Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä viimeksi tekemäsi ostos oli sinulle pettymys?

Vierailija
02.04.2015 |

Mä ostin tänään Valion jotain uutta "Hörppy"-merkkistä vadelmamehua. Maku oli kyllä niin karme ja lisäaineiden kyllästämä, että kyllä tais jäädä kokeilu vain tähän yhteen ja ainoaan kertaan.

Suuhun jäi vielä juomisen jälkeen sellainen joku karvas(?) jälkimaku pitkäksi aikaa. Mies huomasi saman ja totesi, että meidän taloon ei enää mitään tällsisi lisäainecoctaileja osteta. :-X

Kommentit (90)

Vierailija
41/90 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punanen kissaviini. Ei tosin ollu odotuksetkaan korkealla, joten en mä nyt varsinaisesti pettyny.

Vierailija
42/90 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elloksen päiväpeitto. Ei saanut halvalla hyvää, ylläri!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/90 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Garnierin oil beauty nourishing scrub. Annassa hehkuttivat sitä. Ei ole sen kummempi kuorintavoide kuin muutkaan ja niin ylihajustettu, että meinaa tulla migreenikohtaus siitä löyhkästä, mikä jää iholle.

Vierailija
44/90 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baba Caracol etanavoide kirvelee iholla eikä ole parantanut ihon kuntoa yhtään.

Vierailija
45/90 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taffelin uudet juustotähdet, mitenhän nämä eroaa juustonaksuista..?

Vierailija
46/90 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-menu maustekurkut. Ihan mauttomia.

Vierailija
47/90 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 00:01"]Taffelin uudet juustotähdet, mitenhän nämä eroaa juustonaksuista..?
[/quote]

Myyntikikka..

Vierailija
48/90 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Hörppy maistui minun mielestäni lasten limskalta, joka ollut jääkaapissa avattuna muutaman päivänä ja hiilihapot karanneet. En sano ettenkö voisi uudestaan joskus ostaa, mutta enemmän odotin.

Vierailija
49/90 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä ostos mutten myynyt ihan silloin kun olis...

Vierailija
50/90 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuvillaiset urheilusukat on nykyään ihan kakkalaatua merkistä riippumatta. Kyllä huomaa, että puuvillan hinta on noussut ja valmistajat siirtyneet sekundaan.

Vierailija
51/90 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Swiss Clinicin mikroneulausrulla ja ihoa uudistava geeli. Olen käyttänyt n. kuukauden eikä ainakaan vielä mitään vaikutusta. Kokeilut kuitenkin jatkuu. Maksoin tästä n. 80e, harmittaa tyhmyyteni (etenkin kun noita rullia olis saanut apteekista parilla kympillä).

Vierailija
52/90 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Star Wars -yllätysmuna. Suklaa oli niin pahaa, että heitin loput roskiin.

Vierailija
53/90 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Becel gold. Ei maistunutkaan Oivariinilta, kuten palstalta luin. En myöskään pidä levitteen kellertävyydestä.

Vierailija
54/90 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään näin käy usein! En edes tee impulssiostoksia vaan ostan luotetuista merkeistä ja koitan aina ostaa samanlaiset tuotteen, kuin samasta merkistä hyväksi havaittu. Ei onnistu edes sillälailla! Valmistajat heikentävät laatuaan vuosi vuodelta.

Ärsyttää kun ihan tavallisia arkivaatteita ja -kenkiä, kosmetiikkaa, sekä muita päivittäistuotteita saa metsästää kissojen ja koirien kanssa. Nimittäin jos joku tuote on hyvä, sitä ei voida koskaan tilata tarpeeksi vaan aina saa juosta pari kolme kertaa kyselemässä, josko tulisi se nude huulikiilto tai joku muu taivahan tavallinen tuote vihdoin kauppaan.

Todella kyllästynyt olen tähän "kulutusyhteiskuntaan".

Vierailija
55/90 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostin ben&jerry's jäätelöiden maistelupakkauksen (4 eri makua). petyin. mulle liian makeita jätskejä. ja raa'at taikinaklöntit ällötti (rakastan muuten raakaa taikinaa, mutta nuo maistui jotenkin teollisilta).

Vierailija
56/90 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 23:20"]Eurokankaasta ostamani puuvillakangas. Huomasin vasta kotona, että se oli leikattu suoraan, mutta itse kangas oli metrin matkalta noin 5 cm vino!
[/quote]Mulle kävi sama.Tosi vaikeeta ommella semmoisesta kankaasta vaikkapa verhot.

Vierailija
57/90 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin Lidl:stä varjovehka-bonsain, joka tiputti parissa pöivässä kaikku lehdet. Tosin vika voi olla minussakin ;)

Vierailija
58/90 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosteuttava kasvoseerumi, se kuivattaa ihoni santapaperiksi, aika jännä.

Vierailija
59/90 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläinkaupasta ostin kissalleni sellaisia kuivattuja kaloja herkkupalaksi mutta eipä tykännyt niistä

Vierailija
60/90 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 22:59"]

Kiikutan usein kaupasta jotain yrjön makusia raejuustoja, kai jotenkin "paremman toivossa" vaikka sen täydellisen olenkin jo löytänyt. Mies ei viitsi enää edes nauraa kun oon niin pöljä. Viimesin yrjötys taisi olla se joku valion pehmeä tai sit Keso.

[/quote]

Herranjestas! Valion maustamaton 2 %, se on Raejuusto. Muut ovat kopioita. Mitään muuta en kuuna päivänä edes harkitse ostavani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi