Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jutelkaa yksinäiselle miehelle

Vierailija
03.04.2015 |

On perjantai-ilta ja juon tässä olutta. Puhutaan jostakin. Multa voi kysellä asioita. Mäkin voin kysellä teiltä kaikkea tyhmää.

Ehkä mä kerron itsestäni ensin. Mä olen mies. Olen 164 cm pitkä pätkä. Mulla on kaksi kissaa ja sitkeä ihottuma käsissä. Yleensä en sano tätä, mutta harrastan käsitöitä. Viime aikoina olen virkannut. Olen eläkkeellä mielenterveyssyistä 26-vuotiaana. Kesäisin retkeilen mielelläni. Metsät on mukavia paikkoja. Talvisinkin retkeilisin, mutta ei ole oikein varusteita siihen.

Mulla olisi yksi kysymyskin, jos joku osaisi vastata. Tuli vaan mieleen muuten vain. Mä olen aloitellut öljyvärimaalausta. Miten hitossa saan siveltimet ja paletin puhtaiksi? Kannattaako maalia ohentaa pelkällä tärpätillä, vai laittaa pellavaölyäkin sekaan? Käsittääkseni vaaleisiin sävyihin ei kannata laittaa pellavaöljyä.

-M164cm

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 22:18"]

No moi ja tervetuloa. Minäkin viihdyn metsässä ja etenkin syksyisin sienessä, suosikkejani ovat kantarellit ja suppilovahverot. Mitkä sinulla? Kysymykseesi vastauksena että minulla on päällä velourhousut, villasukat ja t-paita. N 161 cm.

[/quote]

Moi ja kiitos. Mä pidän tateista jotenkin erityisesti. Herkkutatit on mun suosikkeja voissa paistettuna. Mun mummo, jota fanitan kovasti, sanoi kerran ovelleen ilmestyneille uskonnollista käännytystyötä tekeville, että hän on löytänyt jumalan metsästä, ja hänen kirkkonsa on "tuolla noin" (osoitti metsään). Mummo on opettanut mulle paljon.

Onko valmiit villasukat vai jonkun neulomat?

M164cm

Vierailija
42/70 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pellavaöljy siis voi itsesyttyä nimenomaan jos sitä on esim. Kangasrätissä. Googlaa puuveneilyjuttuja. Puuveneet yleensä kyllästetään pellavaöljyseoksella.

M42

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 22:15"]

Äänestetäänkö Muutos 2011 vaalivoittoon?

[/quote]

Millainen puolue Muutos 2011 on? Vasemmistolainen vai oikeistolainen, ja mitä se ajaa? Mikä olisi tärkeintä?

M164cm

[/quote]

Oikeisto konservatiivinen. Ajaa suoraa demokratiaa ja suomalaisten etuja. On NATO ja EU kriittinen.

Vierailija
44/70 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av vauva on kyllä paras :) Itsekin täällä juon yksin eli hyvässä seurassa karpalolonkeroa, olen 158cm pitkä ja fanitan metsää. 

Mikä on PTSD?

Vierailija
45/70 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 21:56"]

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 21:40"]

Miksi miehet on helpompia?

[/quote]

Mä yleistän toki rankasti, mutta miehet tuntuu usein olevan jotenkin yksinkertaisemmin toimivia. Naiset on hienovaraisempia ja monimutkaisempia. Ehkä mä olen vain tottunut miehiin. On vaikeampi ruveta naisten kanssa mihinkään, kun olen niiden kanssa niin kokematon, ja ikää alkaa olla. Pään sisältö on kuitenkin sukupuolta tärkeämpi. Sillä on eniten väliä. Mutta voin muuten sanoa, ettei nalkuttaminen ole mikään naisten juttu pelkästään.

M164cm

[/quote]Nainen voi saada vain muutamia lapsia elämänsä aikana, mies vaikka tuhat. Ei siinä mistään hienovaraisuudesta ole sen enempää kyse. Tämän seurauksena naisista on kuitenkin lähes mahdotonta saada mitään iloa irti tai tuottaa sitä heille, vaikka lisääntyminen ei olisi tavoitteissa.

-Mies 29v-

Vierailija
46/70 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 22:30"]

Pellavaöljy siis voi itsesyttyä nimenomaan jos sitä on esim. Kangasrätissä. Googlaa puuveneilyjuttuja. Puuveneet yleensä kyllästetään pellavaöljyseoksella. M42

[/quote]

Okei, vaatii siis ns. sydämen palaakseen kunnolla. Ainakin se öljyinen talouspaperimytty paloi melko pitkään.

M164cm

Vierailija
47/70 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat oikein symppikseltä tyypiltä, sellaiselta ihastuttavan tavalliseselta =).
Minkä takia sinulle on diagnosoitu PTSD, jos saa udella...

Vierailija
48/70 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 22:34"]

Av vauva on kyllä paras :) Itsekin täällä juon yksin eli hyvässä seurassa karpalolonkeroa, olen 158cm pitkä ja fanitan metsää. 

Mikä on PTSD?

[/quote]

Metsä on paras. Ja av on aika uskomaton paikka. Sä olet jo melko lyhyt suomalaiseksi. Kauko-idässä kumpikaan meistä ei varmaan pituuden puolesta juuri erottuisi. Musta piti ennusteiden mukaan tulla juuri ja juuri 160 cm pitkä, jos sitäkään. Mä olin todella pieni lapsena.

PTSD tarkoittaa sitä, että on tapahtunut kaikkea paskaa, ja se on hajottanut liikaa.

Oma seura on parasta seuraa. Voi kököttää juuri siinä asennossa, missä on mukavinta. Voi röyhtäillä vapaasti ja kuunnella musiikkia, tai syödä oliiveja suu auki. Ja voi kaivella korvaa, jos sitä kutittaa.

M164cm

Vierailija
49/70 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 22:31"]

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 22:15"]

Äänestetäänkö Muutos 2011 vaalivoittoon?

[/quote]

Millainen puolue Muutos 2011 on? Vasemmistolainen vai oikeistolainen, ja mitä se ajaa? Mikä olisi tärkeintä?

M164cm

[/quote]

Oikeisto konservatiivinen. Ajaa suoraa demokratiaa ja suomalaisten etuja. On NATO ja EU kriittinen.

[/quote]

Oonko tyhmä, en nyt ymmärrä tuota suoraa demokratiaa. Mitä käytännössä tarkoittaa "Suoralla demokratialla kansa voi milloin tahansa ottaa poliitikkojen päätettävänä olevan asian itse päätettäväkseen." ?

Vierailija
50/70 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä päin asut? Kuulostat tutulta.
-N170

Vierailija
51/70 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 22:40"]

Kuulostat oikein symppikseltä tyypiltä, sellaiselta ihastuttavan tavalliseselta =). Minkä takia sinulle on diagnosoitu PTSD, jos saa udella...

[/quote]

Kiitos. Mulla on mun mielestä jalat maassa.

No, lapsuudessa oli hyväksikäyttöä ja muutenkin vaikeat olot. En oikein selvinnyt siitä. Toivon, että pian menisi paremmin ja voisin joskus olla työkykyinen.

M164cm

Vierailija
52/70 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 22:49"]

Missä päin asut? Kuulostat tutulta. -N170

[/quote]

Varsinais-Suomessa.

M164cm

Vierailija
53/70 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, kerrankin leppoisa ja kiva ketju! (Ainaisen paskan ja nälvimisen sijaan...)

Vierailija
54/70 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummon tekemät villasukat. Ja kyllä, voissa paistetut tatit on myös hyviä, etenkin ruisleivän päällä. Mä alan nyt nukkua mutta hauskaa iltaa sulle ja muillekin tässä ketjussa. N 161 cm.

Vierailija
55/70 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 22:52"]

Ihanaa, kerrankin leppoisa ja kiva ketju! (Ainaisen paskan ja nälvimisen sijaan...)

[/quote]

Mäkin olen yllättynyt siitä, miten vähän tässä ketjussa on ollut nälvimistä (tuo viesti kyrvän koosta on varmaan ainoa, ja sekin oli vain outo). Olin varustautunut vastailemaan kaikenlaiseen pilkkaan, mutta sitä ei tullutkaan.

Onko kukaan muuten syönyt noita minivihanneksia/hedelmiä? Onko ne paremman makuisia? Minibanaanit ja miniporkkanat? Mitä niitä onkaan..

M164cm

Vierailija
56/70 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 22:44"]

Mikä on PTSD?

[/quote]

Metsä on paras. Ja av on aika uskomaton paikka. Sä olet jo melko lyhyt suomalaiseksi. Kauko-idässä kumpikaan meistä ei varmaan pituuden puolesta juuri erottuisi. Musta piti ennusteiden mukaan tulla juuri ja juuri 160 cm pitkä, jos sitäkään. Mä olin todella pieni lapsena.

PTSD tarkoittaa sitä, että on tapahtunut kaikkea paskaa, ja se on hajottanut liikaa.

Oma seura on parasta seuraa. Voi kököttää juuri siinä asennossa, missä on mukavinta. Voi röyhtäillä vapaasti ja kuunnella musiikkia, tai syödä oliiveja suu auki. Ja voi kaivella korvaa, jos sitä kutittaa.

M164cm

[/quote]

okei, googletin PTSD:n.

Välil hankalaa olla lyhyt, mutta hei, pitkillä ihmisillä on enemmän kaikkee turhii rakenteellisia kipuja, kuten hienoisesti eri pituisista jaloista johtuvia selkäkipuja yms. Minusta ennustettiin 180 senttistä...ei tainnut se tohtori edes vilkaista vanhempiani...

Miksi olet muuten yksin koton, luulin olevani ainoa :D

Vierailija
57/70 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 22:59"]

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 22:44"]

Mikä on PTSD?

[/quote]

M164cm

[/quote]

okei, googletin PTSD:n.

Välil hankalaa olla lyhyt, mutta hei, pitkillä ihmisillä on enemmän kaikkee turhii rakenteellisia kipuja, kuten hienoisesti eri pituisista jaloista johtuvia selkäkipuja yms. Minusta ennustettiin 180 senttistä...ei tainnut se tohtori edes vilkaista vanhempiani...

Miksi olet muuten yksin koton, luulin olevani ainoa :D

[/quote]

Aina ei yllä samalla tavalla kuin muut. Mutta mustakin tuntuu, että lyhyet on terveempiä noin rakenteellisesti. Noi ennusteet ei aina mene putkeen, mutta epä ole ennen kuullut, että oltaisi ennustettu noin paljon pidempää. :D

Mä olen usein yksin. Viihdyn näin aika hyvin.

M164cm

Vierailija
58/70 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 22:57"]

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 22:52"]

[/quote]

Mäkin olen yllättynyt siitä, miten vähän tässä ketjussa on ollut nälvimistä (tuo viesti kyrvän koosta on varmaan ainoa, ja sekin oli vain outo). Olin varustautunut vastailemaan kaikenlaiseen pilkkaan, mutta sitä ei tullutkaan.

Onko kukaan muuten syönyt noita minivihanneksia/hedelmiä? Onko ne paremman makuisia? Minibanaanit ja miniporkkanat? Mitä niitä onkaan..

M164cm

[/quote]

Mä ihmettelin kaupassa isoon ääneen minibanaaneja ja myyjä vakuutteli että ovat paljon makeampia, kuin tavalliset.

Vierailija
59/70 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tämä on todella kiva ketju. Jo tuokin kun ihmiset ilmoittaa pituutensa, eikä ikänsä, on jotenkin ihanaa. :) 

Kuulen kanssa aina välillä pituudestani, en paljoa, mutta joskus. Oikeastaan ei tarvitse mennä kun vähän etelämpään Eurooppaan, Espanjaan, Italiaan, Kreikkaan, niin jo on enemmän lyhyitä ihmisiä. Suomessa vaan naistenkin keskipituus taitaa tätä nykyä olla 165cm.

N157cm

Vierailija
60/70 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat helppoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi