Mies "suuttui" vitsistä
Ostin kukkia ja sanoin vitsillä, että itse pitää kukat ostaa kun ei niitä kukaan koskaan minulle osta. Mies ärsyyntyi ja lähti ovet paukkuen ulos. Tuli sitten vähän ajan päästä takaisin kukkapuskan kanssa, tyrkkäsi ne pöydälle ja tiuskaisi jotain "no siinä on" ja meni sohvalle murjottamaan. :D nyt on kukkia.
Kommentit (15)
Miksi suuttua-sana on lainausmerkeissä?
Typerä kakarahan tuo on eikä mies.
Yök, en itse ainakaan mitään kukkia halua. Miksi naiset haluaa kukkia? Onko sama ongelma myös Mensa-naisissa, ei älykään pelasta tältä typeryydeltä? Antakaa vaikka salaatinlehtiä mieluummin tai muita rehuja, ne voi edes syödä nälkäänsä. Siinä sitä ajatusta on takana. T. mies.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 21:39"]Miksi suuttua-sana on lainausmerkeissä?
[/quote]
Koska ei se oikeasti suuttunut, kunhan murjottaa.
Ärsyyntyi, tiuskaisi, tyrkkäsi ja murjottaa, mutta ei suuttunut?
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 21:42"]Yök, en itse ainakaan mitään kukkia halua. Miksi naiset haluaa kukkia? Onko sama ongelma myös Mensa-naisissa, ei älykään pelasta tältä typeryydeltä? Antakaa vaikka salaatinlehtiä mieluummin tai muita rehuja, ne voi edes syödä nälkäänsä. Siinä sitä ajatusta on takana. T. mies.
[/quote]
Saanko arvata: olet vanhapoika.
No aika huono vitsihän tuo oli. Jos haluat kukkia niin ehkä kannattaisi vihjata siitä jotenkin rakentavammin, vaikka katsella kaihoisasti jotain kimppua kauppareissulla. Silti moni, varsinkin mies, pitää leikkokukkia älyttömänä tuhlauksena. Mun mies tuo usein kukkia, koska tykkää niistä itsekin, ja ovathan ne ihania <3
En mäkään kyllä ymmärrä että tuollaisesta suuttuu. Mutta itse sanoin ihan suoraan miehelle, että toisitko mulle välillä kukkia kun tykkään niistä. Nykyään tuo.
Hah! Miehen oletetaan ostavan sinulle kukkia, mutta sinun ei miehelle. Missä on tasa-arvo?
Sitten kun sinä ostat kukkia niin ne on sinulle itsellesi,ei suinkaan miehellesi. Ja tämäkö ei ole itsekästä?
Mies olisi muuten voinut saada samanlaisen kohtauksen ja tehdä samoin sinulle. Tulla kotiin muina miehinä vittuillen itselle ostetun kukkapuskan kanssa. Teillä on paljon vielä tehtävää, että teidän taloudessa tasa-arvo toteutuu.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 22:06"]Hah! Miehen oletetaan ostavan sinulle kukkia, mutta sinun ei miehelle. Missä on tasa-arvo?
Sitten kun sinä ostat kukkia niin ne on sinulle itsellesi,ei suinkaan miehellesi. Ja tämäkö ei ole itsekästä?
Mies olisi muuten voinut saada samanlaisen kohtauksen ja tehdä samoin sinulle. Tulla kotiin muina miehinä vittuillen itselle ostetun kukkapuskan kanssa. Teillä on paljon vielä tehtävää, että teidän taloudessa tasa-arvo toteutuu.
[/quote]
Tasa-arvo ei ole sama asia kuin tasapäistäminen. Jos mies ei kukista niin välitä, niin miksi hänelle pitäisi niitä viedä? Sen sijaan voisi tuoda miehelle yllärinä vaikka jotain syötävää, joka on miehen herkkua tai mitä tahansa muuta, mikä on miehen mieleen. Ideana spontaani yllätys.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 22:10"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 22:06"]Hah! Miehen oletetaan ostavan sinulle kukkia, mutta sinun ei miehelle. Missä on tasa-arvo?
[/quote]
Tasa-arvo ei ole sama asia kuin tasapäistäminen. Jos mies ei kukista niin välitä, niin miksi hänelle pitäisi niitä viedä? Sen sijaan voisi tuoda miehelle yllärinä vaikka jotain syötävää, joka on miehen herkkua tai mitä tahansa muuta, mikä on miehen mieleen. Ideana spontaani yllätys.
[/quote]
Namm, sopis mulle!
Mulla oli (siis OLI) mies, joka vaati itselleen kukkia kans.
Useammat tulppaaniniput ja käsinsidotut kimput hankkineena älysin vihdoin häipyä, miehellä kun vaatimukset sen kuin kasvoi koko ajan. Kukista nimittäin jatkettiin seuraavaksi garderoobini sisältöön, sitten alusvaatelaatikkooni, kampausteni muotoon, väärin meikattuihin kasvoihini jne.
Parisuhteet toimii ilman niitä kukkiakin, jos on toimiakseen.
Touche!