Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppila ja vessan roskis

Vierailija
03.04.2015 |

Täällä sitä taas ollaan seuraavat kuusi päivää, Anoppilassa. Ja minulla on tietysti menkat. Ongelma on, ettei vaihdevuodet ohittaneella Anopilla ole vessan roskiksessa pussia. Roskiksessa ei ole edes kantta, koska sinne laitetaan vain wc-paperin hylsyt ja satunnaiset vanut. Joten minne laitan kaikki veriset tamppoonit ja siteet? Piilotan laukkuuni? Keittiön roskikseen? Ällöä!
Ja olen siis kolmekymppinen kykenevä nainen, ja välimme anopin kanssa ovat ihan ok. Muilla vastaavia ongelmia? Miten asian hoitaisi tyylikkäästi?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vessassa ikkunaa? Sieltä vaan viskaat ulos.

Vierailija
22/42 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on parempi pysyä kotona jos ei keksi itse mihin roskiin sen käytetyn tamponin/siteen voisi laittaa. Siellä se ap itkua tuhertaa vessassa...eihän aikuinen ihminen voi olla oikeasti näin avuton...eihän?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukuppi on tähänkin ratkaisu.

Vierailija
24/42 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 10:52"]Onko vessassa ikkunaa? Sieltä vaan viskaat ulos.
[/quote]
Siinä keväällä anopille ihmettelemistä, kun valko-punainen raadolta haiseva kasa paljastuu pihatöiden yhteydessä

Vierailija
25/42 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 11:02"]

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 10:52"]Onko vessassa ikkunaa? Sieltä vaan viskaat ulos. [/quote] Siinä keväällä anopille ihmettelemistä, kun valko-punainen raadolta haiseva kasa paljastuu pihatöiden yhteydessä

[/quote] Keväällä? Asutko siis napapiirin yläpuolella?

Vierailija
26/42 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 11:08"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 11:02"]

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 10:52"]Onko vessassa ikkunaa? Sieltä vaan viskaat ulos. [/quote] Siinä keväällä anopille ihmettelemistä, kun valko-punainen raadolta haiseva kasa paljastuu pihatöiden yhteydessä

[/quote] Keväällä? Asutko siis napapiirin yläpuolella?
[/quote]
En, mutta täällä satoi viime yönäkin lunta. En mä ainakaan vielä oo aloittanut pihatöitä.

Vierailija
27/42 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 11:10"]

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 11:08"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 11:02"] [quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 10:52"]Onko vessassa ikkunaa? Sieltä vaan viskaat ulos. [/quote] Siinä keväällä anopille ihmettelemistä, kun valko-punainen raadolta haiseva kasa paljastuu pihatöiden yhteydessä [/quote] Keväällä? Asutko siis napapiirin yläpuolella? [/quote] En, mutta täällä satoi viime yönäkin lunta. En mä ainakaan vielä oo aloittanut pihatöitä.

[/quote]Täällä ei ole lunta ollut kuukauteen.

Vierailija
28/42 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvää päivää miten naurettavia te olette.

Roskat keittiön roskikseen ja sillä hyvä!

Luuletteko te että joku kaivaa ne sieltä, alkaa nuuhkimaan pimppirättejänne ja lähtee naapureillekin esittelemään niitä? Hei kattokaa -tässä on veristä möhnää tuon pillusta!!!

Miten näin yksinkertainen asia VOI olla noin vaikea?

Vierailija
29/42 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä pussi siihen roskikseen, mikä siinä on niin vaikeaa?! Sun elämä taitaa muutenkin olla "hieman" hankalaa..

Vierailija
30/42 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 11:12"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 11:10"]

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 11:08"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 11:02"] [quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 10:52"]Onko vessassa ikkunaa? Sieltä vaan viskaat ulos. [/quote] Siinä keväällä anopille ihmettelemistä, kun valko-punainen raadolta haiseva kasa paljastuu pihatöiden yhteydessä [/quote] Keväällä? Asutko siis napapiirin yläpuolella? [/quote] En, mutta täällä satoi viime yönäkin lunta. En mä ainakaan vielä oo aloittanut pihatöitä.

[/quote]Täällä ei ole lunta ollut kuukauteen.
[/quote]
Eli sen tuhdimmat raadonhajut jos ulos nakkelee ne sutturat :D niin ja Oulun seudulla asun, täällä on vielä vähän vanhaakin lunta ja viime päivinä aamut olleet hetken valkeana.

Vierailija
31/42 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi herran jestas mitkä ongelmat. Niin kuin jo aiemmin mainittu, niin laita paperiin ja vie keittiön roskikseen, joka todennäköisesti viedään ulos usein. Turha tuosta mitään palaveria edes pitää anopin kanssa. 

Vierailija
32/42 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö vessasta löydy tulitikkuja? Poltat ne vaivihkaa.

Vierailija
33/42 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mä en ymmärrä tota kun ei voi laittaa pussia sinne roskikseen!! Meijän anoppilassa sama juttu. Ja keittiön roskiksessa käytetään aina jotain pientä hedelmäpussia tai wc-parerirullien pussia! Tosi ärsyttävää että ei voi ees vieraiden käynnin ajaksi laittaa kunnon roskapussia. Ja joojoo joku noheva nyt varmaan valittaa että miks niiden pitäis omassa kodissaan tehdä niinku vieraat haluu ja blaa blaa. Meillä nyt sattuu kuitenki olemaan puolivuotiaat kaksoset joten meillä tulee sitä roskaa vaipoista sun muista. Ni aina pitää olla kertäämässä jotain pikku pusseja. Ja anoppi aina päivittelee itekki sitä että käyttää niitä pikkupusseja ku eihä niihin mitää mahu jne. Miks ei sit tee jotain?!

Vierailija
34/42 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 10:29"]

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 09:59"]

Mitä jos avaisit suusi, "voinko laittaa pussin vessan roskikseen, minulla on kuukautiset". Nainenhan se anoppikin on ja ymmärtää varmasti, enkä ylipäätänsä tajua mitä hävettävää kuukautisissa on.

[/quote]

Anoppina vastaisin, että ei, käytetty tamponi alkaa haisemaan samantien, joten voisitko miniäkulta ottaa pienen muovipussin, laittaa tamponin siihen, sulkea tiiviisti ja tuoda sen sitten tänne keittiön roskikseen. Jonka muuten voisit vaikka tyhjentää samantien, se näkyy nytkin olevan aika täynnä.

[/quote]

Mun mielestä nää tyypit jotka käy palstalla kuviteltuja keskusteluja joissa on aiheeseen liittymättömiä yksityiskohtia on jotenkin creepyjä.

Vierailija
35/42 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
36/42 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä hittoa, eikö tamponeja muka voi vetää vessanpöntöstä alas? Siten olen tehnyt vuodesta 1993 joten vähän järkytystä ilmassa :/

Vierailija
37/42 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 01:18"]

Täällä sitä taas ollaan seuraavat kuusi päivää, Anoppilassa. Ja minulla on tietysti menkat. Ongelma on, ettei vaihdevuodet ohittaneella Anopilla ole vessan roskiksessa pussia. Roskiksessa ei ole edes kantta, koska sinne laitetaan vain wc-paperin hylsyt ja satunnaiset vanut. Joten minne laitan kaikki veriset tamppoonit ja siteet? Piilotan laukkuuni? Keittiön roskikseen? Ällöä! Ja olen siis kolmekymppinen kykenevä nainen, ja välimme anopin kanssa ovat ihan ok. Muilla vastaavia ongelmia? Miten asian hoitaisi tyylikkäästi?

[/quote]

Jotenkin vaivihkaa viet ne keittiön roskikseen(se on yleensä kai useimmin vaihdettava,ja haisee muutenkin,siellä ne kuukautissuojat menee muun roskan seassa).

Vierailija
38/42 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 14:46"]

Siis mitä hittoa, eikö tamponeja muka voi vetää vessanpöntöstä alas? Siten olen tehnyt vuodesta 1993 joten vähän järkytystä ilmassa :/

[/quote]

Ei saa, voivat oikeasti tukkia viemäriputken. Tamponit eivät hajoa vedessä kuten uloste ja wc-paperi. Nolompaa se on, kun anoppilassa viemärinaukaisija kaivaa tukkeen esiin ja se on peräisin jalkovälistäsi...

Pahimpia tukkeamien aiheuttajia ovat juuri tamponit ja sukkahousut. Niitäkin joku tollo vetää wc-pöntöstä alas.

Vierailija
39/42 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelläkään hyviä ideoita, kun appiukon luona (anoppia ei ole) appiukko polttaa kaikki palavat roskat ja maatuvat kompostoi. Normiroskista ei ole, metallit kerää erikseen autotaliin ja vie n. kerran kuussa keräyspisteeseen. Siellä joudun säilömään siteet matkatavaroihin, haiseehan ne jo kyllä...

Vierailija
40/42 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Mä oon samaa mieltä että onhan tää ihan älytön kysymys aikuiselta naiselta

Jos et muuta keksi niin syö vaikka ne tamppoonis

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan