Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä elämä on teille opettanut?

Vierailija
04.04.2015 |

Eli miten olette viisastuneet? Tai toisin päin?

Onko elämä kyynistänyt? Vai oletteko vain oppineet tunnistamaan ne luotettavat tyypit muiden joukosta?

Toistatteko jotain samoja virheitä elämässänne kerta toisensa jälkeen?

Minkälaisia ihmisiä on osunut tiellenne?

Oletteko onnellisessa parisuhteessa?

Mistä eniten pidätte nykyisin elämässänne?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 01:56"]

Rumana ihmisenä on oppinut, että ulkonäkö on todellakin tärkeintä ihmisessä.

[/quote]

Ei ole. Jos on kaunis mutta kiusattu ja vihattu niin ei elämä ole juuri sen kummempaa kuin rumallakaan. Okei, miehiä ehkä on tarjolla mutta enpä ole vieläkään parisuhteessa silti vaikka tämän ikäisistä ja nuoremmistakin naisista suurin osa on.

Vierailija
42/48 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti se, että ainoa ihminen ketä voin muuttaa, olen minä itse! Kun tämän oivalsin, niin löysin onnen ja myös parisuhteeseen löytyi onni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varo pimeillä kujilla väijyviä somaleita, etenkin Gutaleita!

Vierailija
44/48 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen että kaikki on paskaa paitsi kusi.

Vierailija
45/48 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 02:39"]

Elämä on helpompaa ilman lapsia, eikä siihen liity mitään kääntöpuolta.

[/quote]Totta. Jos luotettava ehkäisy olisi keksitty 400 vuotta sitten, meitä olisi täällä aika paljon vähemmän ja kulttuurimme olisi hyvin erilaista. Aikaisemmista sukupolvista ei kannata ottaa mallia: he lisääntyivät, koska oli pakko.

Vierailija
46/48 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Kiitollisuus siitä (vähästä) mitä jo on, on kaikkein tärkeintä. Se todella tekee onnelliseksi.

- Jokainen on oman elämänsä asiantuntija ja jokaisessa ihmisessä on älyttömästi voimaa ja vahvuutta, josta he eivät yleensä ole lainkaan tietoisia.

- Erittäin auttavaiset ja uhrautuvaiset ihmiset eivät tee sitä silkasta hyvyydestä, vaan tunteakseen itsensä tärkeiksi ja täyttääkseen jotain tyhjyyden tunnettaan.

- Veri ei ole automaattisesti vettä sakeampaa.

- Yksinäisyys on aina jollain tavalla itse aiheutettua - ehkä tahattomasti, mutta kuitenkin. Siihen voi myös itse vaikuttaa, jos vain tietää mitä tehdä.

- Jos ajattelee negatiivisia asioita, niitä näkee koko ajan enemmän ympärillä, ja päinvastoin.

- Raiskaus ei tule kello kaulassa.

- Kaikesta voi selvitä. Ihan kaikesta.

Vierailija
47/48 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämäni on kuin merisuolahaulilla ammuttu ampumahaava johon hierotaan kusta paskaa ja visvaa

Pakko ihailla verbaalitaitojasi.

Vierailija
48/48 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

nankka kirjoitti:

- Kiitollisuus siitä (vähästä) mitä jo on, on kaikkein tärkeintä. Se todella tekee onnelliseksi.

- Jokainen on oman elämänsä asiantuntija ja jokaisessa ihmisessä on älyttömästi voimaa ja vahvuutta, josta he eivät yleensä ole lainkaan tietoisia.

- Erittäin auttavaiset ja uhrautuvaiset ihmiset eivät tee sitä silkasta hyvyydestä, vaan tunteakseen itsensä tärkeiksi ja täyttääkseen jotain tyhjyyden tunnettaan.

- Veri ei ole automaattisesti vettä sakeampaa.

- Yksinäisyys on aina jollain tavalla itse aiheutettua - ehkä tahattomasti, mutta kuitenkin. Siihen voi myös itse vaikuttaa, jos vain tietää mitä tehdä.

- Jos ajattelee negatiivisia asioita, niitä näkee koko ajan enemmän ympärillä, ja päinvastoin.

- Raiskaus ei tule kello kaulassa.

- Kaikesta voi selvitä. Ihan kaikesta.

Mitä meinasit tuolla raiskaus jutulla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi