Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muiden mielestä miehet oikeastaan aika persoonattomia

Vierailija
02.04.2015 |

Ihmetyttää se kun jotkut naiset kehuvat aina ukkojensa luonnetta, huumorintajua yms.? Onko se vaan tapa sanoa jotakin sopivaa kehua jolla ei oikeastaan tarkoiteta mitään?

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 00:08"]

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 23:08"]

Suositut ovat yleensä melko "klooneja". Niin miehet kuin naiset. Ehkä siksi kumppanin vaihtaminenkin käy näennäisen helposti? Tai uuteen kaveriporukkaan integroituminen. Edellinen lähtee ja samanlainen tulee tilalle :)

[/quote]

Olen miettinyt samaa. Ehkä ne persoonalliset tyypit jää helpommin yksin.

[/quote]

Totta kai jäävät, heillähän on pienempi pooli alun alkaen mistä ammentaa. Jos olet tavis, on kaikki maailman tavikset tarjolla sulle.

Vierailija
2/72 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 18:17"]

On joo. Aika samanlaiset ajatusmaailmat ollut melkein kaikilla miehillä joiden kanssa jutellut! Johtuu varmaan älykkyydstä. Miehet on vaan niin yksinkertaisen tyhmiä että ei mitään persoonaa- Tai ne variaatiot on todella vähäisiä. 

[/quote]

Näitä näkee aina tällaisissa keskusteluissa, vaikka kuinka väitetään ettei täällä mitään miesvihaa ole.

Vierailija
4/72 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 20:57"]

On joo. Aika samanlaiset ajatusmaailmat ollut melkein kaikilla miehillä joiden kanssa jutellut! Johtuu varmaan älykkyydstä. Miehet on vaan niin yksinkertaisen tyhmiä että ei mitään persoonaa- Tai ne variaatiot on todella vähäisiä. 

[/quote]

Näitä näkee aina tällaisissa keskusteluissa, vaikka kuinka väitetään ettei täällä mitään miesvihaa ole.

[/quote]Sulla ei ole varaa huomauttaa kenellekään. Eniten tällä palstalla vihaa suoltavat juuri lassukat. 

Vierailija
5/72 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 19:26"]

Mielestäni miehet ovat keskimäärin persoonattomampia kuin naiset, tämä johtunee siitä, et pojat/miehet ahtautuvat kapeampiin käyttäytymisnormeihin kuin naiset. Niitä normeja jahdatessa oma persoonaa häviää.

Ja kyllä, suositut tyypit molemmissa sukupuolissa ovat samankaltaisia, eivät erityisen persoonallisia. Mut tämä on persoonallisille tyypeille loppupeleissä voitto. Persoonattoman tyypin voi vaihtaa melko kevyesti vastaavaan toiseen, itse ihmisellä ei ole niin väliä, vaan sillä tyypillä, mitä hän edustaa.

Persoonallisia tyyppejä ei niin vain vaihdetakaan, he eivät ole niin helposti unohdettavissa, heissä saatetaan roikkua, vaikka he käyttäytyisivät välillä kuinka huonosti tahansa. 

Ihmisillä on usein romanttinen unelma siitä, et he ovat se yksi ja ainoa, tätähän kaikki rakkauslaulut, -kirjat, -elokuvat syöttää ihmisille, koska se myy. Unelmat myyvät. Koska ne ovat unelmia, meistä ihmisistä lopulta hyvin harva on todella persoonallinen. Olemme vaihdettavissa, kevyesti petettävissä, sellaista kertakäyttökamaa. Se kai noissa iänikuisissa pettämisvollotuksissakin on se pointti, et eniten esim. naisia tuntuu surettavan sen illuusion rikkoutuminen, en olekaan se yksi ja ainoa, vään tavallinen hölmäke, jolle voi kirkkain silmin valehdella. Se, jonka piti olla se rakkain, tekee sinusta naurunalaisen ja nenästävedettävän.

[/quote]

Mun mielestä naiset ovat aika persoonattomia miehiin verrattuna. Otetaan esimerkiksi yliopisto: miehet ovat lähes yksin äänessä luennoilla ja miehillä on esim. filosofisia piirejä ym. Naiset harvoin ovat mitään kovin erikoista, ehkä jotain maailmanparantajahippejä, mutta siihen se sitten jääkin. Miehiä on kaikista äärilaidoista: ääri-individualisteja, true kommunisteja, hc-kapitalisteja, jne. Missä ovat tällaiset naispersoonat? Jos niitä on, niin piilossa pysyvät taitavasti.

Vierailija
6/72 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 21:01"]

[/quote]

[/quote]Sulla ei ole varaa huomauttaa kenellekään. Eniten tällä palstalla vihaa suoltavat juuri lassukat. 

[/quote]

Miksi mä olisin vastuussa lassukoiden sanomisista? Äly hoi?

Vierailija
7/72 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 18:20"]

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 12:41"]

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 00:08"]

Suositut ovat yleensä melko "klooneja". Niin miehet kuin naiset. Ehkä siksi kumppanin vaihtaminenkin käy näennäisen helposti? Tai uuteen kaveriporukkaan integroituminen. Edellinen lähtee ja samanlainen tulee tilalle :)

[/quote]

[/quote]

Totta kai jäävät, heillähän on pienempi pooli alun alkaen mistä ammentaa. Jos olet tavis, on kaikki maailman tavikset tarjolla sulle.

[/quote]Mun mielestä suuri sääli! Että varsinkn miehet tuntuvat kiertävän erikoiset naiset kaukaa. Pelkäävät kai, että ovat" noitia" jotka jyräävät miehet, varsinkin jos sattuu olemaan vahvat mielipiteet. Esim. tiedän että ole outo monien mielestä, mutta olen myös hiton seksuaalinen ja fyysinen muutoinkin. Mua harmittaa että suurin osa mieheistä kiertää muntyyliset naiset kaukaa. Menettävät helvetisti, vaikka itse sanonkin..

[/quote]

Kun ei vaan kiinnosta niin minkäs teet.

Mies

Vierailija
8/72 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 21:02"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]Lassukoiden yleisin sana on juuri tuo "miesviha", tuota sanaa ei juuri kukaan muu täällä käytä. Pahoittelut, mikäli olet poikkeus tästä säännöstä. 

Vierailija
9/72 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 21:06"]

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 21:02"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]Lassukoiden yleisin sana on juuri tuo "miesviha", tuota sanaa ei juuri kukaan muu täällä käytä. Pahoittelut, mikäli olet poikkeus tästä säännöstä. 

[/quote]

Kyllä mä luin Laasasen kirjoituksen joskus aiheesta, se ei tarkoita että olisin Laasasen seuraaja millään muotoa. Vituttaa vaan tämä muoti, että tylytetään miehiä ihan no-big-dealina.

Vierailija
10/72 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä aloitusta? Siis todellako kuulette naisten suusta enemmän voimakkaita mielipiteitä (tai yleensä mielipiteitä), näette naisissa enemmän alakulttuurin edustajia (hevari, hiphoppari, reggae-tyyppi, kommunisti, hippi jne)? Naiset tuntuvat myös harrastavan enemmän jotain muoti- ja ruokablogeja, kun taas miehet kirjoittavat blogeja hyvinkin kontroversiaaleista aiheista. Miehet myös ovat useammin läpänheittäjiä porukassa. Ja paljonko on (menestyviä) naiskoomikoita suhteessa mieskoomikoihin?

Mistä tämä naisten persoonallisuus koostuu, kun mä en keksi mitään missä naiset erottuisivat miehistä?

Vierailija
11/72 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on mielenkiintoinen ketju! Jännittäviä hypoteeseja. Ehkä voin allekirjoittaakin osan, koska itse olen ollut aina lapsena ja nuorena omasta mielestäni jotenkin "omituinen". Ikätovereihin verrattuna erilainen, en pitänyt samoja asioita tärkeinä ja on hyvin harvoja ihmisiä, joiden kanssa tunnen todella olevani täysin samalla aaltopituudella, vaikka oltaisiin hyviä ja kohtuu läheisiä ystäviäkin. Ensimmäinen seurustelukumppanini ihastui minuun ensisilmäyksellä ja itse olin melko pöllämystynyt. No, se ei sitten kestänyt. Monta vuotta nuorena aikuisena olin itsekseni, en käynyt treffeillä enkä mitään. Olin viehättävä ja sain miehiltä huomiota, mutta en sen enempää - enkä halunnutkaan. Harvat miehet, joita koetin tapailla, tuntuivat olevan jotenkin liian "tavallisia".

Sitten uskomattoman sattuman kautta tapasin nykyisen mieheni. Hän on, suoraan sanottuna, melko omituinen henkilö. Häissämme isäni piti rakkauden täyteisen puheen, jonka eräässä kohdassa hän kertoi aina tienneen minun olevan erityislaatuinen lapsi - ja nyt näyttää siltä, että olen löytänyt erityislaatuisen puolison.

Tämä on paitsi siunaus, myös todellinen taakka. Eikä kahden omituisen henkilön suhde aina ole pelkkää ruusuilla tanssimista, vaikka onnellisia pääosin olemmekin. Välillä olemme aivan liian omituisia toisillemmekin. :D

Vierailija
12/72 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen aika omituinen eikä kukaan tavanomainen mies ole tietääkseni ollut kiinnostunut minusta. En ehkä edes osaisi olla sellaisen miehen kanssa, koska he käyttäytyvät aina tavallisesti, kirjoittamattomien sääntöjen mukaan ja ennakoitavasti, sekä odottavat myös minulta tismalleen tietynlaista käytöstä. Olen vähän niin kuin palapelin osa, joka ei sovi siihen kohtaan, johon he hakevat puuttuvaa palasta.

Olen periaatteessa tavallisen näköinen ulkonäöltäni eikä minussa ei ole mitään silmiinpistävän erikoista, mutta silti tyylini ei ole sellainen kuin tavanomaisilla ja suosituilla naisilla. Erään miehen mukaan minua ei pysty lokeroida tyylini mukaan, kuten aina aiemmin on osannut tehdä. Kaikki ehkä tietävät sen naistyypin, joka muodostaa klooniarmeijan ja sen lisäksi on erottuvia alakulttuurin edustajia. 

Luonteestani en edes osaa aloittaa. Parisuhteisiin haen omituisia miehiä, koska tuntuu, että osalle heistä on helpompi puhua ja avautua. He tuntuvat hyväksyvän erilaisuutta ja ymmärtävät paremmin, kun minulla ei ole niin kaavamainen tai sovinnainen käsitys suhteista. Suurta menestystä ei tosin ole ollut miesrintamalla.

Vierailija
13/72 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
14/72 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oot.

Vierailija
15/72 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
16/72 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kai se latistava kulttuuri, joka panee peittämään kaiken "omalaatuisen" itsessä. Kyseinen kulttuuri tekee näköjään monesta todella ilkeitä kulttuurin vaalijoita ja kanssaihmisten vaanijoita, ettei vain kukaan muukaan koskaan uskaltaisi tunnustaa väriä. Tämäkin tyyli omaksutaan ihan huomaamatta ja kyseenalaistamatta jo nuorena.

Vierailija
17/72 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Vierailija
18/72 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
19/72 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No perkele! Pitääkö tässä raavaan äijän vetää pinkit sukkahousut jalkaan (tai päähän), jotta olisi "persoonallinen"?

Vierailija
20/72 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmissa ihmisissä se persoonallisuus tulee esiin vasta kun tunnetaan kunnolla. Aika samanlaisia kaikki ihmiset ovat parin-kolmen tapaamisen perusteella. Sitten kun on oltu naimisissa 10 vuotta, näkee paljon sellaista toisesta ihmisestä mitä muut eivät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi