Tukihuijaus vai miksi kaveri tekee näin?
Hakee postia edellisestä asunnosta jossa he eivät enää asu.
Mielestäni on outoa.
Kerran se oli hyvin tarkkana etten vaan tule perässä sinne taloon.
Mitä tässä on takana?
Kommentit (64)
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 15:19"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 14:13"]
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 13:51"]Ap saattaa olla murtovaras joka tutkii postilaatikoista onko asukkaat paikalla. Miksi ap kyttäät muitten postilaatikoita? [/quote] En ole käynyt postilaatikolla. Etkö osaa lukea? Kirjoitin että kaveri kertoi hakevansa postit vanhasta paikasta.
[/quote]
Tutkithan sinä jos kerta sellaisen huomaat. Kuka käy missä ja milloinka. Nää on juuri niitä piirteitä mistä murtovarkaan tunnistaa
[/quote]
En oo mitään tutkinut! Kaikki perustuu kaverin kertomukseen, etkö tajua?
He ovat muuttaneet ja tämäkin on kerrottu.
Okei, mutta ymmärrät varmasti että omaisuutta pitää suojella. Muilla on aina pahat mielessä. Aina kun joku soittaa teille, sanotte ääneen ennenkuin vastaatte, että mitä tämäkin on nyt vailla, eikö vain.
Ja he eivät enää vuosiin ole kutsuneet kylään kuten ennen. Salailunko vuoksi?
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 14:10"]
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 13:58"]
Mua ärsyttää kaikki tällaiset ketkuilut pienyrittäjänä, joka makselee isoja ennakkoveroja niin, ettei käteen jää montaa kymppiä kuussa ruokaan tai yhtään mihinkään ylimääräiseen. Sitten nämä tukihuijarit tuntevat olevansa oikeutettuja näihin ketkuiluihin kun ovat olevinaan köyhiä jos eivät saa tonnia tai muutamaa kuussa käyttörahaa, tms. Ottaa raskaasti päähän maksella noiden ilotteluja.
Antakaa vain kaikki ilmi joiden epäilette huijaavan järjestelmää, eiköhän sen voi tehdä anonyyminakin.
[/quote]
Kannattaa alkaa työttömäksi, mulle jää joku kk 500+ käteen.
[/quote]
Jotkut vielä haluaa tehdä itselleen ja muille merkityksellistä työtä, eikä vain maata kotona nostamassa ilmaista rahaa. Onneksi.
Annoin ilmi julkisen sektorin kokonaisuudessaan. Tukihuijarit vie ehkä sen sata miljoona max. per vuosi. Julkisen kusetus tulee paljon kalliimmaksi.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 11:50"]
Todelllista pelkoa sillä noistahan saa tuomion ja jopa linnaa kun huonosti käy. Poliisillehan nuo sossu ja kela ilmoittaa aina kun paljastuvat.
[/quote] ja ihan syystä.
Jestas että ottaa päähän kun nyt tajuan tän jutun.
Se avokki on just sellainen pihi ja laskelmoiva.
Näen silmissäni kuinka se on laatinut sen suunnitelman.
On mahdollista että tässä tapauksessa esiinnytään yksinhuoltajana ja todellisuus on muuta.
Ja yh-lisä kerrotaan usean lapsen lukumäärällä.
Kaikki puh.nrot ovat muuttuneet salaisiksi heillä.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 11:45"]
MInäkin olen ollut tällainen törkeä tukihuijari. Pidin omaa asuntoani vuokralla, kun asumistuki maksoi sen. Asuin kuitenkin yhdessä miehen asunnossa, ja siihenkin tuli asumistuet. Lapsista yh-lisät jne. Hävettää ajatellakin, ja näitä ketjuiluja käyttää taatusti moni ihminen.
[/quote] DDD Ja sitten tietysti vaahtoat mamuista ja työttömistä, kuinka ne tulevat maksamaan yhteiskunnalle niin ja niin paljon, vaikka itse olet todennäköisesti pahasti miinuksen puolella eli olet velkaa Suomelle. Syntyminen, lapsilisät, koulutus, ruokailu, terveydenhuolto, infrastruktuurin ylläpito, opintotuet, asumistuet, synnyttäminen, neuvolat, lapsilisät, muut tuet jne jne.
Paljonko olet muuten saanut kasaan veroina eli velan maksuna tähän mennessä?
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 15:47"]
Annoin ilmi julkisen sektorin kokonaisuudessaan. Tukihuijarit vie ehkä sen sata miljoona max. per vuosi. Julkisen kusetus tulee paljon kalliimmaksi.
[/quote]
Joo, lopetetaan kokonaan kuntien ja valtion työt. Säästyy ihan hirveästi rahaa.
Ai niin, mutta kukas sitten hoitaa sairaat, lapset, vanhukset, opetuksen, kaikki muut palvelut? Kuka myöntää ja maksaa sun "vientiyrityksellesi" ne kuljetus-, työllistämis-, investointi- ym. tuet? Siinäpähän tulet sitten ihan omillas toimeen sinäkin niin.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 11:45"]MInäkin olen ollut tällainen törkeä tukihuijari. Pidin omaa asuntoani vuokralla, kun asumistuki maksoi sen. Asuin kuitenkin yhdessä miehen asunnossa, ja siihenkin tuli asumistuet. Lapsista yh-lisät jne. Hävettää ajatellakin, ja näitä ketjuiluja käyttää taatusti moni ihminen.
[/quote]no tuo on ihan normaalia, jokainen fiksu toimisi noin
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 13:47"]
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 12:48"]
Mitä sitte vaikka tällä kierretää jotain tukea. Noissa kun on paljn typeriä sääntöjä..
[/quote]
Sitä sitten, että jostainhan se raha noihin kusetuksiin tulee. Ja arvaa mistä se tulee? Aivan oikein, meidän kaikkien veroja maksavien pussista.
Sinäkö mielelläsi makselet tukihuijarien ketkuilut? Jos näin, niin voithan suoraan antaa omastasi. Mulla ei ole mitään intoa olla moisen huijaustoiminnan maksumiehenä. (Ai niin, mutta ethän sä mitään maksa. Sen kus nostelet tukia vaan.)
[/quote]
maksan mielelläni, mutta en yhdenkäään somalin...t. Yrittäjä lpr
Saatanan kyttääjät. Saunan takana on tilaa... Miten teil riittää mammat aikaa tälläsee? Menkää töihin.
Ap elää itse tuilla ja epäilee jotain tuki huijariks. Just just
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 17:35"]Ap elää itse tuilla ja epäilee jotain tuki huijariks. Just just
[/quote]
Olen rehellinen enkä harrasta tukihuijauksia.
Posti tulee osoitteeseen missä asun.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 17:33"]Saatanan kyttääjät. Saunan takana on tilaa... Miten teil riittää mammat aikaa tälläsee? Menkää töihin.
[/quote
No eipä tarvii kytätä kun toinen antaa itse infoa.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 17:51"]
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 17:35"]Ap elää itse tuilla ja epäilee jotain tuki huijariks. Just just [/quote] Olen rehellinen enkä harrasta tukihuijauksia. Posti tulee osoitteeseen missä asun.
[/quote]
nii että jos vaikka periskunta on tavannu toisensa vähän aikaa sit ja haluaa pitää molemmilla omat asunnot niin tämä on huijausta?
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 11:25"]
Miksi siis posti ei tule osoitteeseen missä he asuvat nyt?
[/quote]
tähtääkö oman asunnon verovapaaseen myyntiin....
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 13:37"]Jep, nuo kaikki pitää ilmiantaa, todella törkeää menoa nykytilanteessa ja tavattoman kallista meille rehellisille veronmaksajille. Ottaa päähän.
[/quote]Onko teillä ilmiantajilla käynyt mielessä että teille tai lapsillenne voi käydä huonosti?Joillakin ihmisillä ei ole mitää menetettävää ja ilmiantajista ei muutenkaan pidetä.Jos minut joku käräyttäisi jostain niin kostoksi tappaisin käräyttäjän lapset.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 14:13"]
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 13:51"]Ap saattaa olla murtovaras joka tutkii postilaatikoista onko asukkaat paikalla. Miksi ap kyttäät muitten postilaatikoita? [/quote] En ole käynyt postilaatikolla. Etkö osaa lukea? Kirjoitin että kaveri kertoi hakevansa postit vanhasta paikasta.
[/quote]
Tutkithan sinä jos kerta sellaisen huomaat. Kuka käy missä ja milloinka. Nää on juuri niitä piirteitä mistä murtovarkaan tunnistaa