Ihastuin yh-äitiin, ärsyttää
Pari kuukautta suhdetta takana. Olen havahtunut siihen, että naiselle lapsi on aina nro 1, ja oma osani on vain tarjota hellyyttä ja seksiä naiselle silloin kun hän lastenhoidoltaan ja työltään ehtii.
Ei varsinaisesti tullut yllätyksenä, mutta silti ärsyttää että menin ihastumaan ja kuvittelin että tästä tulisi jotain vakavampaa. Jatkossa keskityn vain lapsettomiin naisiin, joiden kanssa suhteen voi aloittaa ns puhtaalta pöydältä.
Kommentit (51)
En ymmärrä miten mies alkaa kilpailemaan lapsen kanssa. Äitiys on elämäntehtävä, kumppanius on rinnakkaineloa mahdollisuuksien mukaan. Olisit iloinen että nainen on hyvä äiti!
Lapsen kuuluukin olla ykkönen niin kauan kuin hän tarvitsee äitiä. Vaikka lapsi olisi sinun, tilanne olisi sama, jäisit armotta kakkoseksi. Miettikää nyt, mitä itse ajattelisitte naisesta, joka uuden miehen takia jättäisi lapsen kakkoseksi. Ihan todella.
Tehän ootte täällä kaikki ihan sekasten :D
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 19:58"]
Oletko oikeasti noin yksinkertainen?
Kun mies tajuaa, että nainen on kelvoton, alkaa hän kohdella tätä kuin roskaa, jotta nainen heittäisi hänet pihalle.
Tällöin mies ei saa ympäristöltään "perheenhylkääjä"-leimaa.
Taidat itsekkin olla YH, joka on kokenut tämän miesten perus käytäytymismallin :D
[/quote]
Tässähän tämä totuus olisi.
Ihastuin ite yh mammaa 3kk sit... Tiesin ettei pitäisi jää vaa paha vitutus loppujen lopuksi... Niin siinä kävi et hajosin siihen etten ollu olevinaan mitää naiselle.
Yh äipät on niin so last season ! Kuuluvat "muuttajien patjoiksi"
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 19:50"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 19:45"]Ite yritin joskus seurustella yh:n kanssa. Muistoksi jäi vain karmea vitutus..
[/quote]
Ei vittu oikeasti näitä?! :D Siis wtf?? Vituttaa kun lapsi saa enempi huomiota kun sinä? Vituttaa kun äiti ottaa lapsensa syliin,ei sua? Lässyttää lapselle eikä sulle? Leikkii lapsen kanssa eikä sun? Siis mikä? Mitä? Takas äidin luo ja tissi suuhun hei kamoon nyt mitä peräkammaripoikia nää on? :D
[/quote]
Olen samaa mieltä.
Yh-äiti olen ja olisi ihanaa saada kiva ja toimiva parisuhde.
Lapsesta on huolehdittava ensin. Vasta sitten uudesta miehestä. Ei mies voi ajatella että hänestä pitää huolehtia kuin vauvasta tai pikkulapsesta. Siis aikuinen mies. Seksuaalissävytteiset fantasiat erikseen, mutta yleisesti elämässä mies ei voi ajatella että hänestä pitäisi huolehtia kuin pikkulapsesta.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 19:33"]Kannattaa pysyä YH-äideistä kaukana! Siihen on aina syy miksi he ovat YKSINhuoltajia!
[/quote]
Joo, niin on. Minun lasteni isä kuoli lasten ollessa 3 ja 1 -vuotiaat. Kolmekymppinen, terve mies. Niin vain otti ja kuoli onnettomuudessa. Minussa vika? No en usko.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 20:09"]
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 19:50"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 19:45"]Ite yritin joskus seurustella yh:n kanssa. Muistoksi jäi vain karmea vitutus.. [/quote] Ei vittu oikeasti näitä?! :D Siis wtf?? Vituttaa kun lapsi saa enempi huomiota kun sinä? Vituttaa kun äiti ottaa lapsensa syliin,ei sua? Lässyttää lapselle eikä sulle? Leikkii lapsen kanssa eikä sun? Siis mikä? Mitä? Takas äidin luo ja tissi suuhun hei kamoon nyt mitä peräkammaripoikia nää on? :D [/quote] Olen samaa mieltä. Yh-äiti olen ja olisi ihanaa saada kiva ja toimiva parisuhde. Lapsesta on huolehdittava ensin. Vasta sitten uudesta miehestä. Ei mies voi ajatella että hänestä pitää huolehtia kuin vauvasta tai pikkulapsesta. Siis aikuinen mies. Seksuaalissävytteiset fantasiat erikseen, mutta yleisesti elämässä mies ei voi ajatella että hänestä pitäisi huolehtia kuin pikkulapsesta.
[/quote]
Minusta tuntuu ettei yh:n kannata ruveta olemaan lapsettoman ihmisen kanssa, useimmiten he eivät ymmärrä vanhemmuuden vastuuta ja velvollisuuksia vaan tosiaan suhtautuvat lapseen kuin kilpailijaan.
Voi hyvän tähen nyt teiän kanssa. Eihän tuollaisilla asioilla oikeasti ole väliä, jos suhteessa on kaksi aikuista ihmistä. Aivan mahdottomissakin olosuhteissa voi saada parisuhteen toimimaan, jos vaan on halua ja kykyjä. Jos ei ole, niin samalla tavalla kaksi lapsetonta, tervettä, nuorta ja kaunista ihmistä saa suhteensa ryssittyä. Aloittajankaan tapauksessa mielestäni homma ei ole siitä kiinni, että naisella on lapsia, vaan siitä, että mies ei ole aikuinen.
Mä oon yh kun nuorena luulin että mies muuttuu... No ei muuttunut ja yksin kannan vastuuni kun miehestä ei siihen ole. Sekö on syy että musta ei kannata tykätä koska olen yh? Mutta mun eksä on hyvä ihminen kun käytännössä on lapseton koska ei kanna vastuutaan vaikka paneskelee ilman ehkäisyä?