Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä yh-äidit ovat tehneet väärin...

Vierailija
03.04.2015 |

Kun ovat joutuneet yksinhuoltajiksi? Ovatko vain niin kranttuja miesten suhteen vai onko lapset tullee baari-iltojen seurauksena? Naurettavia nämä yh:t. En yleensä kutsu heidän lapsiaan edes meidän lasten juhliin. Miksi he eivät vain voisi mennä naimisiin? Vai eikö miehille enää kelpaa? Luulisi että aina joku peräkammarin poika löytyisi, mutta ei yh:t vain taida osata pitää miestä.

Kommentit (98)

Vierailija
1/98 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 02:46"]Ei
[/quote]

provohan tämä on, mutta. ...

Siinä ex-miehessäkö ei ole mitään vikaa? Ainako se mies vaan jättää naisen (ja lapsen), koska nainen on niin kamala tms.

Vierailija
2/98 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 19:57"]Onhan tää vähän raflaavasti alotettu mutta eikö muka ole totta? Ainahan on näitäkin jotka ovat elämässään yrittäneet parhaansa ja pettyneet, mutta Ap taisi nyt puhua siitä normaalista harmaasta massasta. Onhan siinä nyt aikuisten oikeesti jotain hämärää, jos nainen ei osaa vakiintua vaan sählää ympäriinsä. Yksi vanhempi on lapselle kuiteniin vain puolikas tuki, johon sitten ripustaudutaan liikaa.
-
Näiden yksinhuoltajaperheiden sisäiset suhteet on aina jotenkin aivan sairaan symbioottisia. Huomaahan sen nyt täälläkin kun aikuiset lapset puolustavat äitejään hullunkiilto silmissään. Yksi ihminen ei ole kaksi. Siksi yh-äidin tarjoama elämä on aina lähtökohtaisesti normaalia heikompaa.
[/quote]

Höpöhöpö, kiillotat nyt omaa kehääsi ja kun sulla ei ole muuta, niin haukut yh- äitejä. Parempi yksi vanhempi ja riidaton lapsuus. Et varmasti osaa antaa läheisyyttä lapsille jos suhteita kadehdit? Ja todella - kukaan yh jonka tunnen ei ehdi sähläämään ympärilleen vakiintumatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/98 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 20:11"]Sopivat muuttajien patjoiksi =D
[/quote]

Sä oot niin kauhea ihminen jonka suurin meriitti on kiusata yksinhuoltajia vauva- palstalla...

Vierailija
4/98 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolet avioliitoista päättyy eroon, joten joka toinen tässäkin ketjussa on tuleva yh.

Vierailija
5/98 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huorittelijoista on tehty ilmoitus ylläpidolle.

Vierailija
6/98 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 12:01"]Lähipiirini yh:t ovat tehneet lapset juopolle, väkivaltaiselle tai yhdenyön hoido(i)lle. Lasta riepotetaan hoitopaikasta toiseen, tupakkaa vedetään ja ollaan joko siivoojia/keittäjiä/sossun elättejä. Elämänhallinnan puutetta ja ikuinen teini-ikä. Eri juttu on sitten muutama eronnut, joilla lapset olleet jo teini-ikäisiä eron aikaan. Nämä huomattavasti aikuisempia, kunnon työt ja perhettä kunnioitettu, mutta vuodet ajaneet puolisot erilleen eikä enää sovintoa löytynyt. Heitä arvostan, vaikka ovatkin yksinhuoltajina.
[/quote]
Näitä nämä yh:t nimenomaan on. Eri asia jos ollut vaikka leskeksi joutunut. Suurin osa nyt vaan on ite valinnut sen narkkarin, väkivaltaisen tai juopon. Sitten itkevät kun ei voi luottaa ja etsivät seuraavan samanlaisen.

Vierailija
7/98 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin yh justiin retuuttilastaan pihalla ja huus sille. Toinen juoksenteli missä sattuu. Oli aika selvä homma, että mitä olis kuvioon tarvittu. Sano olevansa viemässä lapsiaan vanhempiensa luo, että pääsee baariin! Ikuinen pikkulapsi tämäkin ihminen...

Vierailija
8/98 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi puhua mielummin yh-naisista, kuin yh-äideistä. Äidiksi on hankala kutsua, jos ei ole isääkin. Kavereitahan nuo taitaa lähinnä olla lapsilleen.

Vierailija
9/98 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moista leimaamista! Minä olen yksin huoltaja ja kieltämättä ei ole koulutus yms. asiat kaikista parhaat mutta aina on saanu lapsille ruokan pöytään!!! Ja eikö muka saa olla seura elåmää jos ei ole pari suhteessa?? Minun vanhemmat ainakin antaa minulle mielellää mahollisuuden tavata ihmisiä tai mennä rentoutumaan...

Vierailija
10/98 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivothan heiltä puuttuu, mä tiedän yhden joka oli juopon miehen kanssa, jolla oli jo ennestään pari lasta joista ei huolehtinut, ryyppäs vain. Lupas akalle että kyllä mä muutun kun lapsi tulee, jonka tottakai muija usko ja nyt yh... kyllä useimmiten syy löytyy akasta itsestään... eikö kannattaisi ottaa kunnon mies jolle lapset tehdään...?

Vierailija
11/98 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin oikea Päivi Räsäsen unelma nuori aikuinen. Tapasin mieheni ollessani 18-vuotias. Naimisiin mentiin kun oltiin 21-vuotiaita ja saatiin ensimmäinen lapsi 22-vuotiaina. Elimme oikein onnellista nuoren perheen elämää. Mies toi leivän pöytään ja minä hoidin kodin ja lapsen, ja parina päivänä viikossa kävin osa-aikatöissä. Oltiin puhuttu että lapsia saa tulla ainakin neljä, oltiinhan me vielä nuoria joten aikaa olisi. Toista lasta oltiin "tehty" puolisen vuotta kun mies eräs syyskuinen sunnuntai-ilta ilmoitti, että hän muuttaa pois huomenna. Ja niin se muutti. Mitään selitystä en koskaan saanut, enkä edes varoitusta etukäteen. Olen yksin kasvattanut lapseni kun exän aika meni töissä ja uuden perheen kanssa. Minulla on oikein hyvä elämä ilman miestä. Olen yh ja ylpeä siitä.

Vierailija
12/98 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 11:54"]

Paljon mahtuu selityksiä lyhyisiin viesteihin. Olisikohan nyt kumminkin niin, että tuli itse hölmöiltyä? Nainen ei ole nainen ilman miestä.

[/quote]

:D voi apua, alko naurattaa kun kuvittelin sieluni silmin miten joku ihan tosissaan kirjottelee tällasia.

Vierailija
13/98 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinhuoltajilta saa helppoa pesää. Muuta en niistä tiedä. Niin paitsi sen että pitää hiippailla aamuyöstä viimestään pois ettei lapset luule "uudeksi isiksi" aamulla.

Vierailija
14/98 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yh käy paremman puutteessa mut seurustelemaan en alkais. Niitten elämänhallinta on yleensä ihan hukassa. Pari koulu aikast kaveria on jääny yksin ja niil on aina roskat viemättä ja lapset paskasia. Oksettaa käydä kun kakkavaipat haisee ja äityli vetää röökiä jonka lemu tulee sotkuseen kämppään. Vielä siideri ja lonkero tölkit pöydillä eiliseltä ni avot!
M33

Vierailija
15/98 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa taitaa olla vahinkolapsia

Vierailija
16/98 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 18:41"]Suurin osa taitaa olla vahinkolapsia
[/quote]
Näinhän se on. Onhan se totta, että joillain voi olla jokin hyväksyttävä syykin yksinhuoltajuudelleen, mutta miksiköhän hekään eivät ole löytäneet uutta kumppania tai edes etsi sellaista? Reppanoina lähinnä pidän näitä mammoja, jotka koittavat selviytyä yksin. Rikkinäisiä lapsia siitä vaan tulee. Monelle yksinhuoltajille on yhteistä se, että he eivät ole kovin hyviä vanhempia. Ikävää, mutta totta. Oma toosa menee lasten edelle..

Vierailija
17/98 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella aliarvostettavaa tekstiä...
Yksinhuoltajia ovat olleet myös Tarja Halonen ja Sauli Niinistö. Yksinhuoltajaksi ei kukaan toivottavasti päädy, mutta toisen puolesta et voi.päätöstä tehdä. Ennen lapsia ei voi tietää millainen toinen on vanhempana tai millainen itse olet. Lasten on parempi saada kasvaa rauhallisessa ympäristössä jatkuvasti riitaisen sijaan, joka aiheuttaa lapsille jatkossa enemmän ongelmia kuin ero. Tätä on tutkittu paljon.

Yksinhuoltajia on monenlaisia. Lasten isä sairastui psyykkisesti enkä voinut elää hänen kanssaan. Ennen sitä oli hyvä isä ja puoliso.
Hän oli minulle rakas enkä halua lapsilleni uusperheen elämää. Sain elää monta onnellista vuotta ja sain lapset juuri oikean ihmisen kanssa.

Olen itse totaalisesti yh, olen nätti ja normaali bmi. Minulla on terveelliset elämäntavat, en juo tai polta. Minulla on terveet, kivat lapset joilla on hyvä keskiarvo ja harrastuksia sekä ystäviä. Omistan asunnon kivalta alueelta ja minulla on vakituinen työ.

Mikä minussa ärsyttää tai tekee minusta huonon?

Vierailija
18/98 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
19/98 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri on yh, lapsi ryyppyillan tuotos. Tämä yh mamma on ylipainoinen, osaa olla rasittavan itsekäs, eikä pidä myöskään huolta henk. koht. hygieniasta. Silti hänellä on kova vaatimustaso miehille, pitää olla komea, iso muna, rikas, mukava jne... Vaikkei itsekään mikään helmi ole ja lapsi on huonokäytöksinen. En kyllä ihmettele että on edelleen yh ja sinkku...

Vierailija
20/98 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme