Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jutelkaa yksinäiselle miehelle

Vierailija
03.04.2015 |

On perjantai-ilta ja juon tässä olutta. Puhutaan jostakin. Multa voi kysellä asioita. Mäkin voin kysellä teiltä kaikkea tyhmää.

Ehkä mä kerron itsestäni ensin. Mä olen mies. Olen 164 cm pitkä pätkä. Mulla on kaksi kissaa ja sitkeä ihottuma käsissä. Yleensä en sano tätä, mutta harrastan käsitöitä. Viime aikoina olen virkannut. Olen eläkkeellä mielenterveyssyistä 26-vuotiaana. Kesäisin retkeilen mielelläni. Metsät on mukavia paikkoja. Talvisinkin retkeilisin, mutta ei ole oikein varusteita siihen.

Mulla olisi yksi kysymyskin, jos joku osaisi vastata. Tuli vaan mieleen muuten vain. Mä olen aloitellut öljyvärimaalausta. Miten hitossa saan siveltimet ja paletin puhtaiksi? Kannattaako maalia ohentaa pelkällä tärpätillä, vai laittaa pellavaölyäkin sekaan? Käsittääkseni vaaleisiin sävyihin ei kannata laittaa pellavaöljyä.

-M164cm

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kiva ketju sinulla!

Saanko kysyä asutko välillä Turusta Helsinkiin vai jossain kauempana Helsingistä?

N164

Vierailija
62/70 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 23:13"]

Joo, tämä on todella kiva ketju. Jo tuokin kun ihmiset ilmoittaa pituutensa, eikä ikänsä, on jotenkin ihanaa. :) 

Kuulen kanssa aina välillä pituudestani, en paljoa, mutta joskus. Oikeastaan ei tarvitse mennä kun vähän etelämpään Eurooppaan, Espanjaan, Italiaan, Kreikkaan, niin jo on enemmän lyhyitä ihmisiä. Suomessa vaan naistenkin keskipituus taitaa tätä nykyä olla 165cm.

N157cm

[/quote]

Mä olen 154cm. Ihme etten ole kuullut ikinä vinoilua pituudestani, jatkuvaa lässytystä söpöydestä kyllä... Yöks. :P

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 23:09"]

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 22:59"]

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 22:44"]

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 22:34"]

Av vauva on kyllä paras :) Itsekin täällä juon yksin eli hyvässä seurassa karpalolonkeroa, olen 158cm pitkä ja fanitan metsää. 

Mikä on PTSD?

[/quote]

Metsä on paras. Ja av on aika uskomaton paikka. Sä olet jo melko lyhyt suomalaiseksi. Kauko-idässä kumpikaan meistä ei varmaan pituuden puolesta juuri erottuisi. Musta piti ennusteiden mukaan tulla juuri ja juuri 160 cm pitkä, jos sitäkään. Mä olin todella pieni lapsena.

PTSD tarkoittaa sitä, että on tapahtunut kaikkea paskaa, ja se on hajottanut liikaa.

Oma seura on parasta seuraa. Voi kököttää juuri siinä asennossa, missä on mukavinta. Voi röyhtäillä vapaasti ja kuunnella musiikkia, tai syödä oliiveja suu auki. Ja voi kaivella korvaa, jos sitä kutittaa.

M164cm

[/quote]

okei, googletin PTSD:n.

Välil hankalaa olla lyhyt, mutta hei, pitkillä ihmisillä on enemmän kaikkee turhii rakenteellisia kipuja, kuten hienoisesti eri pituisista jaloista johtuvia selkäkipuja yms. Minusta ennustettiin 180 senttistä...ei tainnut se tohtori edes vilkaista vanhempiani...

Miksi olet muuten yksin koton, luulin olevani ainoa :D

[/quote]

Aina ei yllä samalla tavalla kuin muut. Mutta mustakin tuntuu, että lyhyet on terveempiä noin rakenteellisesti. Noi ennusteet ei aina mene putkeen, mutta epä ole ennen kuullut, että oltaisi ennustettu noin paljon pidempää. :D

Mä olen usein yksin. Viihdyn näin aika hyvin.

M164cm

[/quote]

Sama juttu, viihdyn hyvin yksin :) On jotenkin vaikea usein olla seurassa, kun ei vaan edes reagoi asioihin kuten muut. Eli ei voi jakaa tunnekokemusta tjtn...

Vierailija
64/70 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua alkoi pelottaa tarina pienestä mattoja kutovasta ja virkkaavasta päästään eläkkeellä olevasta 26-vuotiaasta miehestä, jolla on kädet täynnä jotain fucking ihottumaa. 

Vierailija
65/70 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wuhuu, kaikki muu oli ok, mut sitten toi maalausjuttu. Tykkäisin jutella, haastaa, oppia, arvostaa, tuntea, näin ....

Vierailija
66/70 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, pidän sinusta. En yleensä pidä ihmisistä. Itse askartelen polymeerimassalla (muotoillaan ja kovetetaan uunissa). Teen kaikenlaisia örkkejä, joskus leffojen ja kirjojen hahmoja. Kuinka paljon vaateriekaleita menee yhteen lattiatyynyyn? Kiloissa? Voisi nimittäin kokeilla itsekin. Onko vaikeaa ensiyrityksellä? Itselläni päällä nukkainen jumpsuit ja itse kutosella virkkaamani villasukat. Eivät ole kovin hienot.
N155cm

Vierailija
67/70 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 23:54"]Ap, pidän sinusta. En yleensä pidä ihmisistä. Itse askartelen polymeerimassalla (muotoillaan ja kovetetaan uunissa). Teen kaikenlaisia örkkejä, joskus leffojen ja kirjojen hahmoja. Kuinka paljon vaateriekaleita menee yhteen lattiatyynyyn? Kiloissa? Voisi nimittäin kokeilla itsekin. Onko vaikeaa ensiyrityksellä? Itselläni päällä nukkainen jumpsuit ja itse kutosella virkkaamani villasukat. Eivät ole kovin hienot.
N155cm
[/quote]
Anteeksi, tarkoitin neulomani villasukat.
N155cm

Vierailija
68/70 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 22:31"]

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 22:18"]

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 22:15"]

Äänestetäänkö Muutos 2011 vaalivoittoon?

[/quote]

Millainen puolue Muutos 2011 on? Vasemmistolainen vai oikeistolainen, ja mitä se ajaa? Mikä olisi tärkeintä?

M164cm

[/quote]

Oikeisto konservatiivinen. Ajaa suoraa demokratiaa ja suomalaisten etuja. On NATO ja EU kriittinen.

[/quote]

Oonko tyhmä, en nyt ymmärrä tuota suoraa demokratiaa. Mitä käytännössä tarkoittaa "Suoralla demokratialla kansa voi milloin tahansa ottaa poliitikkojen päätettävänä olevan asian itse päätettäväkseen." ?

[/quote]

Muutos 2011 vaatii enemmän kansanäänestyksiä. Kansanäänestys jostain asiasta on suoraa demokratiaa.

Vierailija
69/70 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

pellavaöljy siis itsestään syttyvää räteis,papruis...ne umpipeltiastiaan T. xxxcm

Vierailija
70/70 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 02:02"]

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 22:31"]

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 22:18"]

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 22:15"]

Äänestetäänkö Muutos 2011 vaalivoittoon?

[/quote]

Millainen puolue Muutos 2011 on? Vasemmistolainen vai oikeistolainen, ja mitä se ajaa? Mikä olisi tärkeintä?

M164cm

[/quote]

Oikeisto konservatiivinen. Ajaa suoraa demokratiaa ja suomalaisten etuja. On NATO ja EU kriittinen.

[/quote]

Oonko tyhmä, en nyt ymmärrä tuota suoraa demokratiaa. Mitä käytännössä tarkoittaa "Suoralla demokratialla kansa voi milloin tahansa ottaa poliitikkojen päätettävänä olevan asian itse päätettäväkseen." ?

[/quote]

Muutos 2011 vaatii enemmän kansanäänestyksiä. Kansanäänestys jostain asiasta on suoraa demokratiaa.

[/quote]

Jos tarkkoja ollaan, niin Muutos 2011 on periaatteessa sitoutumattomien puolue. Puoluekuria ei juuri ole, paitsi suoraa demokratiaa vaativissa asioissa, maahanmuuton vähentämisessä, ja Suomalaisen kulttuurin korostavissa asioissa. Talous, ympäristö, terveydenhuoltoasioissa yms. puolueella ei ole yhtenäistä linjaa. Puolueessa löytyy niitä, jotka kannattavat tasa-arvoista avioliittolakia ja niitä jotka sitä vastustavat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä