Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monta kiloa ehtii laihtua Juhannukseen mennessä? Mitat: 99kg ja pituutta se 162cm

Vierailija
21.12.2021 |

Mikä olisi realistinen tavoite?

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihtua ehtii 0-30 kiloa.

Lihoa 0-20 kiloa.

Vierailija
2/59 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 10-20 kg.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhannukseen on 26 viikkoa. Puoli kiloa viikossa on 13 kiloa. Itse pudotin samassa ajassa 30 kiloa. Itse valitset sen miten paljon haluat ja jaksat panostaa.

Vierailija
4/59 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 kg, jos laihdutat noin 1450 kcal ruokavaliolla. 

Vierailija
5/59 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellanen hyvä laihtumistahti aika tiukalla ruokavaliolla ja säännöllisellä liikunnalla on noin kilo viikossa.

Tavoitteena lisäksi on, että se paino lähtee rasvasta. Siksi lihaskuntoliikkeet kannattaa ottaa mukaan, vaikka liikunta itsessään ei nyt niin laihduta.

Vierailija
6/59 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellanen hyvä laihtumistahti aika tiukalla ruokavaliolla ja säännöllisellä liikunnalla on noin kilo viikossa.

Tavoitteena lisäksi on, että se paino lähtee rasvasta. Siksi lihaskuntoliikkeet kannattaa ottaa mukaan, vaikka liikunta itsessään ei nyt niin laihduta.

Lihaskuntoliikkeet katabolisessa tilassa eivät lisää rasvanpolttoa, mutta voi sitä noinkin elämäänsä käyttää.

Vierailija
7/59 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on niin paljon ylipainoa, että varmasti lähtee vähintään 13-20 kg. 

Vierailija
8/59 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vlcd keto dieetillä laihdun kilon kahdessa tai kolmessa päivässä.

Eli sanotaan kuukaudessa 10kg. 60kg voisit laihtua.

Vierailija
9/59 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kilo viikossa vaatii 9000 kcal vajetta. Ottaen huomioon, että kehosi pienentää kulutusta vähentäessäsi sille tankkaamasi energian määrää on tuo aika vaikea saavuttaa.

Vierailija
10/59 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihoa 0-20 kiloa.

Osaan kyllä lihomisen jalon taidon, laihdutus se ei tunnu ikinä onnistuvan ap

Vierailija
11/59 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vlcd keto dieetillä laihdun kilon kahdessa tai kolmessa päivässä.

Eli sanotaan kuukaudessa 10kg. 60kg voisit laihtua.

Voit pudottaa painoa mutta et voi laihtua kiloa rasvaa kahdessa päivässä vaikka et söisi mitään ellet ole jotain 600 kilon painoinen mörssäri.

Vierailija
12/59 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoa ehtii pudottaa varmaan vaikka kuinka paljon, mutta rasvan polttamiseen voisi olla hyvä kaava noin 0,5kg/viikko. Alussa lähtee nesteitä varmaan helposti parissa viikossa viitisen kiloa. Toisaalta mikäli olet ollut kovin passiivinen etkä ole rasittanut itseäsi viime aikoina paljoa fyysisesti niin valitsemastasi liikuntamuodosta riippuen lihakset keräävät nestettä ja kasvavat, joka voi vaa'alla luoda illuusion siitä, ettet laihtuisikaan. Muista, että on helpompi saavuttaa laihtumiseen tarvittava kalorivaje syömistä kontrolloimalla kuin yrittämällä liikkua. Lisäksi on hyvä tietää, että mahdollisimman suuri kalorivaje ei tarkoita mahdollisimman suurta rasvan polttoa vaan kalorivajetta kasvattaessa liikaa myös lihaksisto ja terveys kärsii.

Vierailija
13/59 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sen painon saa tarvittaessa putoamaan nopeastikin. Mutta olisiko kuitenkin tavoitteena, että laihtumisen jälkeen se paino myös pysyisi pois? Molempia et ikävä kyllä voi saada. Mieti kumpi on tärkeämpää, olla hoikka juhannuksena 2022 vai olla hoikka juhannuksena 2023-2060?

Vierailija
14/59 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, sillä tiedolla sulle vastasinkin.

Vierailija
15/59 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun vy ja ly?

Vierailija
16/59 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0,5-1kg per viikko lienee yleisimmin kerrottu hyvä pudotustahti. Sen kautta voi laskea. Itse viime vuonna 6,5 kuukautta tiputin tuolla tahdilla. Ekana kuukautena meni yli tuon, mutta muuten pysyi tuossa haarukassa.

Vierailija
17/59 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on niin paljon ylipainoa, että varmasti lähtee vähintään 13-20 kg. 

Vain 13 kg?

Olen joskus saanut 11kg pois kahdessa kuukaudessa. (vaati kyllä ruuan korvaamista tupakalla) ap

Vierailija
18/59 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 kg on realistinen tavoite eli 2 kg/kk. Mutta sekään ei tule ilman että teet merkittäviä muutoksia ruokavalioosi. Jos et pysty tekemään niitä jo tänään, et todennäköisesti tee niitä huomennakaan, koska eivät ne huomenna yhtään sen helpompia ole kuin tänään.

Olen itse ylipainoinen ja kerta toisensa jälkeen päätän aloittaa laihduttamisen "huomenna", "ensi viikon maanantaina", "joulun jälkeen", "uuden vuoden jälkeen", "loppiaisen jälkeen", "kesäloman jälkeen". Ja tulos on sen mukainen.

Vierailija
19/59 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen laihtunut kilon viikossa pitkillä patikkareissuilla (9 kg), kun on tasainen rasitus ja kehnonpuoleinen ruoka. Joskus kaksikin kiloa. Eli 30 kg on mahdollista jos alat liikkumaan useita tunteja päivässä ja pidät tiukkaa syöntikuria.

Vierailija
20/59 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihoa 0-20 kiloa.

Laihtuahan ehtii vaikka 50 kiloa jos halua ja tahtoa riittää. Jos taas ei riitä ja syöminen lähtee lapasesta, niin voi helposti lihoa vaikka 60 kiloa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi