Mikä viimeksi tekemäsi ostos oli sinulle pettymys?
Mä ostin tänään Valion jotain uutta "Hörppy"-merkkistä vadelmamehua. Maku oli kyllä niin karme ja lisäaineiden kyllästämä, että kyllä tais jäädä kokeilu vain tähän yhteen ja ainoaan kertaan.
Suuhun jäi vielä juomisen jälkeen sellainen joku karvas(?) jälkimaku pitkäksi aikaa. Mies huomasi saman ja totesi, että meidän taloon ei enää mitään tällsisi lisäainecoctaileja osteta. :-X
Kommentit (90)
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 00:54"]Becel gold. Ei maistunutkaan Oivariinilta, kuten palstalta luin. En myöskään pidä levitteen kellertävyydestä.
[/quote]
Oletko varma ettei kyseessä ollut flora gold? Osta ensi kerralla sitä. Itse en muuta käytäkään kun on halpa ja oivariinin makuinen, lapsenikaan ei tykkää enää muita levitteistä :)
Sellaisia halpoja suklaamunia.
Nimessä oli milk ja kääre on punainen, jossa jotain eläinhahmoja.
Ostin niitä vielä laatikollisen (alle 10e).
Suklaa ei ollut suklaata nähnytkään. Sellaista tummanruskeanharmaata, joka tuntui suussa kokkareiselle ja jauhoiselle. En keksinyt mille maistuu. Joku kahvi, öljy, teollisuusaineet, liima sekoitus.
Lelu sisällä on muovinpaloja, joista ehkä voi saada tehtyä jonkun kasvottoman ukkelin..
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 07:43"]
Sellaisia halpoja suklaamunia. Nimessä oli milk ja kääre on punainen, jossa jotain eläinhahmoja. Ostin niitä vielä laatikollisen (alle 10e). Suklaa ei ollut suklaata nähnytkään. Sellaista tummanruskeanharmaata, joka tuntui suussa kokkareiselle ja jauhoiselle. En keksinyt mille maistuu. Joku kahvi, öljy, teollisuusaineet, liima sekoitus. Lelu sisällä on muovinpaloja, joista ehkä voi saada tehtyä jonkun kasvottoman ukkelin..
[/quote]
Tähän sellainen huomio, että kuvittelitko kenties vaan ostavasi suklaamunia? Useimmat myydyistä pääsiäismunista/ yllätysmunista eivät ole suklaata (tarpeeksi kaakaovoita) vaan nk. compaundia, elikkäs suklaan kaltaista valmistetta.
Mitä halvempi muna, sitä todennäköisemmin se ei ole suklaamuna. Yleensähän myös hintalapuissa lukee "pääsiäismuna" tai "yllätysmuna" koska laillisesti tuotetta ei saa myydä suklaamunana.
Tigeristä ostamani kynsiviila. Itse viila on tosi hyvä, mutta katosi matkalla kaupasta kotiin. Olin tosi pettynyt.
Lidl deluxe joku sitruuna jälkiruoka lasissa. Lensi roskiin.
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 22:13"]Mä ostin tänään Valion jotain uutta "Hörppy"-merkkistä vadelmamehua. Maku oli kyllä niin karme ja lisäaineiden kyllästämä, että kyllä tais jäädä kokeilu vain tähän yhteen ja ainoaan kertaan.
Suuhun jäi vielä juomisen jälkeen sellainen joku karvas(?) jälkimaku pitkäksi aikaa. Mies huomasi saman ja totesi, että meidän taloon ei enää mitään tällsisi lisäainecoctaileja osteta. :-X
[/quote]
mies osti samaa ja hyi hitto :x lapsille kyllä maistui .
Marks & Spencerin valkosuklaakeksit. Olivat kovia ja niissä oli jonkinlainen muovinen sivumaku/tuoksu.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 01:02"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 23:20"]Eurokankaasta ostamani puuvillakangas. Huomasin vasta kotona, että se oli leikattu suoraan, mutta itse kangas oli metrin matkalta noin 5 cm vino!
[/quote]Mulle kävi sama.Tosi vaikeeta ommella semmoisesta kankaasta vaikkapa verhot.
[/quote]
Sen kankaan voi oikaista. Puuvillakankaasta otat kaverin kanssa vinottain kuömista kiinni ja vedätte kankaan suoraksi. Tässä tapauksessa puuvillakangas on kyllä yleensä repäisty, eikä leikattu.
Mutta jos kangas on leikattu kuvion vuoksi vinoon niin sitten tuokaan ei auta.
Skyr rahka! Päätin minäkin maistaa ja hyi olkoon, maistui maha hapoilta! Sekä mansikka että suklaa. Miten muut voivat syödä noita?
Skyr rahka maistuu tosiaan vaan makeutusaineilta ja happamalta. En saa niitä millään alas.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 08:55"]Skyr rahka! Päätin minäkin maistaa ja hyi olkoon, maistui maha hapoilta! Sekä mansikka että suklaa. Miten muut voivat syödä noita?
[/quote]
Itse olen aivan ihastunut mustikkaan!
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 07:43"]Sellaisia halpoja suklaamunia.
Nimessä oli milk ja kääre on punainen, jossa jotain eläinhahmoja.
Ostin niitä vielä laatikollisen (alle 10e).
Suklaa ei ollut suklaata nähnytkään. Sellaista tummanruskeanharmaata, joka tuntui suussa kokkareiselle ja jauhoiselle. En keksinyt mille maistuu. Joku kahvi, öljy, teollisuusaineet, liima sekoitus.
Lelu sisällä on muovinpaloja, joista ehkä voi saada tehtyä jonkun kasvottoman ukkelin..
[/quote]
isäni toi noita laatikon, maistoin pienen palan ja YÄK. Ei ole suklaata nähnytkään! Tekisi mieli heittää roskiin, mutta kun lapsille tuntuu maistuvan. .
Ellokselta se joku braunin silk 7 epilaattori. Vitut lähteny karvat, katkas vaan ja nyt kintut helottaa punaisena :(
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 23:20"]Eurokankaasta ostamani puuvillakangas. Huomasin vasta kotona, että se oli leikattu suoraan, mutta itse kangas oli metrin matkalta noin 5 cm vino!
[/quote]
Sori, mutta kuinka vino?!
Tarkoitatko että painatus/kuvio oli kankaassa vino? Vai hulpiot?
Ja kuinka hulpiot muka voivat olla vinossa?
Käsittämätöntä. Et taida paljon ommella....
Batiste kuivashampoo. Teki hiuksista tahmeat.
Lidlin ravioli. Odotin mukavaa ja helppoa sinkun illallista mutta sen sijaan sain ällötaikinaan käärittyjä kissanruokapallosia. Ensimmäistä kertaa seitsemään vuoteen todistin myös koiran jättävän jotain sille tarjottua syömättä.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 08:55"]
Skyr rahka! Päätin minäkin maistaa ja hyi olkoon, maistui maha hapoilta! Sekä mansikka että suklaa. Miten muut voivat syödä noita?
[/quote]
Uuniomenan makuinen on hyvää :) Kirpakampaa.
Taffelin uudet bbq-sipsit. Liian makeita, hyh.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 10:01"]Lidlin ravioli. Odotin mukavaa ja helppoa sinkun illallista mutta sen sijaan sain ällötaikinaan käärittyjä kissanruokapallosia. Ensimmäistä kertaa seitsemään vuoteen todistin myös koiran jättävän jotain sille tarjottua syömättä.
[/quote]
Joo hyi hele täällä saman virheostoksen tehnyt :X
Luumupaketin luumut olivat nahistuneita. Kaupassa näyttivät ihan hyvältä, mutta nitä luumuja ei voinutkaan käännellä ja puristella... syömättä jäi.