Hiukset kiinni töissä
Olen työssä, jossa hiukset on pidettävä kiinni. Tähän asti olen pitänyt töissä normaalia ponnaria, mutta se jättää ikävät rajat, joten hiusten on oltava kiinni koko loppupäivä. Olisiko teillä ideoita, miten laittaa olkapäille ulottuva tukka kiinni, ilman että kampaus jättää ikäviä rajoja? Normaali letti ei ole vaihtoehto, koska tukka on liian lyhyt ja paksu. Myöskään sotkunuttura ei näihin hiuksiin onnistu.
Kommentit (33)
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 19:54"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 19:51"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 19:50"]Pitääkö hoitajilla tosiaan olla aina hiukset kiinni?
[/quote]
Kyllä, pitkät hiukset oltava kiinni aina.
[/quote]
näin pitkähiuksisen sairaanhoitajan viimeksi terveyskeskuksessa käydessä, ihan auki oli hiukset Mites tuo on sitten mahdollista?
[/quote]
Jos on vastaanotossa niin sit voi pitää hiuksia auki. Se on potilastyössä sekä epähygieenistä että turvallisuuskysymys jos hilluu hiukset auki. Joku voi napata hiuksista kiinni.
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 19:55"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 19:54"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 19:52"]
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 19:51"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 19:50"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 19:49"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 19:48"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 19:46"]Missä työssä pitää hiukset sitoa? [/quote] Etkö tosiaan keksi yhtään työtä? Missä asut, kiven alla? [/quote] Keksin, halusin vain kuulla missä töissä ihmiset ovat hiukset kiinni. Miksi olet niin aggressiivinen? [/quote] En ole aggressiivinen, vaan pöyristynyt. [/quote] Tai pyöristynyt kun niin vituttaa. [/quote] No ehheh, olipa hauskaa.
[/quote]
Mun mielestä ihan hauska heitto tuolta, mutta mä oonkin hoikka.
[/quote]
Niin olen minäkin. Paska heitto silti.
[/quote]
:D mua kyllä naurattaa.
Myös laboratorioissa työskentelevillä pitää pitää hiukset kiinni.
Mulla sama ongelma, ponnari jättää typerän painauman hiuksiin. Oon yrittäny kaikkia nuttura viritelmiä, mutta menee hirveesti aikaa saada se sellaseksi ettei näytä miltää harakan pesältä. Ja siitäkin voi jäädä painauma :(
Sama ongelma täällä. Tykkään muuten työstäni, mutta ahdistaa pitää hiuksia kiinni. Työpäivän ajan vielä menettelisi, mutta että vielä loppupäiväkin :( en tunne oloa omaksi itsekseni hiukset kiinni
Hitto, jos hiukset on noin olkapäille niin pitääkö nekin sitoa hoitotöissä?
Laita sillain niskaan sellanen "heppatyttöponnari" eli aika löysästi kiinni ja nimenomaan sellasella Invisibobblella.
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 19:56"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 19:54"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 19:51"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 19:50"]Pitääkö hoitajilla tosiaan olla aina hiukset kiinni?
[/quote]
Kyllä, pitkät hiukset oltava kiinni aina.
[/quote]
näin pitkähiuksisen sairaanhoitajan viimeksi terveyskeskuksessa käydessä, ihan auki oli hiukset Mites tuo on sitten mahdollista?
[/quote]
Jos on vastaanotossa niin sit voi pitää hiuksia auki. Se on potilastyössä sekä epähygieenistä että turvallisuuskysymys jos hilluu hiukset auki. Joku voi napata hiuksista kiinni.
[/quote]
Tuo pitkätukka oli kyllä vastaanotossa, mutta myös muissa töissä viuhtoi. Ensiavusta oli kysymys ja luukulla vaihtui väki.
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 19:54"]
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 19:51"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 19:50"]Pitääkö hoitajilla tosiaan olla aina hiukset kiinni? [/quote] Kyllä, pitkät hiukset oltava kiinni aina. [/quote] näin pitkähiuksisen sairaanhoitajan viimeksi terveyskeskuksessa käydessä, ihan auki oli hiukset Mites tuo on sitten mahdollista?
[/quote]
Joidenkin ihmisten mielestä säännöt eivät koske heitä, joten he tekevät hoityötä hiukset auki, jolloin pitkä tukka hulmuaa niin paskavaipoissa kuin ruokalautasellakin. Tekokynsiä ja sormuksia käytetään surutta. Hajuvedessä ei säästellä, varsinkin kun tupakalla täytyy käydä tämän tästä.
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 20:06"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 19:54"]
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 19:51"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 19:50"]Pitääkö hoitajilla tosiaan olla aina hiukset kiinni? [/quote] Kyllä, pitkät hiukset oltava kiinni aina. [/quote] näin pitkähiuksisen sairaanhoitajan viimeksi terveyskeskuksessa käydessä, ihan auki oli hiukset Mites tuo on sitten mahdollista?
[/quote]
Joidenkin ihmisten mielestä säännöt eivät koske heitä, joten he tekevät hoityötä hiukset auki, jolloin pitkä tukka hulmuaa niin paskavaipoissa kuin ruokalautasellakin. Tekokynsiä ja sormuksia käytetään surutta. Hajuvedessä ei säästellä, varsinkin kun tupakalla täytyy käydä tämän tästä.
[/quote]
Mutta kyllähän lyhyitäkin hiuksia sinne ruokalautaselle voi lentää. Onko lyhyt hiuksi siis keitossa hygienisempi kuin pitkä?
Tietäisimpä vastauksen.. Luonnonkiharat hiukset itselläkin ja tukka usein kiinni ja siitä jää kauhea "ponnariraja". Jos haluan hiuksia pitää auki niin ensin föönaus suoraksi jonka jälkeen suoristusraudalla vielä käsittely. Ja jos sen jälkeen laitat tukan ponnarille niin raja on siellä taas! Siitä ei pääse eroon enkä ole itsekään keksinyt miten laittaa hiukset kiinni ilman rajaa.
Mulla kans jää raja ja siivoustyötä teen. Letti on oikeestaan ainut, jonka kehtaa vielä työpäivän jälkeen avata ja hiukset voi pitää loppupäivän auki. Invisibobblesta ei hyötyä myöskään :/
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 19:54"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 19:52"]
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 19:51"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 19:50"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 19:49"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 19:48"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 19:46"]Missä työssä pitää hiukset sitoa? [/quote] Etkö tosiaan keksi yhtään työtä? Missä asut, kiven alla? [/quote] Keksin, halusin vain kuulla missä töissä ihmiset ovat hiukset kiinni. Miksi olet niin aggressiivinen? [/quote] En ole aggressiivinen, vaan pöyristynyt. [/quote] Tai pyöristynyt kun niin vituttaa. [/quote] No ehheh, olipa hauskaa.
[/quote]
Mun mielestä ihan hauska heitto tuolta, mutta mä oonkin hoikka.
[/quote]
Niin olen minäkin. Paska heitto silti.