Naisen etsintä
Olen kolmekymppinen sinkkumies ja haluaisin kovasti naisen itselleni. Olen ajatellut etsiä netistä, mutta mistä tietää, ettei nainen ole huora? Olen lukenut, että ihan tavalliset naapurintytötkin saattavat ottaa satunnaisesti maksun panosta, jos rahaa on tiedossa tarpeeksi. Ei kai sentään kaikki ole huoria.
Kommentit (6)
Jos kehtaan, niin osta trikoot ja mene Zumba-kursseille.
Ainakin huorahtava on, jos antaa eka treffeillä.
Naisen etsintä on vaikeaa. Ite olen jonkin verran käynyt katsastamassa pubien tarjontaa, mutta kovin tuntuu olevan valikoitunutta porukkaa. Olisiko joku harrastus sellainen, jossa olisi paljon vapaita naisia?
löytyy vain sellaisia rinsessoja ja pubi-ruusuja... yöh..ota siinä suihin joltain hiiva-helenalta..
Tai puutteessa. Kuten minä.
Ei siinä nykyään ole mitään epäsiveää, jos antaa eka treffeillä. Se on vain aikuisten ihmisten hauskanpitoa. Ite olen antanut, mutta ei se tee mielestäni musta huoraa. En sentää jaa toosaani kaikille.
Naisen etsintä on vaikeaa. Ite olen jonkin verran käynyt katsastamassa pubien tarjontaa, mutta kovin tuntuu olevan valikoitunutta porukkaa. Olisiko joku harrastus sellainen, jossa olisi paljon vapaita naisia?