Epäsuosittujen on niin helppo tuomita pettäjät
Kun ei itselle tule flirttiä koskaan niin voi teeskennellä korkeamoraalista.
Kommentit (30)
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 18:04"]Se on totta. Eihän se mitään uskollisuutta ole jos ei vaan saa muualta.
[/quote]Ap, miksi vastailet itsellesi? Nolla lukijaa, yksi vastaus........ Kinni jäit
Voi jumalauta, tyhmä sekä pettäjä. Itse oot maineesi ansainnut.
Seuraa saisin koska tahansa, mutta moraali. Pettäjiltä sitä taas ei löydy kuten ei myöskään selkärankaa päättää ensin edellinen suhde.
Puhut viisaita. Mutta elämä on sillai hassu paikka, että just varattuna tapaa jonkun mielenkiintoisen. Elämä pelleilee meidän kanssa :P
Naisissa pettäjät ovat ainakin niitä epäsuositon ja keskitason tapauksia. Kaunis ja suositton nainen ei tarvitse huomiota vahvistaakseen itsetuntoaan ja voi valita parisuhteeseen parhaat miehet päältä. Keskitason nainen saa ei-niin-tasokkaita miehiä eikä ole tottunut huomioon. Nämä ovat pahimpia tyrkkyjä ja huomionkerjääjiä.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 18:07"]
Puhut viisaita. Mutta elämä on sillai hassu paikka, että just varattuna tapaa jonkun mielenkiintoisen. Elämä pelleilee meidän kanssa :P
[/quote]
On se niin vaikeaa alkaa seurustella jonkun mielenkiintoisen kanssa in the first place. Niin ei tarvitse vaihtaa.
Itse olen saanut paljon huomiota etenkin nuorempana, joten jos joku mies minulle sitä nyt antaa, en ole siitä moksiskaan. Tiedän että miehet antavat myös monille muille naisille huomiota. Siis että vaikka, jos joku mies kehuu sinua kauniiksi ja niin pois päin, niin et yleensä kuitenkaan ole kovin ainutlaatuinen. Maailma on kauniita naisia pullollaan. Ei niitä miehiä niin vakavasti kannata ottaa, että rikkoo hyvän parisuhteen jonkun vieraan miehen takia.
Se on totta. Eihän se mitään uskollisuutta ole jos ei vaan saa muualta.