Tukihuijaus vai miksi kaveri tekee näin?
Hakee postia edellisestä asunnosta jossa he eivät enää asu.
Mielestäni on outoa.
Kerran se oli hyvin tarkkana etten vaan tule perässä sinne taloon.
Mitä tässä on takana?
Kommentit (64)
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 18:24"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 13:37"]Jep, nuo kaikki pitää ilmiantaa, todella törkeää menoa nykytilanteessa ja tavattoman kallista meille rehellisille veronmaksajille. Ottaa päähän.
[/quote]Onko teillä ilmiantajilla käynyt mielessä että teille tai lapsillenne voi käydä huonosti?Joillakin ihmisillä ei ole mitää menetettävää ja ilmiantajista ei muutenkaan pidetä.Jos minut joku käräyttäisi jostain niin kostoksi tappaisin käräyttäjän lapset.
[/quote]
Niin että murhaisit vaikka itse olisit ensin tehnyt vääryyksiä ja petoksia?
Aika logiikka.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 18:42"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 18:24"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 13:37"]Jep, nuo kaikki pitää ilmiantaa, todella törkeää menoa nykytilanteessa ja tavattoman kallista meille rehellisille veronmaksajille. Ottaa päähän.
[/quote]Onko teillä ilmiantajilla käynyt mielessä että teille tai lapsillenne voi käydä huonosti?Joillakin ihmisillä ei ole mitää menetettävää ja ilmiantajista ei muutenkaan pidetä.Jos minut joku käräyttäisi jostain niin kostoksi tappaisin käräyttäjän lapset.
[/quote]
Niin että murhaisit vaikka itse olisit ensin tehnyt vääryyksiä ja petoksia?
Aika logiikka.
[/quote] ei kannata puuttua toisten asioihin. mistä tiedät ettei tuttavat saa sitä käräyttäjää selville, aina jonkun tuttu on kelassa tms töissä joka voi katsoa nimiä...
Jos laittais Kelaan palautetta vaikkei nimiä mainitsisi. Selvitin osoitteita eivätkä pidä paikkaansa.
Ja mihin nämä ilmiannot johtaa? EI MIHINKÄÄN!! Sehän vittumaisinta onkin! Kelasta tulee kirje:meillä on syytä epäillä että asutte henkilön x kanssa tms. Niin,ja jos tosiaan toisella on ne kirjat muualla niin se siitä sitten,ei voi MITÄÄN. Rauhassa vaan vastaa Kelaan että ei pidä paikkaansa,esim.miehen osoite on se ja se,ei minun luonani. No minkäs ne sille sitten voi? Niin,ei mitään. Helppoa.
Kuvitellaan tilanne että selviäis tuo osoitejuttu ja se että siellä toisessa asunnossa ei asu yhtään ketään!
Se on tyhjä.
Ehkä omistavat kaksi asuntoa? Mikä tukihuijaus se on...ei kai mihinkään asuntoon pääse enää, jos sen on jollekin luovuttanut, jos vuokralla?
Miksi siis posti ei tule osoitteeseen missä he asuvat nyt?
Ota selvää missä niiden viralliset osoitteet on, ellei täsmää niin huijaavat. Jospa vaan joitain posteja ei ole muistanut siirtää ja niitä hakee.
No kaveri on kirjoilla vanhassa asunnossa yksin ja kun on muuttanut avopuolison kanssa yhteen ovat pitäneet omat osoitteet koska kaveriltasi menisi käsittääkseni periaatteessa kaikki kelan ja sossun tuet. Törkeää joo, mutta joissain tilanteissa ymmärrettävää. Minulle sosiaalityöntekijäkin suositteli samaa järjestelyä koska miehen kanssa asuessa olisin ollut täysin rahaton
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 11:37"]Ota selvää missä niiden viralliset osoitteet on, ellei täsmää niin huijaavat. Jospa vaan joitain posteja ei ole muistanut siirtää ja niitä hakee.
[/quote] "ota selvää" Ihan tosi antakaa ihmisten olla, älkääkä alkako leikkimään salapoliisia.
[/quote] "ota selvää" Ihan tosi antakaa ihmisten olla, älkääkä alkako leikkimään salapoliisia.
[/quote]
Taidat olla tukihuijari pelko persiissä :D
MInäkin olen ollut tällainen törkeä tukihuijari. Pidin omaa asuntoani vuokralla, kun asumistuki maksoi sen. Asuin kuitenkin yhdessä miehen asunnossa, ja siihenkin tuli asumistuet. Lapsista yh-lisät jne. Hävettää ajatellakin, ja näitä ketjuiluja käyttää taatusti moni ihminen.
Niin, jokaisella on omat sääntönsä. Eläkää te vaan omienne mukaan ja antakaa muiden olla.
ps. muistakaa käydä töissä ja maksaa veroja silti!
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 11:44"] [/quote] "ota selvää" Ihan tosi antakaa ihmisten olla, älkääkä alkako leikkimään salapoliisia.
[/quote]
Taidat olla tukihuijari pelko persiissä :D
[/quote] Todellakin
Todelllista pelkoa sillä noistahan saa tuomion ja jopa linnaa kun huonosti käy. Poliisillehan nuo sossu ja kela ilmoittaa aina kun paljastuvat.
Jos se sanoisi että haen mainospostin pois, mutta kun se puhuu vain posteista..
Kyllä mulla osoitteen mukana siirty myös postit uuteen paikkaan.
Ehkä hän ei hae omaa postia vaan kähveltää toisen
Ehkä hän on tappanut ihmisen ja toivoo ettei asia tule esille. Siksi hän hakee sen postit ja pitää sen asiat ajan tasalla. Tätä epäilisin ensisijaisesti
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 11:58"]Ehkä hän on tappanut ihmisen ja toivoo ettei asia tule esille. Siksi hän hakee sen postit ja pitää sen asiat ajan tasalla. Tätä epäilisin ensisijaisesti
[/quote]
Just joo.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 18:05"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 17:51"]
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 17:35"]Ap elää itse tuilla ja epäilee jotain tuki huijariks. Just just [/quote] Olen rehellinen enkä harrasta tukihuijauksia. Posti tulee osoitteeseen missä asun.
[/quote]
nii että jos vaikka periskunta on tavannu toisensa vähän aikaa sit ja haluaa pitää molemmilla omat asunnot niin tämä on huijausta?
[/quote]
Ne on tavannu jo yli 20 vuotta sitten ja asuneet yhdessä koko ajan.