Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jutelkaa yksinäiselle miehelle

Vierailija
03.04.2015 |

On perjantai-ilta ja juon tässä olutta. Puhutaan jostakin. Multa voi kysellä asioita. Mäkin voin kysellä teiltä kaikkea tyhmää.

Ehkä mä kerron itsestäni ensin. Mä olen mies. Olen 164 cm pitkä pätkä. Mulla on kaksi kissaa ja sitkeä ihottuma käsissä. Yleensä en sano tätä, mutta harrastan käsitöitä. Viime aikoina olen virkannut. Olen eläkkeellä mielenterveyssyistä 26-vuotiaana. Kesäisin retkeilen mielelläni. Metsät on mukavia paikkoja. Talvisinkin retkeilisin, mutta ei ole oikein varusteita siihen.

Mulla olisi yksi kysymyskin, jos joku osaisi vastata. Tuli vaan mieleen muuten vain. Mä olen aloitellut öljyvärimaalausta. Miten hitossa saan siveltimet ja paletin puhtaiksi? Kannattaako maalia ohentaa pelkällä tärpätillä, vai laittaa pellavaölyäkin sekaan? Käsittääkseni vaaleisiin sävyihin ei kannata laittaa pellavaöljyä.

-M164cm

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, älä kokeile! Tiedä mitä tapahtuu!

Joo, kyllä mä luulen että nykyään on vähän enemmän vapautta valita. Varmaan valinnaisia aineitakin on paljon enemmän. 

Vierailija
22/70 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 21:28"]

Ootkos saanu pillua eläissäs?

[/quote]

En, mutta olisin saanut useinkin. Naiset tuntuu tykkäävän musta. Mä olen liian ujo, lähden karkuun. Ei hyvä. Miehet on helpompia. Mä olen bi.

M164cm

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 21:27"]Öljyt on joo syttyviä kaikki. Mä tein joskus öljylamppuja lasitölkkeihin. Öljyt syttyy. Mulla oli vanhaa oliiviöljyä ja se paloi hyvin, joskin haisi.

M164cm
[/quote]Oi miten? Mistä saisi ohjeet?

Ap, vaikutat ihanalta ihmiseltä :) Onko sinulla ystäviä? Tapaatko vanhempia, sisaruksia, muita sukulaisia usein?

Vierailija
24/70 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehet on helpompia?

Vierailija
25/70 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 21:30"]

Apua, älä kokeile! Tiedä mitä tapahtuu!

Joo, kyllä mä luulen että nykyään on vähän enemmän vapautta valita. Varmaan valinnaisia aineitakin on paljon enemmän. 

[/quote]

Mä kaadoin vähän pellavaölyä metalliastiaan, ja pudottelin sinne tulitikkuja, mutta sammuivat heti. Sitten pudotin öljyä talouspaperiin ja laitoin mytyn astiaan. Palaa pitkään. Palaa vieläkin... Onneksi on paloturvallinen astia.

Mä toivon, että nykyään on valinnanvaraa. Kun mä olin koulussa, sai muka valita, mutta sitten ei oikeasti saanutkaan. Joutui opettajan puheille, jos valitsi väärin.

M164cm

Vierailija
26/70 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös aika pieni kyrpä.

M164cm

Vierailija
27/70 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 21:36"]

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 21:27"]Öljyt on joo syttyviä kaikki. Mä tein joskus öljylamppuja lasitölkkeihin. Öljyt syttyy. Mulla oli vanhaa oliiviöljyä ja se paloi hyvin, joskin haisi.   M164cm [/quote]Oi miten? Mistä saisi ohjeet? Ap, vaikutat ihanalta ihmiseltä :) Onko sinulla ystäviä? Tapaatko vanhempia, sisaruksia, muita sukulaisia usein?

[/quote]

http://www.instructables.com/id/Glass-Bottle-Oil-Lamp/ Tuossa on ainakin yksi ohje. Sitä voi soveltaakin. Netistä löytyy muitakin ohjeita.

Mulla on muutama lapsuudenystävä, joiden kanssa tavataan silloin tällöin. Siskon kanssa lähetellään viestejä melkein päivittäin. Vanhempia tapaan joskus. Olen aika yksinään viihtyvää sorttia, vaikka joskus kaipaankin seuraa.

M164cm

Vierailija
28/70 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 21:40"]

Mulla on myös aika pieni kyrpä. M164cm

[/quote]

Tämä oli feikki. Joskaan en voi sanoa, että mulla olisi kovin iso. :D

Pellavaöljykin muuten ilmeisesti haisee poltettuna.

M164cm

Vierailija
29/70 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tulipahan testattua sitten pellavaöljyn palokin perjantai-illan ratoksi! :D Miltä se haisee? Kauheelta?

Vierailija
30/70 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mielenterveysongelmia sinulla on? Itsellä on masennus ja lääkäri yrittää tyrkyttää eläkettä, mutta en tahdo! En jotenkin uskalla. Miltä tuntuu olla nuori eläkeläinen? Miten muut ihmiset suhtautuvat sinuun? Itse myös 26-vuotias.

Vierailija
31/70 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 21:40"]

Miksi miehet on helpompia?

[/quote]

Mä yleistän toki rankasti, mutta miehet tuntuu usein olevan jotenkin yksinkertaisemmin toimivia. Naiset on hienovaraisempia ja monimutkaisempia. Ehkä mä olen vain tottunut miehiin. On vaikeampi ruveta naisten kanssa mihinkään, kun olen niiden kanssa niin kokematon, ja ikää alkaa olla. Pään sisältö on kuitenkin sukupuolta tärkeämpi. Sillä on eniten väliä. Mutta voin muuten sanoa, ettei nalkuttaminen ole mikään naisten juttu pelkästään.

M164cm

Vierailija
32/70 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 21:52"]

No tulipahan testattua sitten pellavaöljyn palokin perjantai-illan ratoksi! :D Miltä se haisee? Kauheelta?

[/quote]

Palaneelta. Ei tuo haju niin paha ole, mutta ei nyt miellyttäväkään. Sellainen pehmeä palaneen käry. Veikkaan, että jos olisi kunnon sydänlanka, palaisi lampussa hyvin, jos haju ei haittaa.

M164cm

Vierailija
33/70 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva että joku muukin on yksin. Mäkin tässä istun hiljaa juomassa kaljaa ja kuuntelen kun mies puhuu kaverinsa kanssa.. Mulla ei oikein oo mitään yhteistä puhuttavaa noiden kanssa..

N163,5cm

Vierailija
34/70 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 21:54"]

Mitä mielenterveysongelmia sinulla on? Itsellä on masennus ja lääkäri yrittää tyrkyttää eläkettä, mutta en tahdo! En jotenkin uskalla. Miltä tuntuu olla nuori eläkeläinen? Miten muut ihmiset suhtautuvat sinuun? Itse myös 26-vuotias.

[/quote]

Pärjäile sen masennuksen kanssa! Ikävä juttu. Tää eläke on vähän tällainen asia, etten yleensä sano sitä. Muutama ihminen tietää, että olen eläkkeellä, mutta muille selitän jotain, että olen tauolla opiskelusta. Kukaan ei kai tuomitse, mutta tulee sellainen tunne, ettei ihmiset vaan tiedä, mitä sanoa, jos jotain kerron. Mulle tää on ollut helpotus, kun ei tarvitse huolehtia niin monista asioista. Mulla on PTSD ja asperger, ja monia oheisdiagnooseja, mutta luulen, että se on sitä PTSD:tä.

Tuo, ettei tarvitse huolehtia toimeentulosta, on aika iso helpotus. Mulla ei oikein ollut vaihtoehtoja, mutta ei tämä ole niin radikaalisti erilaista kuin normaali elämä, ja mäkin voisin päästä eläkkeeltä pois. Sullekaan sen ei tarvitsisi olla pysyvä ratkaisu.

M164cm

Vierailija
35/70 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 21:46"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 21:40"]

Mulla on myös aika pieni kyrpä. M164cm

[/quote]

Tämä oli feikki. Joskaan en voi sanoa, että mulla olisi kovin iso. :D

Pellavaöljykin muuten ilmeisesti haisee poltettuna.

M164cm
[/quote]
Arvasin..et ole noin karkea.

Vierailija
36/70 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 21:59"]

Kiva että joku muukin on yksin. Mäkin tässä istun hiljaa juomassa kaljaa ja kuuntelen kun mies puhuu kaverinsa kanssa.. Mulla ei oikein oo mitään yhteistä puhuttavaa noiden kanssa.. N163,5cm

[/quote]

Seurassa yksin. Aika tuttua. Yksinään yksin on sentään vapaus kuunnella musiikkia ja röhnöttää, miten tahtoo. Ylipäänsä tehdä, mitä tahtoo. Seurassa yksin menee pönötykseksi. Se on pahempaa. Pahinta. Yksin yksin voi aina keksiä kaikenlaista, mutta tuo on helvettiä.

M164cm

Vierailija
37/70 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 22:07"]

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 21:46"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 21:40"] Mulla on myös aika pieni kyrpä. M164cm [/quote]   Tämä oli feikki. Joskaan en voi sanoa, että mulla olisi kovin iso. :D   Pellavaöljykin muuten ilmeisesti haisee poltettuna.   M164cm [/quote] Arvasin..et ole noin karkea.

[/quote]

Voisin olla, mutta en saa siitä mitään. Se olisi aika turhaa.

M164cm

Vierailija
38/70 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestetäänkö Muutos 2011 vaalivoittoon?

Vierailija
39/70 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No moi ja tervetuloa. Minäkin viihdyn metsässä ja etenkin syksyisin sienessä, suosikkejani ovat kantarellit ja suppilovahverot. Mitkä sinulla? Kysymykseesi vastauksena että minulla on päällä velourhousut, villasukat ja t-paita. N 161 cm.

Vierailija
40/70 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 22:15"]

Äänestetäänkö Muutos 2011 vaalivoittoon?

[/quote]

Millainen puolue Muutos 2011 on? Vasemmistolainen vai oikeistolainen, ja mitä se ajaa? Mikä olisi tärkeintä?

M164cm

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä