Nyt tein jotain todella typerää =(
Iski ihan järkyttävä herkkuhimo, joten tein omenahyvettä ja löysin vielä kaveriksi jäätelöä pakastimesta...
On kyllä hyvää, mutta tietää että ei saa unta hetkeen kun vauva (rv27+5) herää riehumaan hetken päästä =(
(Ja on morkkis koska olen koko päivän taas sanonut lapsille ettei koko ajan tartte herkkuja syödä, ja sit sorrun itse heti kun ovat nukkumassa.....)
Kommentit (10)
Hah, täällä aletaan herkkumorkkista heti vetoamaan "eilen kuoli lentoturmassa 150 hlöä, Afrikassa nähdään nälkää, kaikilla tässä maailmassa ei ole asiat yhtä hyvin kuin sulle, joten mieti!". Muistakaa tekin seuraavaksi maailman murheet kun alkaa vituttaa t. Ei ap
Nauti ihan rauhassa ja hyvällä omatunnolla. Turhaa syyllisyyttä voist opetella pois.
huomaatko kuinka joku jo sinua yritti syyllistää/ syyllisti...kun puhut herkuttelusta ja syyllisyyden tunteesta, niin joku vetäs kortin, että maailmassa kuolee ihmisiä.
sulla on omat haasteesi omassa elämässäsi. Niin meillä jokaisella. Suomalaisa on paljon syyllistämään kasvatettu...että se on haaste oppia pois ja tehdä niin, ettei omia lapsiaan turhaan syyllistä.
toivottavasti sait kiinni ajatuksesta....ihan hyvillä mielin. Nauti.
Ehkä siksi ihmiset vähättelevät tätä tekoasi ja morkkistasi, koska viestisi otsikko on "nyt tein jotain todella typerää". Monen ihmisen skaalalla se olisi puolison pettäminen, monen tonnin rahallinen tappio, iso moka töissä, jonkun ihmisen loukkaaminen. Ja sinä oletkin tekaissut omenahyvettä ja syönyt jätskiä. Kyllä siinä tulee vähän hellanlettas-reaktio. Mutta ihan otsikoinnista kiinni.
ja toissapäivänä kuoli 150 ihmistä lento-onnettomuudessa
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 01:56"]ja toissapäivänä kuoli 150 ihmistä lento-onnettomuudessa
[/quote] eikö muuta maailmalla?
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 01:58"]
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 01:56"]ja toissapäivänä kuoli 150 ihmistä lento-onnettomuudessa [/quote] eikö muuta maailmalla?
[/quote]
noin 151,600 ihmistää kuolee joka päivä
Syytä toooosi raskaita kuukautisia tai miestäsi.
Olet typerin ihminen maailmassa. Söit ihan jäätelöä?!
Relax nyt vaan ap. Kyllä sitä joskus voi herkutella! Eikä yksi enemmän tai vähemmän valvottu yö maailmaa kaada, onhan tuo nyt yksi maailman parhaita tapoja valvoakin vielä, oman vauvan möyrinää kuulostellen <3 (Mikä vauvakuume? :D)
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 23:35"]Iski ihan järkyttävä herkkuhimo, joten tein omenahyvettä ja löysin vielä kaveriksi jäätelöä pakastimesta...
On kyllä hyvää, mutta tietää että ei saa unta hetkeen kun vauva (rv27+5) herää riehumaan hetken päästä =(
(Ja on morkkis koska olen koko päivän taas sanonut lapsille ettei koko ajan tartte herkkuja syödä, ja sit sorrun itse heti kun ovat nukkumassa.....)
[/quote]
Onko teillä lapset tasa-arvoisia aikuisten kanssa jos kerran tulee huono omatunto siitä että teet jotain jonka kiellät lapsilta?