Mikä viimeksi tekemäsi ostos oli sinulle pettymys?
Mä ostin tänään Valion jotain uutta "Hörppy"-merkkistä vadelmamehua. Maku oli kyllä niin karme ja lisäaineiden kyllästämä, että kyllä tais jäädä kokeilu vain tähän yhteen ja ainoaan kertaan.
Suuhun jäi vielä juomisen jälkeen sellainen joku karvas(?) jälkimaku pitkäksi aikaa. Mies huomasi saman ja totesi, että meidän taloon ei enää mitään tällsisi lisäainecoctaileja osteta. :-X
Kommentit (90)
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 07:43"]Sellaisia halpoja suklaamunia.
Nimessä oli milk ja kääre on punainen, jossa jotain eläinhahmoja.
Ostin niitä vielä laatikollisen (alle 10e).
Suklaa ei ollut suklaata nähnytkään. Sellaista tummanruskeanharmaata, joka tuntui suussa kokkareiselle ja jauhoiselle. En keksinyt mille maistuu. Joku kahvi, öljy, teollisuusaineet, liima sekoitus.
Lelu sisällä on muovinpaloja, joista ehkä voi saada tehtyä jonkun kasvottoman ukkelin..
[/quote]
Törmäsin samaan! Hyi hitto, suklaasta ja niistä munista ei voi puhua edes samassa lauseessa. Maistui lähinnä jollekin teollisuusjätteelle.
venäjältä ostin kulmahiomakoneen 125mm katkaisulaikkoja ison pinon kun olivat halpoja .25€/kpl ja voitte arvata kuinka kävi???
ihan paskoja,ei tee yhtään mitään,täristää niin ettei mellakka kestä kädessä ja pölisee vaan mutta rauta ei katkea.
Kiikutan usein kaupasta jotain yrjön makusia raejuustoja, kai jotenkin "paremman toivossa" vaikka sen täydellisen olenkin jo löytänyt. Mies ei viitsi enää edes nauraa kun oon niin pöljä. Viimesin yrjötys taisi olla se joku valion pehmeä tai sit Keso.
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 22:59"]
Kiikutan usein kaupasta jotain yrjön makusia raejuustoja, kai jotenkin "paremman toivossa" vaikka sen täydellisen olenkin jo löytänyt. Mies ei viitsi enää edes nauraa kun oon niin pöljä. Viimesin yrjötys taisi olla se joku valion pehmeä tai sit Keso.
[/quote] Meillä ei tuota tehdä koska täydellinen on jo löytynyt, siis Keso.
Patonki joka kuivahti muutamassa tunnissa kivikovaksi. Oli tarkoitus tehdä kunnon subi mutta tuohan nyt sitten lohkesi kahteen osaan ja täytteet on sitten pitkin pitäjää.
Eurokankaasta ostamani puuvillakangas. Huomasin vasta kotona, että se oli leikattu suoraan, mutta itse kangas oli metrin matkalta noin 5 cm vino!
Lislin fileestä tehdyt kananugetit. Näitä on myös tällä palstalla paljon kehuttu. Olen kai vaan liian tottunut muihin (ei file) nuggeteihin, vaikka en niitä syö kuin muutaman kerran vuodessa.
Maistuivat liikaa "kanalta", ei siis broilerilta jossa maku on pehmeämpi.
Cittarista ostin eilen mansikoita kun oli hyvä tarjous. Näyttivät päällepäin kaikki hyviltä mutta kotona huomasin että n puolet oli pilalla. Mutta onneksi ei ollut tän isompi asia.