Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastuin yh-äitiin, ärsyttää

Vierailija
03.04.2015 |

Pari kuukautta suhdetta takana. Olen havahtunut siihen, että naiselle lapsi on aina nro 1, ja oma osani on vain tarjota hellyyttä ja seksiä naiselle silloin kun hän lastenhoidoltaan ja työltään ehtii. 

Ei varsinaisesti tullut yllätyksenä, mutta silti ärsyttää että menin ihastumaan ja kuvittelin että tästä tulisi jotain vakavampaa. Jatkossa keskityn vain lapsettomiin naisiin, joiden kanssa suhteen voi aloittaa ns puhtaalta pöydältä.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 20:18"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 20:13"]

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 19:33"]Kannattaa pysyä YH-äideistä kaukana! Siihen on aina syy miksi he ovat YKSINhuoltajia! [/quote] Joo, niin on. Minun lasteni isä kuoli lasten ollessa 3 ja 1 -vuotiaat. Kolmekymppinen, terve mies. Niin vain otti ja kuoli onnettomuudessa. Minussa vika? No en usko.

[/quote]

Oletko epäillyt itsemurhaa?
[/quote]

Odotinkin tätä :D En ole, ei oikein sopisi niihin olosuhteisiin :) Poliisi on kyllä tapauksen tutkinut kauan sitten ja tapahtumakulku on ihan selvillä.

Vierailija
2/51 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipäs nyt yleistetä. Yh-äitejä on monenlaisia, joillakin on enempi pissaa päässä ku toisilla. Osa on hyviä ihania ihmisiä.

Ap:n tilanne kuulostaa siltä, että nainen ei halua mieheltä muuta kuin seksiä, rahaa tai muuta hyötyä. Semmonen yh kannattaa jättää tai pitää korkeintaan seksisuhteena. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää kommentit on täällä ihan älyttömiä.
Kaikki yh-äidit eivät ole jätettyjä, todellakaan.
Vahvasti epäilen että joku hieman katkeroitunut ja hitaampi kaveri on keksinyt tuonkin ajatuksen, että vika olisi poikkeuksetta yh-äidissä. Itse olen tasapainoinen nuori nainen, jonka on kasvattanut vahva ja uskomaton yh-äiti. Ja siitä olen kiitollinen koko sydämmestäni. Isästä voisin sanoa että eipä vastuu kiinnostanut, eikä omat lapset.
Mun äiti ei katellut väkivaltaista ja alkoholiin
menevää miestä, vaan anto lähtöpassit.

Vierailija
4/51 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuomio mahtaa tulla yh-isille? Sellainen olen ja itsellä on kiikarissa yh-äiti. kaksi kamalaa ihmispersettä siis menisi vielä ja löisi hynttyyt yhteen. mitäs tähän sanoo av-raati?

Vierailija
5/51 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin yksi sinkku-yh. Ihan omasta toimesta olen yh - ja sinkku. Tapailin miestä, jolla ei ole lasta/lapsia, hänen oli hirmu vaikea ymmärtää etten voi dumpata lasta joka toinen päivä johonkin mennäkseen hänen kanssa ravintolaan/tapahtumaan/treffeille. Nyt tapailen miestä, joka on myös yh. Enkä todellakaan tunne oloani kakkoseksi, koska minulle on itsestään selvää että oma lapsi menee aina edelle. Kuitenkin hän pystyy antamaan itsestään myös minulle ja minä hänelle vaikka yh:a ollaankin.

Vierailija
6/51 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 20:05"]

Lapsen kuuluukin olla ykkönen niin kauan kuin hän tarvitsee äitiä. Vaikka lapsi olisi sinun, tilanne olisi sama, jäisit armotta kakkoseksi. Miettikää nyt, mitä itse ajattelisitte naisesta, joka uuden miehen takia jättäisi lapsen kakkoseksi. Ihan todella.

[/quote] Tästä ei voi muuta ajatella kuin että terveellä itsetunnolla varustetun sitoutumishaluisen ihmisen ei kannata katsella niitä jotka ovat jo lapsia jonkun kanssa tehneet. Piste.

Vierailija
7/51 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 20:40"]

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 20:13"]

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 19:33"]Kannattaa pysyä YH-äideistä kaukana! Siihen on aina syy miksi he ovat YKSINhuoltajia! [/quote] Joo, niin on. Minun lasteni isä kuoli lasten ollessa 3 ja 1 -vuotiaat. Kolmekymppinen, terve mies. Niin vain otti ja kuoli onnettomuudessa. Minussa vika? No en usko.

[/quote]

Tavallaan sinun syysi, kyllä. Mitäs otit miehen, joka oli heikompilaatuinen? Kertoo jotakin sinusta eikä välttämättä mitään niin positiivista. Yh olet ihan syystä enkä huolisi sinua.

[/quote]Taitaa tässä tapauksessa olla yh onni,ettet huolisi:D Mitäpä sitä paskalla tekisi....

Vierailija
8/51 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jestas mikä kakara ap on.  Toivottavasti ei ikinä hanki omia lapsia - mahtais olla shokki, kun sille naiselle - mikäli on normaali äiti - menee sittenkin se lapsi ja ssen hyvinvointi jonkun pillunkipeän miehen edelle. Onnea vaan parinhakuun ap:lle, MUISTA EHKÄISY!

t. YH, joka seurustelee aivan ihanan miehen kanssa, joka alusta asti suhtautunu lapseeni kunnioituksella, ja minuun vielä extra-kunnioituksella kun hoidan lapsen totaali-yh;na, biologisen isän paljastuttua totaali-luuseriksi, mitä vastuunottoon tulee

Vierailija
9/51 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 19:47"]

Onhan näitä naisiakin tosiaan,jotka ei vaan käsitä että miehen lapsi on aina tärkeämpi kuin nainen. Siis jos miehellä lapsia ja uus nainen tulee kuvioihin. Jotenkin hirveen lapsellista ja naurettavaa.. ja säälittävääkin. Eikö sitten itse ole lapsena saanut tarpeeksi huomiota kun lapselle on mustasukkanen ja kateellinen?? :D :D :D

[/quote]

Joo meillä suvussa kans eräs tällainen.. Ei halua esimerkiksi miehen lasta koskaan minnekään lomamatkoille mukaan, mutta ei toisaalta halua että mies lähtee lapsensakaan kanssa kahdestaan minnekään. Lapsi kun on isällään, niin on jatkuvasti hoidossa muilla sukulaisilla, koska pitäähän joka viikonloppu saada viettää kahdenkeskeistä aikaa miehen kanssa, ei riitä se kun lapsi joka toinen viikonloppu äidillään.. Tässä tapauksessa mies on myös aika tossukka, kun sallii sen että nainen pistää itsensä ykköseksi. Harmittaa lapsen puolesta.

Vierailija
10/51 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 19:23"]

Pari kuukautta suhdetta takana. Olen havahtunut siihen, että naiselle lapsi on aina nro 1, ja oma osani on vain tarjota hellyyttä ja seksiä naiselle silloin kun hän lastenhoidoltaan ja työltään ehtii. 

Ei varsinaisesti tullut yllätyksenä, mutta silti ärsyttää että menin ihastumaan ja kuvittelin että tästä tulisi jotain vakavampaa. Jatkossa keskityn vain lapsettomiin naisiin, joiden kanssa suhteen voi aloittaa ns puhtaalta pöydältä.

[/quote]

Mikä vika lapsissa on?

Äidille lapsi on aina ykkönen.

Hellyytä ja seksiä sinäkin olet vailla? Se on kakkosena.

Älä luovuta, ajan myötä tilanne voi jopa tasottua.

Itse rakastuin aikanaan yh. äitiin, jaksoin ja halusin olla mukana perheessä.

Nyt onnellisia yhteisvuosia takana lähes 20v.

mies 43

Vierailija
11/51 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei... Entä jos yh:n mies on kuollut? Vittu täällä on niin paskoja ihmisiä kirjoittamassa näitä juttujaan. Pitäis jättää koko palsta

Vierailija
12/51 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ketju :D
.
Minä jätin ex-mieheni. Ei vaan toiminut enää, en rakastanut. Mies olisi vielä halunnut jatkaa.
.
Nyt seurustelen lapsettoman miehen kanssa, eikä mun lapset (3kpl) ole hänelle ongelma. Tietysti lasten etu menee aina edelle! Me tavataan miehen kanssa kun lapset on isänsä kanssa. Uusi mies ei elätä ketään muuta kuin itsensä.

Vierailija
13/51 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 21:25"]

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 21:12"]Voi jestas mikä kakara ap on.  Toivottavasti ei ikinä hanki omia lapsia - mahtais olla shokki, kun sille naiselle - mikäli on normaali äiti - menee sittenkin se lapsi ja ssen hyvinvointi jonkun pillunkipeän miehen edelle. Onnea vaan parinhakuun ap:lle, MUISTA EHKÄISY!   t. YH, joka seurustelee aivan ihanan miehen kanssa, joka alusta asti suhtautunu lapseeni kunnioituksella, ja minuun vielä extra-kunnioituksella kun hoidan lapsen totaali-yh;na, biologisen isän paljastuttua totaali-luuseriksi, mitä vastuunottoon tulee [/quote] Tutun kuuloinen tarina. Levitit haarat rentulle ja sitten "paljastui" ettei se osaa ottaa vastuuta. Olisit nähnyt sen jo etukäteen ellet olisi kiimoissasi jyystänyt tätä valitsemaasi luuseria. Nyt joku toinen sitten elättää sinua ja vahinkoasi. Loinen.

[/quote]

Haha. Ei voi muuta kuin nauraa.. Kuule, ihan itse elätän itseni ja lapseni, mulla on vakityö. Eikä lapsi ollut mikään vahinko, yhdessä suunniteltu ja toivottu. Sitten vaan "miehelle" iski ahdistus, raskauden kannalta hiukka liian myöhään.. Jos on niin tutun kuuloinen tarina, lähipiiriisi ilmeisesti kuuluu tällaisia "loisia", joka taas kertoo sinusta itsestäsi aika paljon - samoin kuin kapea-alainen suhtautumisesi ja suunnattoman typerä vastauksesi. Älä silti oleta, että kaikki olisivat kaltaisiasi/tuttaviesi kaltaisia.

Vierailija
14/51 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 19:48"]

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 19:45"]

Aika huono itsetunto "miehellä" kun ei kestä asiaa että lapsi on vanhemmilleen AINA nro 1 :D

[/quote]

Ei vika ole lapsessa.

Kun olet jonkun aikaa ollut YH:n kanssa, ymmärrät miksi hänen miehensä jätti hänet. Omaa lasta ei helpolla hylätä, ja jos hylätään, siihen on aina syy. 

[/quote]

Minä jätin miehen. Onneksi löytyi parempi, jota sosiaalinen statukseni ei harmittanut- hurahti jopa vauvakuumeeseen. Minua saikin sitten taivutella lisääntymään uudelleen.

Vierailija
15/51 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
16/51 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 19:48"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 19:45"]

Aika huono itsetunto "miehellä" kun ei kestä asiaa että lapsi on vanhemmilleen AINA nro 1 :D

[/quote]

Ei vika ole lapsessa.

Kun olet jonkun aikaa ollut YH:n kanssa, ymmärrät miksi hänen miehensä jätti hänet. Omaa lasta ei helpolla hylätä, ja jos hylätään, siihen on aina syy. 
[/quote]

Ja kaikki yh- äidit ovatkin miestensä jättämiä..

Vierailija
17/51 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs muuta odotit... Tietysti lapsi on nro 1.

Vierailija
18/51 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti pidä vaan seksisuhteena. Et ikinä tule olemaan tasa-arvoinen kumppani kuitenkaan. Tunget ahtaalle reviirille.

Vierailija
19/51 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ala edes puhua yh-äideille vaikka vaikuttaisivat kuinka mukavilta. Se on selvä, että ei siitä seuraa kuin vitutusta.

Vierailija
20/51 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa pysyä YH-äideistä kaukana! Siihen on aina syy miksi he ovat YKSINhuoltajia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän