Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi sinulla EI ole luottokorttia?

Vierailija
14.08.2008 |

Etkö matkustele tai shoppaa netissä?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
14.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies maksaa kun matkustellaan.

siksi.

Vierailija
2/30 |
14.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

luottotietoja. shoppaan kyllä netissä, mutta verkkopankissakin voi maksaa eli ostan vaan jos on varaa maksaa heti pois.

-virheistään oppinut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
14.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksan mieluummin ostokset käteisellä, en matkustele ja netissä voi shoppailla ilman luottokorttiakin. Paljon nähnyt näitä tapauksia jotka elävät yli varojensa ja ovat vaikeuksissa luottokorttilaskujen kanssa.

Vierailija
4/30 |
14.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilillä aina sen verran rahaa, että en tarvitse luottoa. Eikä tarvitse miettiä mitä ostan/ jätän ostamatta. Kaikkeen on varaa, mitä haluan ja tarvitsen. Onneksi =D

Vierailija
5/30 |
14.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama juttu mulla.

Vierailija
6/30 |
14.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluan käyttää ainoastaan olemassa olevaa rahaa.

Vierailija
7/30 |
14.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on maksuaikakortti, eli saat vaan maksuaikaa niille ostoksille, ilman korkoa. En ymmärrä miten jollain ihmisellä ei tänä päivänä ole luottokorttia (jos siis sellaisen saisi).

Vierailija
8/30 |
14.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shoppailen kyllä netissä ja matkustelen. Visa Electronilla olen pärjäillyt hyvin jo monta vuotta: jos se ei jossain käy, niin varaan käteistä.

Vierailija
9/30 |
14.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä mulla ole luottokorttia. Parempi olla ilman korttia kun kortin kanssa joka on aina tapissa. Ulkomailla saa Visa Electronilla pankkiautomaateista nostettu rahaa ja maksella ostoksia, netissä samanen kortti käy aika moneen paikkaan. Matkoja voi ostella ilman luottokorttia nykyään aika monesta paikasta. Riittää kun tilillä on rahaa ;)

Vierailija
10/30 |
14.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko se nyt sitten niin hienoa,ostaa velaksi ja maksaa siitä vielä korkoa??

Vierailija
11/30 |
14.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko se nyt sitten niin hienoa,ostaa velaksi ja maksaa siitä vielä korkoa??

Vierailija
12/30 |
14.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja matkustellessa lentoliput voi varata tiettyjen pankkien verkkotunnustenkin avulla. Hotelleja varatessa ja tavaraa netistä tilatessa on aina ollut joku muu (äiti tai puoliso), joka on vinguttanut omaa korttiaan.

Vierailija
13/30 |
14.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en maksuaikakorttia! t:13

Vierailija
14/30 |
14.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juurikaan matkustele, mutta shoppailen kyllä netissä. En ole siihenkään vielä luottokorttia tarvinnut. Jos tarvitsen, niin mies auttaa omalla kortillaan.

Vierailija
15/30 |
14.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko luottokortin saada jos on työpaikka, vaikkakin ihan juuri alkanut työsuhde?

Vierailija
16/30 |
14.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan vielä. Olen kotona kahden lapsen kanssa, mies on opiskelija. Silti meillä on ainakin tähän asti ollut varaa kaikkeen mitä olemme tarvinneet. kummallakaan ei ole luottokorttia. Minä kyllä shoppaan netistä vaikka mitä, mutta maksan heti verkkopankissa.

Matkustelua meillä ei juurikaan ole, kun lapset niin pieniä. Mutta sekin alkaa olemaan kohta edessä. :)

Vierailija
17/30 |
14.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on luottokortti, joten hän maksaa netissä tehtävät ostokset. Säästyy meidänkin huushollissa yhden ihmisen luottokorttimaksut. Vaikka Visa Electronkin maksaa nykyään jo euron kuussa.

Vierailija
18/30 |
14.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehellä on luottokortti mutta todella harvoin sitä tarvitsee käyttää.

Vierailija
19/30 |
14.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Visa Electron kelpaa ihan samalla tavalla netissä ja ulkomailla kuin luottokorttikin.

Etkö matkustele tai shoppaa netissä?

Vierailija
20/30 |
14.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä keksi ensimmäistäkään asiaa mihin sitä tarvitsisin.. electron minulla on ja sillä olen pärjännyt varsin hyvin..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan