut? Ap ei selvästikään ole tarpeeksi kypsä huolehtimaan lapsesta, jos näin helposti on valmis siitä luopumaan.
Se lapsikin on sen miehen lapsi. Sitä on sidottu lapsen isään lopun ikää lapsen kautta. Sekä se lapsi perii isältään luonteenpiirteitä, ja jos ei kestä isää niin voi olla kestämistä lapsessakin kun kasvaa. Voi erota ja hankkia lapset sen miehen kanssa jonka kanssa haluaa jakaa elämäänsä, ei tuollaisen rentun.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 14:06"][quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 13:49"][quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 13:21"]Itse kertoi. Ja häipyi taas ryyppäämään. Olen raskaana ja varaan ajan keskeytykseen.
[/quote]
[/quote]
Miksi alapeukut? Ap ei selvästikään ole tarpeeksi kypsä huolehtimaan lapsesta, jos näin helposti on valmis siitä luopumaan.
[/quote]
Täällä on hihhuliuskovaisia, jotka eivät hyväksy aborttia!
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 14:01"]Syytönhän se lapsi on. Minä jättäisin miehen ja pitäisin lapsen.
[/quote]
Niin. Ei tappaminen ole etusijalla.
En mä ton takia aborttia menis tekemään. En niitä vastustakkaan, mutta ei se mies pitäisi olla syy siihen tahdotko lapsen vai ei
Olin juuri raskaana kun mies joka oli luvannut raitistua, ei tullutkaan kotiin ryyppyputkelta pariin päivään. Raskaus oli tosi varhaisessa vaiheessa. Ensimmäinen ajatus oli että jätän sen ja teen abortin. Istuin tosi pitkään... en sitten voinut tehdä aborttia. En kuitenkaan uskaltanut lähteäkään ja jäädä yksin vauvan kanssa. Nyt vuosia myöhemmin en vieläkään tiedä mikä olisi ollut viisainta. Olemme eronneet koska hän on edelleen juoppo. Yhtä yksin olen lapsen kanssa kuin jos olisin heti lähtenyt ja ehkä minulla olisi jo kunnon kumppani. Mutta se abortti... halusin lastani niin kovasti, ja rakastan häntä yli kaiken, vieläkään en voi sanoa että se olisi pitänyt tehdä.
Jos olet vielä nuori niin sinulla tilanne on toinen ja ehkä on parempi tehdä abortti. Paras ystävättäreni teki niin kun tuli raskaaksi juopponistimiehelleen, ja jätti tämän. Myöhemmin tapasi todella hyvän miehe ja heillä lapsia. Se renttu on jo kuollut.