Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Novavax on perinteinen rokote, joka sisältää heikennettyä virusta

Vierailija
21.12.2021 |

Haluan sen enkä mrna-piikkiä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei sisällä heikennettyä virusta, vaan viruksen proteiinia. Vastaava kuin hepatiittirokotus.

Valneva ja Sinovac sisältää heikennettyä virusta.

Vierailija
2/3 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en halua mitään mutta on tuo nyt varmasti mrna tappopiikkiä kevyempi vaihtoehto. Tuossakin voi piileä vaikka mitä riskejä kaikesta huolimatta. Itse olen päättänyt olla ottamatta mitään ja luottaa luonnolliseen immuniteettin, sen myötähän olen vielä elossa nyt 2 vuoden jälkeenkin ilman sairastumisia (0 rokotetta) ottanut, ei maskia kertaakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en halua mitään mutta on tuo nyt varmasti mrna tappopiikkiä kevyempi vaihtoehto. Tuossakin voi piileä vaikka mitä riskejä kaikesta huolimatta. Itse olen päättänyt olla ottamatta mitään ja luottaa luonnolliseen immuniteettin, sen myötähän olen vielä elossa nyt 2 vuoden jälkeenkin ilman sairastumisia (0 rokotetta) ottanut, ei maskia kertaakaan.

Vautsi mikä superkeho sulla onkaan, siin noin kovan tason vastustuskyky! Voisitko antaa verinäytteen tieteelle, niin siitä voisi tehdä vaikka vastalääkettä jo sairastuneille tai jonkinlaisen ennaltaehkäisevän superboostin niille, jotka eivät halua mitään nykyisenkaltaista rokotetta? Voisit pelastaa maailman

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi