Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"pukeudun itseni vuoksi"

Vierailija
03.04.2015 |

Tuo lausahdus ei vain mene itselle jakeluun. Jos en pukeutuisi miellyyttäkseni vastakkaista sukupuolta, niin kulkisin tuolla kaduilla jossain kulahtaneissa collegehousuissa ja tennareissa. tukkaa tuskin olisi edes kammattu saati mitään muutakaan. Onkos muita?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 20:48"]

Miksi minä sitten pukeudun mekkoon ja meikkaan myös niinä päivinä, kun olen yksin koko päivän, enkä tapaa ainuttakaan ihmistä?

[/quote]

En tiedä. Olet varmasti parempi ihminen kuin muut.

Vierailija
22/32 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 21:58"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 20:48"]

Miksi minä sitten pukeudun mekkoon ja meikkaan myös niinä päivinä, kun olen yksin koko päivän, enkä tapaa ainuttakaan ihmistä?

[/quote]

En tiedä. Olet varmasti parempi ihminen kuin muut.
[/quote]
Väärin. Pukeudun ja laittaudun, koska haluan, että minulla on hyvä olo. En ajattele muita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pukeudun tilanteen mukaan. Vastakkainen sukupuoli on yhdentekevä (en ole lesbo)...

Olen hyvin köyhistä oloista ja opin jo pienenä "säästämään" vaatteita. Minulla on ollut aina ne kotoiset pieruverkkarit ja kymmenen vuotta vanhat venähtäneet, kulahteneet T-paidat. Yhä edelleen minulla on erikseen "työvaatteet" ja "kotivaatteet", "kauppavaatteet" ja "juhlavaatteet". En vain raaski käyttää yhtään parempia vaatteita vapaalla kotosalla ollessa. Ehkä säälittävää, en tiedä. Kauppavaatteissa menen toisinaan myös töihin.

Työni on asiantuntijatyötä, jossa ei oikeasti tavitse "pukeutua" kuin kerran pari vuodessa, mutta silti minulla on noita useamman kategorian vaatteita.

Vierailija
24/32 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tjaa, naisten parhaimpiin puoliin ei kuulu rehellisyys. Oikeastihan tämä tarina menee niin, että on totta että naiset eivät pukeudu miellyttääkseen miehiä, vaan itseään varten. Mutta, naiset pukeutuvat siten, että miehet huomaavat heidän olevan kauniita, ja tuntevat sitten itsensä seksikkäiksi ja kauniiksi. Eli miehet tulkitsevat sen virheellisesti siten, että heitä miellytetään, kun tarkoituksena on tosiaan vain naisten oman seksuaalisuuden hyvinvoinnin tuottaminen.

Vierailija
25/32 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni mies edes huomaa esim. millainen käsilaukku naisella on? Ja kuitenkin käytän sellaisen valintaan aikaa ja etsin just täydellisen mallin josta itse pidän.

Vierailija
26/32 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 20:46"]Mä elän ja asun yksin, ja vietän suurimman osan vapaa-ajastani yksin. Siitä huolimatta pukeudun aina nätisti. Mun kotivaatteetkin on kivan näköisiä, aina puhtaita ja sopivia. En omista yksiäkään "pieruverkkareita", en venyneitä ja reikäisiä t-paitoja tai faijan vanhoja sukkia. Käyn joka aamu suihkussa, pesen ja laitan tukan ja meikkaan vähän. Mulla on itsellä miellyttävä olo, kun olen pukeutunut kauniisti, tuoksun raikkaalta ja olen meikannut. Miten kukaan voi väittää, että pukeudun jonkun muun vuoksi, jos en edes poistu kotoani?
[/quote]
Sama juttu täällä.

Vierailija
27/32 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 22:20"]Tjaa, naisten parhaimpiin puoliin ei kuulu rehellisyys. Oikeastihan tämä tarina menee niin, että on totta että naiset eivät pukeudu miellyttääkseen miehiä, vaan itseään varten. Mutta, naiset pukeutuvat siten, että miehet huomaavat heidän olevan kauniita, ja tuntevat sitten itsensä seksikkäiksi ja kauniiksi. Eli miehet tulkitsevat sen virheellisesti siten, että heitä miellytetään, kun tarkoituksena on tosiaan vain naisten oman seksuaalisuuden hyvinvoinnin tuottaminen.
[/quote]
Jaa. Mites sitten kun minä olen varattu lesbo mutta pukeudun silti mekkoihin, korkeisiin korkokenkiin ja muutenkin naisellisiin vaatteisiin? Myös hiukseni ovat pitkät ja hyvinhoidetut ja meikki on aina kohdallaan, vaikka en menisikään käymään ulkona kyseisenä päivänä.

Vierailija
28/32 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 22:20"]Tjaa, naisten parhaimpiin puoliin ei kuulu rehellisyys. Oikeastihan tämä tarina menee niin, että on totta että naiset eivät pukeudu miellyttääkseen miehiä, vaan itseään varten. Mutta, naiset pukeutuvat siten, että miehet huomaavat heidän olevan kauniita, ja tuntevat sitten itsensä seksikkäiksi ja kauniiksi. Eli miehet tulkitsevat sen virheellisesti siten, että heitä miellytetään, kun tarkoituksena on tosiaan vain naisten oman seksuaalisuuden hyvinvoinnin tuottaminen.
[/quote]
Miehillä on liian suuret luulot itsestään.

Vierailija
29/32 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeutukaa arvon naiset ihan miten vain haluatte, mutta varaan pari miehistä oikeutta:

1. Älkää kysykö näyttääkö perse isolta tässä vaatteessa. Se näyttää isolta jos se on iso, ihan vaatteesta huolimatta. En siis vastaa.

2. Jos tissit näkyy, minä katson. Jos ette halua niitä katsottavan, niin pukeutukaa peittävämmin.

Näillä mennään.

Vierailija
30/32 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En omista collegehousuja. Kahdet tennarit omistan, toisia käyttänyt viimeksi vuosia sitten ja toiset käyttämättömät. En ymmärrä arkipäivän lenkkarimuotia. Tykkään hyvin tehdyistä, kauniista ja laadukkaista kengistä.
..
Minun mielestä ap voi mennä ihmisten ilmoilla juuri niissä vaatteissa, joissa tuntee olonsa parhaaksi. Niin minäkin teen.

Vierailija
31/32 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 22:35"]
2. Jos tissit näkyy, minä katson. Jos ette halua niitä katsottavan, niin pukeutukaa peittävämmin.
[/quote]
Jos naamasi näkyy, vedän sinua turpaan. Jos et halua turpaasi, niin vedä paperipussi lärvin yli.

Vierailija
32/32 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan