Montako yhden yön hoitoa olet
Kommentit (135)
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 20:44"]En tiedä mikä siinä on. Mulla oli yks vakavampi suhde tuossa, kaatui siihen kun nainen kuuli miten kokenut olen. Hänellä kun oli vaan ollut kuulemma muutamia. Mitä väliä sillä oikeesti on moneen piirakkaan olen kullini tunkenut.. monelle naiselle sillä tuntuu olevan väliä. Olen aina käyttänyt suojausta ja tauteja mulla ei ole.
Mies 31v eteläsuomi
[/quote]
Ehkä nainen koki itsensä riittämättömäksi ja runsas seksikumppaneiden määrä aiheutti epävarmuutta? Enhän nyt voi tietenkään varma olla, mutta kävisi järkeen. Sitten voi tietenkin olla ihan sellainenkin syy, että hänelle nousi epäilys uskollisuudesta. Itse olen joutunut joskus vakuuttelemaan, että vaikka muuten olen ollut iloinen niin en petä ketään.
N31
0, kaksi kumppania vain muutenkin, kymmenisen vuotta ja parikymmentä vuotta nykyisen kanssa.
M51
Tähän mennessä kolme. En tiedä onko se jo liikaa. Ikää on päälle 20.
Yhden yön juttu = pikaparisuhde
Fuckbuddy = huono parisuhde
Parisuhde = ylpeyttä aiheuttava parisuhde
Mutta vain yhdestä puhutaan 'juttuna' ja vain siinä lasketaan aikaa. Mistä lie tullut.
-Mies 29v-
Ehkä 80-100...
Jotkut niistä ovat olleet sitten kahden-viiden illan juttu, suurin osa yhden illan.
n26v
5 tai 6 en ihan muista. Nyt uskollisena avioliitossa jo 18 v. eli aika kaukaisia muistoja ovat.
ehkä parikymmentä, ei kaikkea voi muistaa niin tarkasti
-n24
En yhtään kun olen aina ollut ruma ja ällöttävä.
35 max viikonlopun kestävää pikajuttua, 4 fuckbudistelua ja 3 pidempää seurustelua joista viimeisimmän kanssa ollut 17 vuotta.
Jokunen jos yhtäkään voi laskea. Olen opiskeluaikoinani saattanut baarista kotiinsa useamman naisen ja kotiovella ovat ihmetelleet, kun en olekaan ollut sisälle menossa. Jos tarkoitus on ollut selvä, en ole lähtenyt saatille.
30 jotain? En tiedä/muista tarkkaa lukua. N22
Nolla. Olen kyllä pussaillut, hiplaillut ja harrastanut suuseksiä satunnaisten tuttavuuksien ja parin kaverin kanssa, mutta varsinaisia yhden yön hoitoja ei ole ollut yhtään.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 11:34"]
Nolla. Olen kyllä pussaillut, hiplaillut ja harrastanut suuseksiä satunnaisten tuttavuuksien ja parin kaverin kanssa, mutta varsinaisia yhden yön hoitoja ei ole ollut yhtään.
[/quote]
siis eikö suuseksiä lasketa hoidoksi?
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 11:36"]
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 11:34"]
[/quote]
siis eikö suuseksiä lasketa hoidoksi?
[/quote]
Aloituksessa puhuttiin pokaamisesta... nuo eivät olleet pokia!
Neljä
N23