Ikuinen ylipaino ja itsetuhoiset ajatukset. Miten parantua?
Kommentit (30)
Kiva, kävin vaa'alla, oli 99,6kg! :/
Maaliskuussa oli 93kg.
En jaksa.. Haluan kuo lla
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hakeudu lihavuusleikkaukseen. Tuntemani leikkauksen läpikäyneet ovat päässeet pysyvästi normaalipainoon.
Tätä olen tutkinut paljon, mutta minulla aika paha bulimia. (eikä edes auta laihtumaan, estää vaan holtitonta lihomista) ap
Olet masentunut ja oireilet bumimialla. Oikea paikka on psykiatrinen lääkäri.
Voi määrätä masennuslääkkeet joita käytetään myös bulimian hoidossa isommalla annoksella. Ei elämän tarvitse olla tuollaista.
Itse olen normaalipainoinen ja tuolla lääkityksellä nyt ahdistuksen ja masennuksen takia. Aikanaan myös bulimian.
Ainakin mulla se on toiminut ja ruokahalu katoaa täysin lääkityksen alussa ja annosten nostossa.
Yritä ottaa selvää mitä vaikeita asioita sä pakenet bulimialla.
Älä hyvä ihminen täältä apua hae. Nämä pipelinnäpertäjäsedät haukkuu sinut hengiltä. Kaikkea hyvää sulle!
Vierailija kirjoitti:
Hakeudu lihavuusleikkaukseen. Tuntemani leikkauksen läpikäyneet ovat päässeet pysyvästi normaalipainoon.
Tyypillinen laihdutustulos lihavuusleikkauksella on 25-30% ja sillä ei leikkauksen kohderyhmä (BMI >40) pääse vielä normaalipainoon. Toki leikkauksia tehdään myös BMI >35 jos on tautitaakkaa, ja osa laihtuu enemmän kuin toiset, mutta normaalipainon saavuttamista ei kannata pitää mitenkään automaattisena lihavuusleikkauksen tuloksena. Suurimmalle osalle ylipainoa jää, ja realistiset odotukset edistää elämänlaatua leikkauksen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Maaliskuussa oli 93kg.
Ap
Perus suominainenhan sä olet, sata kiloakaan vielä puhki, timmissä kunnossa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maaliskuussa oli 93kg.
Ap
Perus suominainenhan sä olet, sata kiloakaan vielä puhki, timmissä kunnossa
Olen ollut 102,4kg.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terapeutille. Syömishäiriö ei ole sellainen, josta voi noin vaan omin päin parantua.
Tuleeko se terapeutti kotiin estämään ahmimisen
Tottakai tulee. Se on hänen työnsä.
Hommaa mielialalääkitys, jota käytetään myös bulimian hoidossa.
Mä sain, vaikka olin normaalipainoinen mutta pahasti buliminen silloin.
Auttoi, eikä oireilu ole palannut lääkityksen lopetettuanikaan.