Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kärsitkö koskaan lentohäpeästä?

Vierailija
02.02.2025 |

Onko lentäminen cool, vai hävettääkö ilmaston pilaaminen omien hedonististen halujen täyttämiseksi? Etkö kestä talvea vai oletko muuten erioikeutettu?

kärsitkö koskaan lentohäpeästä?

Vaihtoehdot

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään vaihtoehdoista ei sovi minulle. Ajattele enemmän ennen kuin laitat mitään kyselyitä tänne senkin pylväspyhimys.

Vierailija
2/17 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lennän ehkä 1-2 kertaa vuodessa, ei hävetä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan lentämistä, mutta välillä pakko, eikä todellakaan hävetä.

Vierailija
4/17 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vois laittaa netin ja samalla suunsa kiinni, netti saastuttaa enemmän kuin lentomatkustelu.

Vierailija
5/17 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika montaa näemmä hävettää oma tekopyhyys ja se sitten purkautuu tälläisena epäasiallisena henkilöön menemisenä. Todella moni täälläkin äänestää ilmastotekojen puolesta, mutta ei ole niihin kuitenkaan itse vielä valmis. Voisiko vaikka sen Malediivien, Dubain tai Kanariansaarten matkan jättää tulevana syksynä tekemättä ja matkustaa sensijaan esimerkiksi junalla tai bussilla kotimaassa?

Vierailija
6/17 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
7/17 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hävetä. Peli on ihmiskunnan kannalta joka tapauksessa menetetty.

Vierailija
8/17 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
9/17 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma ei pelastu sillä, että minä jättäisin pari lomalentoa vuodessa tekemättä, joten ei hävetä.

Vierailija
10/17 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailma ei pelastu sillä, että minä jättäisin pari lomalentoa vuodessa tekemättä, joten ei hävetä.

Kyse ei ole sinusta, vaan meistä! Kaikki tekevät tai jättävät tekemättä pari lomalentoa vuodessa niin sillä on merkitystä! Mieti millaisen maailman me jätämme nuorille!

Vierailija
11/17 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Man har inte flugit någonstans på flera år, då man inte måste. Flygande är rätt ok men tiden att ta sig till flygfälten, allt köande, ändlösa korridorer, bussar från planen, återkommande förseningar och ockerpriser, gör att man hälst låter bli. 

Väl framme (någonstans) är bagaget försvunnet och transporten vidare dubiös. Med dålig tur är transporten (själv ordnad) till närmaste hotell, då landningen skedde på fel flygstation och eventuellt fel land.

Vierailija
12/17 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole 50 vuoden aikana tehnyt kuin 1 lentomatkan, jonka olisin voinut tehdä junalla. Lento Rovaniemelle oli halvempi 2hlöltä kuin 2hlön makuuhytti yöjunassa. Päiväjunat eivät sopineet aikatauluun ja toinen matkustajista ei olisi voinut matkustaa istumapaikalla yöjunassa.

Vierailija
13/17 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse ei ole sinusta, vaan meistä! Kaikki tekevät tai jättävät tekemättä pari lomalentoa vuodessa niin sillä on merkitystä! Mieti millaisen maailman me jätämme nuorille!

Sillä ei ole mitään merkitystä, vaikka kaikki maailman lentokoneet lakkaisivat lentämästä. Älä ole naiivi.

Vierailija
14/17 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kärsi lentohäpeästä. 

Vierailija
15/17 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi hävetä?

Vierailija
16/17 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaat siskot ja veljet älkää suotta kärsikö turhasta lentohäpeästä, ottakaa rohkeasti mallia Fatim Diarrasta! Lentäminen on sentään vihreämpää kuin arvaatkaan!

Vierailija
17/17 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan matkakohteessa oloa, en itse matkustustusta. Maata pitkin kestää jumalattoman kauan päästä aurinkoon.

En ole ikinä tuntenut mitään lentohäpeää. Matkailusta meidän perhe saa elannonkin, niin ei tulisi mieleenkään hävetä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä