Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muiden mielestä miehet oikeastaan aika persoonattomia

Vierailija
02.04.2015 |

Ihmetyttää se kun jotkut naiset kehuvat aina ukkojensa luonnetta, huumorintajua yms.? Onko se vaan tapa sanoa jotakin sopivaa kehua jolla ei oikeastaan tarkoiteta mitään?

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 23:08"]Suositut ovat yleensä melko "klooneja". Niin miehet kuin naiset. Ehkä siksi kumppanin vaihtaminenkin käy näennäisen helposti? Tai uuteen kaveriporukkaan integroituminen. Edellinen lähtee ja samanlainen tulee tilalle :)
[/quote]

Vihdoin vastaus siihen miksi mulla ei ole miestä tai oikeastaan minkäänlaista "tunne-elämää" vaikka kelpaisikin! Kiitos!! Ystäväni käyttäytyvät kaikki samalla tavalla ja heillä on samanlaiset ajattelu- ja toimintatavat. Ja miehiä riittää. Minä ajattelen ja toimin eri tavalla, mikä sit ilmeisesti ihmetyttää miehiä! Olen suht nätti, vaikka itse sanonkin, joten ei voi siitäkään olla kiinni.

Vierailija
22/72 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaus, jota en ymmärrä alkuunkaan... Siis kaikki miehetkö samanlaisia? Eikö jokainen ole yksilö? Mun mies on aika erilainen, kuin kaverini mies, isäni, naapurimme tai lasteni luokkakavereiden isät. Ihan samalla tavalla, kuin itse olen erilainen, kuin muut naiset. Ehkä on katsojassa vikaa, jos kaikki miehet tuntuvat persoonattomilta?

Vierailija
24/72 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Ei.

Vierailija
25/72 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On joo. Aika samanlaiset ajatusmaailmat ollut melkein kaikilla miehillä joiden kanssa jutellut! Johtuu varmaan älykkyydstä. Miehet on vaan niin yksinkertaisen tyhmiä että ei mitään persoonaa- Tai ne variaatiot on todella vähäisiä. 

Vierailija
26/72 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 12:41"]

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 00:08"]

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 23:08"]

Suositut ovat yleensä melko "klooneja". Niin miehet kuin naiset. Ehkä siksi kumppanin vaihtaminenkin käy näennäisen helposti? Tai uuteen kaveriporukkaan integroituminen. Edellinen lähtee ja samanlainen tulee tilalle :)

[/quote]

Olen miettinyt samaa. Ehkä ne persoonalliset tyypit jää helpommin yksin.

[/quote]

Totta kai jäävät, heillähän on pienempi pooli alun alkaen mistä ammentaa. Jos olet tavis, on kaikki maailman tavikset tarjolla sulle.

[/quote]Mun mielestä suuri sääli! Että varsinkn miehet tuntuvat kiertävän erikoiset naiset kaukaa. Pelkäävät kai, että ovat" noitia" jotka jyräävät miehet, varsinkin jos sattuu olemaan vahvat mielipiteet. Esim. tiedän että ole outo monien mielestä, mutta olen myös hiton seksuaalinen ja fyysinen muutoinkin. Mua harmittaa että suurin osa mieheistä kiertää muntyyliset naiset kaukaa. Menettävät helvetisti, vaikka itse sanonkin..

Vierailija
27/72 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni miehet ovat keskimäärin persoonattomampia kuin naiset, tämä johtunee siitä, et pojat/miehet ahtautuvat kapeampiin käyttäytymisnormeihin kuin naiset. Niitä normeja jahdatessa oma persoonaa häviää.

Ja kyllä, suositut tyypit molemmissa sukupuolissa ovat samankaltaisia, eivät erityisen persoonallisia. Mut tämä on persoonallisille tyypeille loppupeleissä voitto. Persoonattoman tyypin voi vaihtaa melko kevyesti vastaavaan toiseen, itse ihmisellä ei ole niin väliä, vaan sillä tyypillä, mitä hän edustaa.

Persoonallisia tyyppejä ei niin vain vaihdetakaan, he eivät ole niin helposti unohdettavissa, heissä saatetaan roikkua, vaikka he käyttäytyisivät välillä kuinka huonosti tahansa. 

Ihmisillä on usein romanttinen unelma siitä, et he ovat se yksi ja ainoa, tätähän kaikki rakkauslaulut, -kirjat, -elokuvat syöttää ihmisille, koska se myy. Unelmat myyvät. Koska ne ovat unelmia, meistä ihmisistä lopulta hyvin harva on todella persoonallinen. Olemme vaihdettavissa, kevyesti petettävissä, sellaista kertakäyttökamaa. Se kai noissa iänikuisissa pettämisvollotuksissakin on se pointti, et eniten esim. naisia tuntuu surettavan sen illuusion rikkoutuminen, en olekaan se yksi ja ainoa, vään tavallinen hölmäke, jolle voi kirkkain silmin valehdella. Se, jonka piti olla se rakkain, tekee sinusta naurunalaisen ja nenästävedettävän.

Vierailija
28/72 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 18:17"]

On joo. Aika samanlaiset ajatusmaailmat ollut melkein kaikilla miehillä joiden kanssa jutellut! Johtuu varmaan älykkyydstä. Miehet on vaan niin yksinkertaisen tyhmiä että ei mitään persoonaa- Tai ne variaatiot on todella vähäisiä. 

[/quote]

No miksi sä juttelet vain typerien miesten kanssa??

Vierailija
29/72 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
30/72 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 21:01"][quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 20:57"]

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 18:17"]

[/quote]

Näitä näkee aina tällaisissa keskusteluissa, vaikka kuinka väitetään ettei täällä mitään miesvihaa ole.

[/quote]Sulla ei ole varaa huomauttaa kenellekään. Eniten tällä palstalla vihaa suoltavat juuri lassukat. 
[/quote] sopisitte yhteen istumaan yhdessä sohvalle ja panettelemaan linnanjuhlien vieraita....

Vierailija
31/72 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen on jollainlailla erikoinen ja jossain määrin tavallinen.

Vierailija
32/72 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin samaa naisista. En osaa antaa vastausta. Persoonalliset ovat löytäneet kumppanin, ei kaikki tietenkään.

Vierailija
33/72 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suositut ovat yleensä melko "klooneja". Niin miehet kuin naiset. Ehkä siksi kumppanin vaihtaminenkin käy näennäisen helposti? Tai uuteen kaveriporukkaan integroituminen. Edellinen lähtee ja samanlainen tulee tilalle :)

Vierailija
34/72 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 18:20"]Mun mielestä suuri sääli! Että varsinkn miehet tuntuvat kiertävän erikoiset naiset kaukaa. Pelkäävät kai, että ovat" noitia" jotka jyräävät miehet, varsinkin jos sattuu olemaan vahvat mielipiteet. Esim. tiedän että ole outo monien mielestä, mutta olen myös hiton seksuaalinen ja fyysinen muutoinkin. Mua harmittaa että suurin osa mieheistä kiertää muntyyliset naiset kaukaa. Menettävät helvetisti, vaikka itse sanonkin..[/quote]

Tuo on harmi, mutta siihen on syynsä. Ne erikoisemmat miehet ovat usein aika epävarmoja. Heillä on paljon kokemuksia siitä, että erikoinen ei kelpaa. Erikoiset naiset ovat vaikeita ja vaativia kohteita. Ei se riitä, että molemmat ovat erikoisia, vaan molempien pitää olla yhteensopivalla tavalla erikoisia, mikä tietää suurta määrää yrityksiä ja pettymyksiä. Moni erikoisempi mies valitsee ennemmin helpomman ujon ja passiivisen naisen, joka ottaa erikoisen miehen omaa elämäänsä värittämään (ja kun ei usko saavansa suosittua tai tavallista), vaikka mies joutuukin sitten harmittelemaan vaimon innottomuutta kaikkeen.

Jos sinä olet vahvempi, etkö voisi hieman helpottaa miesten urakkaa ja olla itse aloitteellinen, jos huomaat mielenkiintoisen miehen?

Vierailija
35/72 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä huomio tuo että suositut on usein aika tavallisia ja erikoisilla on vaikeaa pariutuminen (ja myös ystävien löytäminen). Käsittääkseeni tämä koskee niin miehiä kuin naisiakin.

En ole itse tullut ennen asiaa edes ajatelleeksi, mutta olen itse omalla tavallani omituinen nainen. Olen hyvin naisellisen näköinen, mutta silti on ollut tosi vaikea koskaan löytää seurustelukumppaneita. Pari kertaa olen joksikin aikaa saanut miehen, metodilla että kännisssä baarista petiin, ja sitä kautta tutustuttu. Mun viimeisin exä sanoi että olen "pelottava", ettei olisi kuulemma koskaan uskaltanut lähestyä mua ilman parin promillen humalaa. Kun yritin kysellä miten niin olen pelottava, niin kuulemma en ole ollenkaan sellainen pehmeän naisellinen vaan sekä ulkonäköni, ääneni että tyylini ilmentävät voimaa ja itsevarmuutta, eikä sellaista naista ole helppo lähestyä. Enemmän miehet haluavat lähestyä söpöjä ja kiltin näköisiä. 

Vierailija
36/72 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 09:15"]

Hyvä huomio tuo että suositut on usein aika tavallisia ja erikoisilla on vaikeaa pariutuminen (ja myös ystävien löytäminen). Käsittääkseeni tämä koskee niin miehiä kuin naisiakin.

En ole itse tullut ennen asiaa edes ajatelleeksi, mutta olen itse omalla tavallani omituinen nainen. Olen hyvin naisellisen näköinen, mutta silti on ollut tosi vaikea koskaan löytää seurustelukumppaneita. Pari kertaa olen joksikin aikaa saanut miehen, metodilla että kännisssä baarista petiin, ja sitä kautta tutustuttu. Mun viimeisin exä sanoi että olen "pelottava", ettei olisi kuulemma koskaan uskaltanut lähestyä mua ilman parin promillen humalaa. Kun yritin kysellä miten niin olen pelottava, niin kuulemma en ole ollenkaan sellainen pehmeän naisellinen vaan sekä ulkonäköni, ääneni että tyylini ilmentävät voimaa ja itsevarmuutta, eikä sellaista naista ole helppo lähestyä. Enemmän miehet haluavat lähestyä söpöjä ja kiltin näköisiä. 

[/quote]

Minäkin olen saanut miehen vain noin, että ensin paneskellaan, mutta haluaisin tutustua ensin. Mutta tavallisilla naisilla ja miehilläkin voi olla sama pariutumisrutiini. 

Vierailija
37/72 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 22:58"]

Ihmetyttää se kun jotkut naiset kehuvat aina ukkojensa luonnetta, huumorintajua yms.? Onko se vaan tapa sanoa jotakin sopivaa kehua jolla ei oikeastaan tarkoiteta mitään?

[/quote]

Jos sun miehes on persoonaton, niin ei se muiden vika ole.

Vierailija
38/72 |
15.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Vierailija
39/72 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
40/72 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen joka näkee toiset jotenkin persoonattomina tai vaan taviksina ja pitää itseään jollain tapaa erityisenä on jo sinällään huolestuttava ja luotaantyöntävä vaikka olisi ulkoisesti miten viehättävä. Tällaisilla itsessään jotain erityisen persoonallista näkevillä on yleensä vielä kasvettavaa ja usein ihan siinä määrin että hyötyisivät siinä ammattilaisen tuesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi