Minkä verran mies kiinnittää huomiota esim. naisen kynsilakkaan?
Päivän tärkeät pohdinnat!
Olen sinkkunainen, 25v, lähdössä illalla hieman juhlimaan, ja kynsilakan väriä pähkäillessä tulin miettineeksi, että huomioivatko miehet naisen kynsilakkaa edes?
Nyt pohdin laitanko hauskasti pääsiäisenkeltaista mattalakkaa (asuni on musta, ei mikään pääsiäisviritys muuten), yleensä on lakkana tummanpunaista, tai hopeaa.... Kynteni ovat yleisesti hyvin hoidetut ja siistit, väristä huolimatta. Kaikkea sitä tulee miettineenksi, mielipiteitä?
Kommentit (54)
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 16:04"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 15:51"]
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 13:09"]
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 13:03"]Ei kiinnitä. Tai mieheni sanoi, että hän kiinnittää huomiota kynsiin silloin kun ne ovat huomiotaherättävän pitkät, ja koristeltu jollain muovitimanteilla ja muulla blingblingillä. Mutta silloin se huomio on negatiivista, sillä sellaiset kynnet ovat kuulemma naurettavat ja hirveän näköiset. [/quote] Sama juttu. Laitoin kerran rakennekynnet ja mies meinasi pyörtyä
[/quote]
Meillä mies nimittää tuollaisia ylipitkiä timanteilla/glitterillä/kukkakuvioilla yms. koristeltuja kynsiä salarakas-kynsiksi. Eli ei tosiaan tykkää!
[/quote]
Sen fantasioissa seksikkäillä salarakkailla on sellaiset. Vaimo on kotona hiirulaisena. Ei kai mies jostain naisten kynsityylistä puhuisi, jos se ei herättäisi ajatuksia (ja alakertaa). Kyllä se tiedetään, että esim. alle 20-vuotiaiden tyttösten panemista kovaan ääneen paheksuva mies on se, joka eniten haluaisi päästä kokemaan kisakireää.
[/quote]Jännä huomio. Silloin kun olin laiskemmassa ja pyöreämmässä kunnossa, niin hemmottelin itseäni rakennekynsillä. Nyt kun treenaan enemmän, niin kynnet ovat saaneet yhä vähemmän merkitystä. Pikkulapsen kanssa pitkät kynnet ovat epäkäytännölliset, joten vain viilaan ja rasvaan.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 16:12"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 16:04"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 15:51"]
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 13:03"]Ei kiinnitä. Tai mieheni sanoi, että hän kiinnittää huomiota kynsiin silloin kun ne ovat huomiotaherättävän pitkät, ja koristeltu jollain muovitimanteilla ja muulla blingblingillä. Mutta silloin se huomio on negatiivista, sillä sellaiset kynnet ovat kuulemma naurettavat ja hirveän näköiset. [/quote] Sama juttu. Laitoin kerran rakennekynnet ja mies meinasi pyörtyä
[/quote]
Meillä mies nimittää tuollaisia ylipitkiä timanteilla/glitterillä/kukkakuvioilla yms. koristeltuja kynsiä salarakas-kynsiksi. Eli ei tosiaan tykkää!
[/quote]
Sen fantasioissa seksikkäillä salarakkailla on sellaiset. Vaimo on kotona hiirulaisena. Ei kai mies jostain naisten kynsityylistä puhuisi, jos se ei herättäisi ajatuksia (ja alakertaa). Kyllä se tiedetään, että esim. alle 20-vuotiaiden tyttösten panemista kovaan ääneen paheksuva mies on se, joka eniten haluaisi päästä kokemaan kisakireää.
[/quote]Jännä huomio. Silloin kun olin laiskemmassa ja pyöreämmässä kunnossa, niin hemmottelin itseäni rakennekynsillä. Nyt kun treenaan enemmän, niin kynnet ovat saaneet yhä vähemmän merkitystä. Pikkulapsen kanssa pitkät kynnet ovat epäkäytännölliset, joten vain viilaan ja rasvaan.
[/quote] Ja silloin kun lakkaan, niin käytän klassisia värejä suht lyhyissä kynsissä: Essie mademoiselle tai sugar daddy. Chanel Rouge noir toimii talvella.
Usein miehiä ei kiinnosta tuollaiset asiat. Naisena ajattelen, että kynsilakka on lähinnä omaa ilostusta varten. Tietokonetyössä näen itse käteni koko ajan. Tuskin ne ketään muuta kiinnostavat, kuten ei minuakaan kiinnosta jonkun toisen kynsilakka.
Mä luulen että kynnet ovat ehkä pienin murheenaihe. Tai siis varmasti naisessa on monta tärkeämpää seikkaa.
No en usko. En minäkään ajattele naisten kynsilakkoja. Vaikka siis nainen olen.
Kiinnittää ne siihenkin huomiota, kun katse osuu käsiin.
Punainen on seksikkäin väri.
Miehet ei yleensä tuollaisia asioita huomaa. Jotkut shokkivärit ehkä kiinnittää joidenkin miesten huomion, mutta suurin osa miehistä ei kynsiä tuijottele.
Eipä juuri, eikä ainakaan missään suhteessa joidenkin kynsien koristeluun käyttämään aikaan ja energiaan.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 12:26"]
Kiinnittää ne siihenkin huomiota, kun katse osuu käsiin.
Punainen on seksikkäin väri.
[/quote]
Punainen on seksikäs mutta tyrkky. Laita vaan sitä keltaista nyt pääsiäisen kunniaksi.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 12:20"]
Päivän tärkeät pohdinnat!
Olen sinkkunainen, 25v, lähdössä illalla hieman juhlimaan, ja kynsilakan väriä pähkäillessä tulin miettineeksi, että huomioivatko miehet naisen kynsilakkaa edes?
Nyt pohdin laitanko hauskasti pääsiäisenkeltaista mattalakkaa (asuni on musta, ei mikään pääsiäisviritys muuten), yleensä on lakkana tummanpunaista, tai hopeaa.... Kynteni ovat yleisesti hyvin hoidetut ja siistit, väristä huolimatta. Kaikkea sitä tulee miettineenksi, mielipiteitä?
[/quote]
jonkin verran kiinnitän. kiva detalji, josta näkee että näkee naisen kiinnittävän huomiota ulkonäköön yksityiskohtia myöten.
naisellista. läpinäkyvää tuskin edes huomaa jos ei kiillä, liian kontrastiset sävyt ei istu muuhun pukeutumiseen.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 15:51"]
[/quote]
[/quote]