Mitä mieltä, jos yli 30v mies sanoo Salkkareiden Sannia seksikkääksi?
Kysymys koskee sitten vain kyseisen nuoren naisen ulkonäköä. Ei sitä, onko järkevää ylipäätään katsoa Salkkareiden tapaisia saippuasarjoja.
Kommentit (13)
Minun 43v miesystävä ei seuraa salkkareita, mutta tietää sannin näyttelijän ja pitää tätä seksikkäänä. Asia on täysin ok ja ymmärrettävää. Ei mies ala viehättyä mummoista vaikka itse ikääntyykin.
Makunsa kullakin. Mitä siitä muka pitäisi ajatella?
Sama alotus taas. Etkö sä nyt pääse yli siitä miehes kommentista.
Tämäkin on ollu monta kertaa täällä.. Mun mielestä se ei ole seksikäs, koska liian nuoren näköinen, mielestäni seksikäs on aikuinen nainen, mutta olen itsekin nainen, hetero joten miesten mielipide voi olla eri. Salkkari Sanni on mielestäni tosi söpö ja nätti, ja kadehdittavat hiukset!
Kyllähän se aika hiljaseksi vetää, että yli kolmekymppinen heteromies? katsoo salkkareita. Ei taida ihan täydellä hapella käydä muutenkaan.
Sori, mä ehdin kommentoida ennen kuin luin koko aloituksen. Vastaan uudelleen, etten tiedä kuka Sanni on kun en ole katsonut salkkareita joten kyseenalaistaisin kuitenkin syyn sille, miksi mies puhuu ääneen salkkarinäyttelijöistä? Oleko sinä ap painostanut miestä tyyliin "vastaa, vastaa, vastaa nyt, tykkäät kumminkin, vastaa, mikset vastaa, onko, onko se, vastaa jo..."
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 23:33"]Kyllähän se aika hiljaseksi vetää, että yli kolmekymppinen heteromies? katsoo salkkareita. Ei taida ihan täydellä hapella käydä muutenkaan.
[/quote]
Kyllä ainakin oma ukko katsonut alusta asti Salkkareita, kuten minäkin. Aivan täyttä paskaa se on, mutta ei siihen aikaan ole muutakaan tekemistä :D Myönnän, että seurustelun alussa se hieman hämmästytti,mutta oli kiva kenen kanssa puhua ja katsoa, kun kaverit eivät katsoneet.
Huoh. Mitä sitten? Ketä kiinnostaa?
No hieman öklöä,eikö ole aika nuori tuo Sannin näyttelijä.Muutenkin vielä aika lapsen näköinen ja sarjassakin pukeutuu kuin teini.