Ikuinen ylipaino ja itsetuhoiset ajatukset. Miten parantua?
Laihdutus ei kestä, koskaan, ahdistus, mietin elämän lopetusta :(
Kommentit (30)
Hakeudu lihavuusleikkaukseen. Tuntemani leikkauksen läpikäyneet ovat päässeet pysyvästi normaalipainoon.
Vierailija kirjoitti:
Hakeudu lihavuusleikkaukseen. Tuntemani leikkauksen läpikäyneet ovat päässeet pysyvästi normaalipainoon.
Tätä olen tutkinut paljon, mutta minulla aika paha bulimia. (eikä edes auta laihtumaan, estää vaan holtitonta lihomista) ap
Kumpi on syy ja kumpi seuraus, lihavuus vai masennus? Vai sekä että? Laihduttamalla harvoin pääsee pysyvään tulokseen, terveellisellä ruokavaliolla pääsee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä olen tutkinut paljon, mutta minulla aika paha bulimia. (eikä edes auta laihtumaan, estää vaan holtitonta lihomista) ap
Kerro bulimiastakin lääkärille samassa yhteydessä kun haet pääsyä lihavuusleikkaukseen. Ei tuollaisesta surkuttelusta ja itsesäälistä tule mitään. Elämäsi vaan menee pilalle.
LOPETA YLENSYÖMINEN. PISTE. Se ei ole tuon vaikeampaa.
Maailmassa on muutakin tekemistä ja ajateltavaa kuin ruoka ja syöminen. Tämän kun tajuat, niin alkaa helpottaa.
No, minulla se laihtuminen ei vienyt ahdistusta pois, oikeastaan vain paheni. Aiemmin olin lihava ja kiusattu. Laihduin 45kg, ihmiset nykyään suhtautuvat paremmin, mikä saa karttamaan (pinnallisia) ihmisiä edelleen. Joo oon vaatteet päällä paremman näköinen, mutta paljon venymäarpia siellä täällä, tyhjät tissit, allit lepattaa, pehmeä vatsa joka ei kiinteydy millään jne. Ihotyyppini on epäedullinen, kun se venyi teini-iän lihomisen takia.
Mikään ei muuttunut paremmaksi kuin laihduin. Ehkä terveys on ainoa, siitä olen tyytyväinen. Mutta suurin suruni on, että minun kuvitellaan olevan hyvännäköinen ja itsestäni huolta pitävä, ja kun en olekaan, en kelpaa kenellekään.
Pinnallinen on maailma. En haluaisi tyttölasta tähän maailmaan, kun tiedän mitä joutuisi kohtaamaan.
Älä osta kotiin muuta kuin terveellistä ruokaa. Sen ruokakauppakäynnin kun sinnittelet, niin viikossa-parissa pääsee tuosta ahmimisesta ja sokeritarpeesta eroon ja loppu on sit helppoa.
Älä syö enemmän kuin kulutat. Tyhmäkin sen tajuaa.
Samalla lailla kuin kaikki työttömät työllistyvät, kun vaan hakevat paskaduunia.
Tai kuten pingviini oppii lentämään, kun vaan alkaa heiluttamaan siipiä.
Tai väkivaltaisen vanhemman lapsen elämä muuttuu paremmaksi, kun tuo lapsi vaan alkaa ajattelemaan positiivisesti ja oppii tarkastelemaan tilannettaan ulkopuolelta, että "eihän se lyöminen nyt niin paljon satu".
jne. jne. jne. Kaikki on vaan tsemppaamisesta kiinni, niin kuin kokoomus-tädit sanoo.
Vierailija kirjoitti:
No, minulla se laihtuminen ei vienyt ahdistusta pois, oikeastaan vain paheni. Aiemmin olin lihava ja kiusattu. Laihduin 45kg, ihmiset nykyään suhtautuvat paremmin, mikä saa karttamaan (pinnallisia) ihmisiä edelleen. Joo oon vaatteet päällä paremman näköinen, mutta paljon venymäarpia siellä täällä, tyhjät tissit, allit lepattaa, pehmeä vatsa joka ei kiinteydy millään jne. Ihotyyppini on epäedullinen, kun se venyi teini-iän lihomisen takia.
Mikään ei muuttunut paremmaksi kuin laihduin. Ehkä terveys on ainoa, siitä olen tyytyväinen. Mutta suurin suruni on, että minun kuvitellaan olevan hyvännäköinen ja itsestäni huolta pitävä, ja kun en olekaan, en kelpaa kenellekään.
Pinnallinen on maailma. En haluaisi tyttölasta tähän maailmaan, kun tiedän mitä joutuisi kohtaamaan.
Pääasia olisi, että vaatteet päällä näyttää hyvältä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Maailmassa on muutakin tekemistä ja ajateltavaa kuin ruoka ja syöminen. Tämän kun tajuat, niin alkaa helpottaa.
No se olikin helppoa ennen lapsia. Nyt ei voi enää pitää jääkaapia tyhjänä, että olisi syömättä. Ap
Täällä on kerrottu kaikki laihuusohjeet noin tuhanteen kertaan.
Mutta vielä kerran: syö puolet vähemmän, osta ruokaa vain todellista kulutustasi vastaavasti, jätä kaikki herkut ja roskasyömiset, juo alkoholia vähemmän, liiku enemmän ja aktiivisemmin. Tähän muutokseen et tarvitse esim. lisää rahaa vaan vain tahdonvoimaa. Yritä edes.
Vierailija kirjoitti:
Mutta vielä kerran: syö puolet vähemmän, osta ruokaa vain todellista kulutustasi vastaavasti, jätä kaikki herkut ja roskasyömiset, juo alkoholia vähemmän, liiku enemmän ja aktiivisemmin. Tähän muutokseen et tarvitse esim. lisää rahaa vaan vain tahdonvoimaa. Yritä edes.
Olen yrittänyt. Satoja kertoja tänäkin vuonna. Ap
Vierailija kirjoitti:
Jos kaikki on yritetty, niin mitä vaihtoehtoja enää on? Tämä läski viha aiheuttaa näitä syömishäiriöitä
Lihava
Mene lääkäriin ja pyydä Saxenda-resepti. Ei ole mielitekoja eikä nälkä.
Terapeutille. Syömishäiriö ei ole sellainen, josta voi noin vaan omin päin parantua.
Vierailija kirjoitti:
Terapeutille. Syömishäiriö ei ole sellainen, josta voi noin vaan omin päin parantua.
Tuleeko se terapeutti kotiin estämään ahmimisen
Ala hyväksymään itsesi sellaisena kuin olet. Ei arvosi ole kiloissa!!!
Käy terapiassa. Voit saada avun. Vanhemmiten helpottaa tuokin "vaiva". Elämä on lyhyt. Ei kannata turhiin sitä kuluttaa, tee itsellesi hyviä asioita, opiskele, NAUTI. Sinä olet arvokas, Luojan luomana yksilönä. Piste