Iso mies iso muna ?
Olen tässä miettinyt, että näkyykö miehen peniksen koko hänen vartalostaan. Onhan se jotenkin järkeen käypää että 180cm miehellä olisi housuissa niin löysänä kuin kovanakin iso. Miten on?
Kommentit (8)
Kai sitä sanotaan, että jotain korrelaatiota on, mutta oma otantani ei kyllä riitä tämän arvioimiseen. Noin 80% sänkykumppaneistani on ollut 180-185 senttiä pitkiä ja penisten koot ovat vaihdelleet jonkin verran. Mitään megameloja ei ole vastaan tullut.
N31
Ei se korreloi jalan kokokaan. Olen 176 cm lyhyt, mutta jalkani on kokoa 46 iso.
Ei todellakaan. Tiedän monta isokokoista miestä, joilla on onnettoman pienet värkit.
Toisaalta taas, vartaloltaan pienikokoisemmalla miehellä pienempikin kyrpä näyttää isommalta ja toisin päin.
Olishan se aivan liian vaivatonta. Eli ei todellakaan isolla ole iso, nähty on :/
Isokätisellä on iso. Pakon sanelema juttu, koska isoilla sormilla ei voi pitää kiinni katkaravusta kun pissaa.
Olen itse 192 senttiä pitkä mies ja kaluni on velttona reilu 12senttiä pitkä. Ja näyttää huomattavasti lyhyemmältä kuin 10sentin kalu lyhyellä miehellä.
Olen 184cm ja muna on 18cm erektiossa, mutta löysänä ihan nysä jolla en paljon saunassa kehuisi.
Ei pidä paikkaansa, sen verran monta pitkää tai pätkää olen nähnyt munineen