Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni kuvaili "markkina-arvoni" naisten markkinoilla

Vierailija
03.04.2015 |

Riitelin eilen taas mieheni kanssa ja kiukkuni lisääntyi entisestään, kun mies kuvaili markkina-arvoni naisten markkinoilla. Arvion lopputulos oli se, että minun markkina-arvoni on aika lähellä nollaa, ja että minun täytyisi arvostaa enemmän sitä, että heikosta markkina-arvostani huolimatta mies rakastaa minua ja haluaa muodostaa perheen kanssani (itse en halua lapsia).

Tässä kriteerit alhaiselle markkina-arvolleni miehen mukaan:

1. En ole erityisen varakas

-         2. Tällä hetkellä en ole koulutustani (FM) vastaavissa töissä, enkä muutenkaan ole menestyvä ja kunnianhimoinen liikenainen

-         3. Perheenikään ei ole varakas, hyvämaineinen, tunnettu ja arvostettu (tämä on kaikkein raivostuttavin kriteeri)

-         4. En ole sosiaalinen (huom: miehen kanssa aika mahdoton olla sosiaalinen, koska toisten miesten kanssa ei saisi juurikaan olla tekemisissä)

-         5. Negatiivinen elämänasenne ja muutenkin vaikea luonne (omasta mielestäni olen pikemminkin realistinen)

-          6.  En täytä yleisiä kauneiskriteereitä (mitkähän nekin ovat?), enkä muutenkaan ole sellaista naistyyppiä, joka vetäisi miehiä puoleensa (omasta mielestäni olen ihan hyvän näköinen ja “ihailijoita” riittää)

-         7. En halua muodostaa perhettä (ei lapsia), enkä muutenkaan halua mitään

Olemme asuneet yhdessä jo reilut kaksi vuotta ja kihloissakin ollaan, mutta olen harkinnut suhteen lopettamista. Tämä markkina-arvon määrittely oli kyllä aika viimeinen pisara. Sanokaa nyt tekin, että JÄTÄ SE SIKA!! En kestä enää! Etsiköön mies nämä kriteerit täyttävä täydellinen vauvakone!

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No JÄTÄ SE SIKA!

Viikko tai pari kun on kulunut huomaat hengittäväsi paljon vapaammin kun rinnalla ei ole joku joka yrittää tuupata omalta polultasi pois.

Vierailija
2/51 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo jätä se sika

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala mies

Vierailija
4/51 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä olisin jo mennyt ennenkuin olisi tuon listan loppuun päässyt, tai oikeastaan ukko luettelisi ulkona loput...

Vierailija
5/51 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markkina-arvo? What? Sano sille kvartaali-idarille, että hasta la vista!

Vierailija
6/51 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista miehesi luettelemista asioista tuskin mikään on totta. Tämä on: Olet tyhmä, jos jäät tuohon suhteeseen.

Vierailija
7/51 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, vaikutat fiksulta nuorelta naiselta. Miehesi taas kuulostaa melkoiselta ääliöltä. Mieti nyt tarkaan onko teillä tarpeeksi yhteistä ja erityisesti yhteiset arvot? Sinun on kuitenkin nyt helpompi tehdä kipeitäkin ratkaisuja ja ottaa uusi suunta elämällesi kuin esim. 7 tai 15 vuoden kuluttua.

Vierailija
8/51 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee samanlainen lista miehestäsi. Voit aloittaa näillä

-miehesi on naisen kanssa, jonka markkina-arvon hän määrittelee alhaiseksi eli todellinen pelkuri-luuseri

-miehesi haluaa lapsia eli on nössö

-miehesi arvostaa perhetaustaa eli hän on sosiaalinen kiipijä.

Vierailija
9/51 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sinä olet niin paljon parempi. Lähde korot kopisten!! Voimahali :)

Vierailija
10/51 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Y

Vierailija
11/51 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 23:11"]Tee samanlainen lista miehestäsi. Voit aloittaa näillä

-miehesi on naisen kanssa, jonka markkina-arvon hän määrittelee alhaiseksi eli todellinen pelkuri-luuseri

-miehesi haluaa lapsia eli on nössö

-miehesi arvostaa perhetaustaa eli hän on sosiaalinen kiipijä.
[/quote]

Totta. Miehesi vaikuttaa myös pelokkaalta.

Vierailija
12/51 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille asiallisista ja kannustavista kommenteista. Oikeassa olette, ei minun tarvitse tuollaista roskaa tarvitse kuunnella mieheltä. Aivan kuten numero 8 sanoi, parempi lähteä nyt kuin monen vuoden kuluttua.

-Ap

Vierailija
13/51 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, ettet halua lapsia on noista ainoa järkevä miinus. Useimmille tarve lisääntyä on hyvin voimakas.

Vierailija
14/51 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittää pelotella sinua, ettet lähtisi hänen luotaan. "Mää oon ainoo joka suostuu sut ottamaan!"

Perkeleen epätoivoinen äijä ja pitää sinua kaiken lisäksi tyhmänä. Lähde äkkiä.

Vierailija
15/51 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska ja ahne mies, jota kiinnostaa raha ja materiaali. Kaikki eivät toki ole tuollaisia.

Vierailija
16/51 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAP

Vierailija
17/51 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kukaan voi suoltaa tuollaista kakkaa, arvostella oman naisensa markkina-arvoa? Kuvottava ja lapsellinen mies, ei tuollaisella tee mitään.

Vierailija
18/51 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markkinat sen arvon määrittelevät. Eiköhän se liene aika pistää sekä sinut että mies takaisin sinkkupörssiin. 

Vierailija
19/51 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi taitaa olla lukenut liikaa Laasasen juttuja ja taitaa olla Laasasen kannattajakuntaa.

Vierailija
20/51 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 23:28"]

JSSAP

[/quote]

Näitä harvoja kertoja AV-palstalla, kun tällaisia kommentteja voi oikeasti yläpeukuttaa.

Kovin usein tällaisia kommentteja lisätään ketjuihin vain provoamistarkoituksissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi