Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikö tää juttu on, että mätsätään mies tinderissä, ei itse tehdä aloitetta, eikä vastata sitten siihen aloitusviestiin, mutta mätsi kuitenkin jätetään roikkumaan?

Vierailija
21.12.2021 |

En tajua, miksi ylipäätään mätsätä, jos ei olr aikomustakaan jutella ja tutustua, ja jätetään se mätsi poistamatta? Aloitukseni ei ole "Moi mitä kuuluu", vaan yleensä vähän pitempi viesti, johon luulisi olevan helppo tarttua, kysymys profiilitekstistä tai vastaavaa

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset kerää vaan seuraajia siellä tinderissäkin.

Vierailija
2/38 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen tehtävä on herättää mielenkiinto. Naisten oikeuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvitteletko ap olevasi ainoa kyseisestä naisesta kiinnostunut ja hänelle viestittelevä mies Tinderissä? Vaikkei nainen tällä hetkellä ehtisi vastata sinulle, ei se tarkoita, ettei hän olisi lähtökohtaisesti sinusta kiinnostunut.

Vierailija
4/38 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska niitä mätsejä on niin pirusti, kun on eka mennyt itse tykkäilemään kaikista komeista miehistä ja ne kaikki tykkääkin takaisin!

Vierailija
5/38 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä et nyt kiinnostanut. Joku toinen kiinnostuu, huoli pois.

Itse en poistanut osumaa, ellei käytös ollut täysin asiatonta.

N, Tinderistä kumppanin löytänyt

Vierailija
6/38 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvitteletko ap olevasi ainoa kyseisestä naisesta kiinnostunut ja hänelle viestittelevä mies Tinderissä? Vaikkei nainen tällä hetkellä ehtisi vastata sinulle, ei se tarkoita, ettei hän olisi lähtökohtaisesti sinusta kiinnostunut.

Miksi niitä mätsejä pitää kahmia sinne jos ei kerran ehdi edes jutella kaikkien kanssa?

Vierailija
7/38 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi niitä mätsejä pitää kahmia sinne jos ei kerran ehdi edes jutella kaikkien kanssa?

Yhtä järkevää kuin herkkujen lappaaminen ostoskärryyn kaupassa ja sitten ne vanhenee kaappiin kun ei ehdi syömään kaikkia. Eiköhän se ole vaan se sellanen itsehillinnän puute.

Vierailija
8/38 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle joku laittoi joskus vaan "moi". Olin alunperinkin ollut vähän sitä mieltä, ettei teksti ollut kiinnostavimmasta päästä ja jäin sitten muutenkin kiireisen päivän keskellä miettimään, mitä ihmettä tollaiseen vastaisi.

Muutaman tunnin päästä oli koko match poistettu. Pakko myöntää että oli lähinnä huojentunut olo.

Vierailija
9/38 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelee ensin jonkun muun matchin kanssa.

Vierailija
10/38 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin on muutakin tekemistä kuin vahdata matcheja jossain sovelluksessa.

Vierailija
11/38 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen itse alottanut keskustelun miesten kanssa heti kun oon saanut matchin

ja voin kertoa ettei ne miehetkään aina vastaa edes yhdellä sanalla

Vierailija
12/38 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkeekö siellä onko viesti luettu?

Vierailija
13/38 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omista tinder-ajoista jo aikaa mutta mätsäilin kaikkia jotka näytti kuvassaan hyvältä. Ei niiden kaikkien kanssa olisi edes ehtinyt jutella eikä olisi edes kiinnostanut. Tinder oli lähinnä vaan tylsien duunivuorojen huvia. Puoliso löytyi sitten muualta.

En ottaisi jotain mätsejä kovin tosissaan, se on monelle vaan tykkäys-nappi eikä sen ihmeempää.

Vierailija
14/38 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kuvittele, mutta jos on jo juttuseuraa, niin mikä järki on sitten keräillä lisää mätsejä, selvästikään se juttuseura, jota on löytynyt ei ole kovin kiinnostavaa, kun jatketaan sitä "paremman" metsästämistä? Joten kerro toki miksi teette niin, koska minä en sitä ymmärrä, itse mieluusti keskityn yhteen ihmiseen kerrallaan, enkä etsi lisää mätsejä sillä välin. Jos menee kolme päivää mätsin jälkeen ilman vastausta, niin eikö tuo ole aika selvä juttu, että sitä parempaa juttuseuraa on jo löytynyt ja niitä muuta vaan roikotetaan varalla. En ole nimittäin kiinnostunut mistään sarjadeittailijoista, jotka deittailee 10 miestä samaan aikaan, joten jos ei pariin päivään mitään kuulu, niin kokemukseni mukaan ei mitään viestejä ole tulossakaan, joten poistan mätsin parin päivän hiljaisuuden jälkeen.

Vierailija
15/38 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillakin on muutakin tekemistä kuin vahdata matcheja jossain sovelluksessa.

No kerroppa, että mitä ne ihmiset sitten ylipäätään siellä tekevät, jos ei kiinnosta sitä käyttää? Jotenkin oma logiikkapää ei nyt taivu, koko sovelluksen idea kun on ihmisten kanssakäyminen.

Vierailija
16/38 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska niitä mätsejä on niin pirusti, kun on eka mennyt itse tykkäilemään kaikista komeista miehistä ja ne kaikki tykkääkin takaisin!

Nämä mykät mätsini ovat tulleet todennäköisesti gold-tilin omaavilta, koska he ovat mätsänneet kanssani nopeasti oman tykkäykseni jälkeen, joten ei ole kyse siitä, että olisin tykännyt heistä vasta heidän tykkäyksen jälkeen. Ap

Vierailija
17/38 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en osaa poistaa niitä mätsejä

Vierailija
18/38 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi taas miehet tykkäävät lähes kaikista naisista tinderissä, vaikkei oikeasti kiinnostaisi?

Miksi tinderiä pitäisi "pelata ap:n säännöillä"?

19/38 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos matcheja kertyy paljon, ei kaikille vaan ehdi vastata. Tai nainen voi olla kiinnostuneempi jostain muusta matchista.

Vierailija
20/38 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi taas miehet tykkäävät lähes kaikista naisista tinderissä, vaikkei oikeasti kiinnostaisi?

Miksi tinderiä pitäisi "pelata ap:n säännöillä"?

Olen todella nirso tykkäilijä, ehkä 1/20 vaikuttaa tutustumisen arvoiselta ja ne eivät ole niitä 10 naisia, vaan lähinnä ehkä 5-7 naisia, kun itsekään en mikään tavista kummempi ole. En vaadi ketään pelaamaan millään säännöillä, ihmettelen vain että mikä tämä ilmiö on, joku karkkikauppaefekti, jossa toinen toistaan koreampi melli vie huomion edelliseltä. Miksi ylipäätään mätsätä, jos toinen ei sitten kiinnostakaan tutustua? Ja miksi mätsäillä 300 miestä, kun tiedätte, että tulette hyvin suurella todennäköisyydellä saamaan sen vastatykkäyksen mieheltä, joten 300 tykkäyksen antaminen vain hukuttaa teidät mätseihin, vai onko tarkoitus nimenomaan kaivaa sieltä 300 silmää miellyttävän joukosta esiin se kerma, käymällä jokainen sitten yksitellen jonossa läpi? Tiedän että miehet tätä mykkämätsäilyä kuuleman mukaan harrastelevat paljonkin, mutta silloin kyseessä ovat mitä luultavimmin ne suosituimmat miehet, ei taviksilla ole varaa valikoida sadoista mätseistä, ei edes kymmenistä. Mutta jokainen nainen näköjään omaa sen saman mentaliteetin, josta on täälläkin valiteltu, ettei miehet mitään vastaile, no ei kai kun niillä on 300 mätsiä josta valita, kuten joka naisella. Joten vedän sitten johtopäätökseni, että naiset todella ovat siellä hakemassa vain sitä kermaa, tavisten on turha vaivautua kiusaamaan itseään koko sovelluksella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi