Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirsta Kiuru saa vauvan, talven ihana ihme!

Vierailija
22.12.2021 |

Tulen ihan kamalan onnelliseksi hänen puolestaan. Onnea Krista!

Kommentit (1112)

Vierailija
701/1112 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidoissa terveys asetetaan etusijalle eli enää iällä ole niin tärkeä asia. 

Vierailija
702/1112 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän riippuu mihin aikaan kuukaudesta saa siittiöitä sisään ei nainen joka päivä raskaaksi tule. Mutta toivotaan ettei budhan henki tee ihan keltaiseksi eikä ikä vammaiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
703/1112 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se väärin lasta kohtaan. Kun lapsi on 20-vuotias on äiti 68-69.   Teini -iässä  äiti on  vanhuudenvaivoista kärsivä kuusikymppinen. 

Toisilla n. 20v nuoremmat vanhemmat.  Saa hävetä iäkästä ätiään.

Ja kyllähän parikymppinen tarvitsee vielä äidin tukea monissa asioissa.  Siinä sitten äiti jo seitsenkymppinen, uupunut, väsähtänyt, kenties jo muistisairaskin vanhus. 

Jos lapsen suurin murhe on muiden äitejä iäkkäämpi äiti, niin harvinaisen onnekas tenava on.

Sitä paitsi kaikki normaalit lapset häpeävät vanhempiaan viimeistään teininä.

Mitä parikymppiseen tulee, niin monelta on isä tai äiti tai molemmat jo kuollut tai sairauden uuvuttama, vaikka olisivatkin olleet kolmekymppisiä lapsensa syntyessä. Ihan pärjäävät silti, kunhan siinä on lähipiirissä läheisiä muita aikuisia tukena.

Kuusikymppisen "vanhuudenvaivat" on kyllä jo aikaa kaukaa haettu, sen ikäiset ovat vielä työiässä eikä suinkaan vanhuusiässä, ja yleensä ihan vireitä, harrastavia ihmisiä.

Pakko pilata illuusiosi, mutta kyllä jo viisikymppisenä alkaa olla kaikenlaista vaivaa, saati kuusikymppsenä ja jaksaminen on aivan toista luokkaa kuin nuorempana. Eikö se ole lapselle kivaa. Tiedän tämän itse iäkkäiden vanhempien lapsena. Katsoin aika kateellisena heidän nuorempia vanhempiaan, jotka jaksoivat viettää aikaa lastensa kanssa ihan eri tavalla kuin omani. Lisäksi häpesin vanhan näköisiä vanhempiani kun vertasin heitä muiden vanhempiin. Näin se lapsi voi kokea. vanhempani olivat paljon nuorempia kuin Krista kun synnyin .

Vierailija
704/1112 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristiina xx kirjoitti:

Just tällaisten tapausten vuoksi joku Maajussille morsian -Matti kuvittelee löytävänsä reilusti yli nelikymppisen naisen, joka tuosta vaan tulee raskaaksi ja tekee hänelle jälkikasvun.

Niinpä. Ihmisillä vääristyy käsitys normaalista kun lukevat näitä otsikoita viisikymppisistä äideistä. Nuoret ajattelevat, ettei tässä ole mitään kiirettä perhettä perustaa kun se voi tehdä sitten joskus viisikymppisenä.

Vierailija
705/1112 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä julkkisten kertomukset raskauksistaan johtavat kuuleman mukaan ihmisiä harhaan. Suurin osa on tehty luovutetuilla munasoluilla eli kyllä se edelleen on niin, että kun alkaa mittari näyttämään 40 alkaa olla jo vähän out-tilanne.  Toki raskaaksi pystyy tulemaan nuoren (luovutetuilla) munasoluilla. Suurimmalla osalla on käytetty luovutettuja munasoluja (siis näistä lähemmäs 50-vuotiaista synyttäjistä).  Onhan se ihan hyvä vaihtoehto, koska adoptiolapsia on vaikea saada yms.

Vierailija
706/1112 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 45v, täysin terve ( kaikki veriarvot hyviä, käyn kaikissa mahdollisissa testaissä), olen fyysisesti hyvässä kunnossa, harrastan liikuntaa 5h viikossa ja taloudellisesti "kuivilla". Mutta kyllä tässä alkaa olemaan väsynyt. Gyne kysyy vuosittain, onko vielä tarkoitus hankkia lapsia :) ihana vanhempi mies. Sen sijaan 35 vuotiaana naisgyne totesi että mitään sterilaatioita ei noin vanhoille tehdä kun ei sitä raskaaksi tule muutenkaan. 

Kovasti Kiuru korosti että luonnollisesti saanut alkunsa, mitä kyllä saanee epäillä...ihan tilastojen valossa. Omilla munasoluilla ei edes yritetä enää yli 43-44 vuotiaita hoidoissakaan.. 

Vierailija
707/1112 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se väärin lasta kohtaan. Kun lapsi on 20-vuotias on äiti 68-69.   Teini -iässä  äiti on  vanhuudenvaivoista kärsivä kuusikymppinen. 

Ja kyllähän parikymppinen tarvitsee vielä äidin tukea monissa asioissa.  Siinä sitten äiti jo seitsenkymppinen, uupunut, väsähtänyt, kenties jo muistisairaskin vanhus. 

Jos lapsen suurin murhe on muiden äitejä iäkkäämpi äiti, niin harvinaisen onnekas tenava on.

Mitä parikymppiseen tulee, niin monelta on isä tai äiti tai molemmat jo kuollut tai sairauden uuvuttama, vaikka olisivatkin olleet kolmekymppisiä lapsensa syntyessä. Ihan pärjäävät silti, kunhan siinä on lähipiirissä läheisiä muita aikuisia tukena.

Kuusikymppisen "vanhuudenvaivat" on kyllä jo aikaa kaukaa haettu, sen ikäiset ovat vielä työiässä eikä suinkaan vanhuusiässä, ja yleensä ihan vireitä, harrastavia ihmisiä.

Mieheni ei ollut kovinkaan mielissään kun pappaisänsä kuoli kuusikymppisenä mieheni ollessa alaikäinen. Mutta sitähän tapahtuu vain saduissa, ei oikeassa elämässä. Eikö?

Olisiko hän mieluummin jäänyt syntymättä? Aikamoista draaman tajua. 

Ehkä, jos olisi tiennyt mitä tuleman pitää. Jäitkö itse alaikäisenä ilman vanhempia ja miten selvisit siitä?

Täällä yksi! Isäni kuoli 42-vuotiaana onnettomuudessa, olin silloin 11-vuotias. Olihan se ikävää, mutta elämä jatkui ja pärjättiin. Olihan minulla äiti, veli, tätejä ja setiä, kummit, muitakin sukulaisia ja ystäviä.

Et suinkaan jäänyt kokonaan ilman vanhempia, olihan sinulla äiti. Raskaampaa on selvitä, jos menettää nuorena molemmat vanhempansa, vaikka kuinka olisi sukua ympärillä.

Vierailija
708/1112 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen 45v, täysin terve ( kaikki veriarvot hyviä, käyn kaikissa mahdollisissa testaissä), olen fyysisesti hyvässä kunnossa, harrastan liikuntaa 5h viikossa ja taloudellisesti "kuivilla". Mutta kyllä tässä alkaa olemaan väsynyt. Gyne kysyy vuosittain, onko vielä tarkoitus hankkia lapsia :) ihana vanhempi mies. Sen sijaan 35 vuotiaana naisgyne totesi että mitään sterilaatioita ei noin vanhoille tehdä kun ei sitä raskaaksi tule muutenkaan. 

Kovasti Kiuru korosti että luonnollisesti saanut alkunsa, mitä kyllä saanee epäillä...ihan tilastojen valossa. Omilla munasoluilla ei edes yritetä enää yli 43-44 vuotiaita hoidoissakaan.. 

Joo epäilen kanssa tuota luonnollisuutta, mutta eihän sitä toki ole pakko kenellekään kertoa, miten on saanut alkunsa. Eihän nuo muutkaan "vanhemmat" äidit ole kertoneet, että raskaus on tehty luovutetuilla munasoluilla.  Mun yksi tuttu ei kertonut, että edes oli käyttänyt hoitoja, koska aihe oli niin arka hänelle.  Joku kysyi häneltä, että miten on alkunsa saanut niin vastasi, että miten nyt lapsia yleensä tehdään. Eikä minusta ole edes korrektia kysyä vanhemmalta naiselta tällaista. Ihan samahan tuo on, kun kerran omakseen ottaa lapsen. 

Vierailija
709/1112 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuo kyllä oli varomattomuutta sanoa, ettei 35-vuotias enää tule raskaaksi. Sitä ei tarvitse kuin kerran paukahtaa niin siinä sitä ollaan. 

Vierailija
710/1112 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiurun raskaus on ollut tiedossa jo muutaman kuukauden. Miten tähän nyt vasta herättiin?

Kiuru itse kertoi asiasta vasta nyt julkisuuteen.

Ei juuri kenellekään tullut edes mieleen, että hänen iässään voisi olla raskaana. Toista se on näiden kolmikymppisten ”julkkis” naisten kohdalla, joiden vatsanseutua kytätään tiiviisti.

711/1112 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa ja toivottavasti kaikki menee hyvin. Vaikka täällä palstalla nurissaan niin pääpointti on se että lapsi on toivottu 🙂 Eli asiat menee niin kuin ne kuuluukin🙂

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
712/1112 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei takuulla kukaan gyne sano, ettei yli 35-vuotias tule raskaaksi. Jotain tolkkua näihin väitteisiin.

Lähes joka neljäs viime vuonna syntynyt lapsi syntyi yli 35-vuotiaalle äidille.

Vierailija
713/1112 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaikki tekevät nykyään vanhana lapsia?? Suuret riskit, joita ei moni tajua.

Tiedoksi sinulle; lapsia ei tehdä, niitä saadaan. Aina tämä ei syystä tai toisesta onnistu ideaali-iässä. Olen todella onnellinen, että vuosikausien odottamin jälkeen tämä onnistui. Sydämestäni toivotan onnea Kristalle ja hänen miehelleen!

No ei ne lapset kuule synny ihan noin vain itsestään, että plops vaan! Kyllä ne täytyy ensin "tehdä" ennen kuin niitä saadaan :)

Vierailija
714/1112 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Mulla samat kokemukset, olen terve mutta eipä se vauvan tekeminen enää luomusti onnistuisi sanoi gynekologikin. Faktat on faktaa. En usko hetkelläkään että Kristan vauva on saanut luomusti alkunsa. Mutta eihän hän voi sitä myöntää tietenkään, koska saisi arvosteluryöpyn niskaansa.

Vierailija
715/1112 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä on joulun ihme eli neitseellinen syntyminen jos kerran on muka 10 vuotta yritetty lasta. Toinen vaihtoehto on että joulupukki on käynyt jo lahjoittamassa spermaa jo kesällä.

Vierailija
716/1112 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko naisvihamielisyyden määrä lisääntynyt Suomessa? En muista, että meno olisi ollut ihan näin ilkeää aikaisemmin, esimerkiksi 2000-luvun alussa, kun aloin seurata palstaa?

Onhan se. Naisvihasta 99% on peräisin toisilta naisilta. Mikä neuvoksi?

Vanha sanonta: nainen on naiselle susi, ei ole tyhjästä syntynyt.

Onhan se aivan tyhjästä syntynyt, koska oikea versio on: Ihminen on ihmiselle susi.

Eihän se silloin ole tyhjästä syntynyt, sillähän juuri on merkitystä, miksi se sanonta on muuttunut aikojen saatossa tuohon muotoon, se ei liene sattumaa.

Vierailija
717/1112 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko pilata illuusiosi, mutta kyllä jo viisikymppisenä alkaa olla kaikenlaista vaivaa, saati kuusikymppsenä ja jaksaminen on aivan toista luokkaa kuin nuorempana. Eikö se ole lapselle kivaa. Tiedän tämän itse iäkkäiden vanhempien lapsena. Katsoin aika kateellisena heidän nuorempia vanhempiaan, jotka jaksoivat viettää aikaa lastensa kanssa ihan eri tavalla kuin omani. Lisäksi häpesin vanhan näköisiä vanhempiani kun vertasin heitä muiden vanhempiin. Näin se lapsi voi kokea. vanhempani olivat paljon nuorempia kuin Krista kun synnyin .

Näin kuusikymppisenä en enää jaksaisi hoitaa pientä lasta. Kymmenen vuotta sitten jaksoin hyvin ja nytkin jaksan teinien kanssa. Meillä sijaisäideillä vauva viisikymppisenä ei ole harvinaisuus. On jopa noin 70- vuotiaana sukulaissijaisvanhemmaksi alkaneita.

Vierailija
718/1112 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin sanoi kyllä gyne 37-vuotiaana, että aika pienet mahdollisuudet on raskautua. No hoitojen avulla sitten tulin aika pian raskaaksi ihan omialla soluilla, mutta ilman hoitoja en olisi tullut. 

Vierailija
719/1112 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko naisvihamielisyyden määrä lisääntynyt Suomessa? En muista, että meno olisi ollut ihan näin ilkeää aikaisemmin, esimerkiksi 2000-luvun alussa, kun aloin seurata palstaa?

Onhan se. Naisvihasta 99% on peräisin toisilta naisilta. Mikä neuvoksi?

Vanha sanonta: nainen on naiselle susi, ei ole tyhjästä syntynyt.

Onhan se aivan tyhjästä syntynyt, koska oikea versio on: Ihminen on ihmiselle susi.

Eihän se silloin ole tyhjästä syntynyt, sillähän juuri on merkitystä, miksi se sanonta on muuttunut aikojen saatossa tuohon muotoon, se ei liene sattumaa.

Niin, se on naisvihaa ilmentävä variaatio. Ymmärsitkö?

Vierailija
720/1112 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö viisvitonen Kiuru ole vähän liian vanha tulemaan äidiksi?

Nuo numerot jääneet sinulla selvästi vähän vähemmälle? Osaatko laskea oman ikäsi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän