Voiko ihminen olla jo syntyessään epäonnistunut?
Minä taisin olla ainakin. Sain liian huonot kortit ja eväät elämääni, joten en kykene saamaan koskaan mielekästä parisuhdetta. Millainen ihminen on mielestäsi toivoton tapaus?
T. Nainen pk-seudulta
Kommentit (11)
Ei voi. Jos on suht terve eikä vammainen.
No mä sain vain 6 pistettä 10 kun synnyin. Eli olen epäonnistunut.
Mun ulkonäölleni ilkuttiin jo synnytyssairaalassa ja koko lapsuuteni ajan. Olen hoikka kyllä ja pitkät hiukset on sekä vartalo melkein sopusuhtainen, mutta se nyt vain ei riitä yhtään mihinkään. Koulussa olin hyvä, mutta ei sekään auta oikeassa elämässä mitään. Olen jotenkin valuvikainen kasa p*skaa.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mua kiusattiin melkein koko ala-asteaika. Olin jotemkin erikoinen ja outo. Kiusaajani olivat oikeassa. Joskus kivikaudella kaltaiseni olisi hylätty yksin metsään ja olisivat siten päässeet minusta eroon.
Nykyajan idealistinen ajattelu, jossa kaikki ovat muka tasaveroisia, on valheellista. Me kiusatut ja syrjityt tiedämme sen, ettemme koskaan pääse niiden suosittujen hyväksymiksi. Joku hyvännäköinen alfanaaras tai -uros ei kiinnostu kaltaisistamme ikinä, vaikka kiikuttaisimme tonnin seteleitä nipussa ihastuksemme eteen. Mikään ei auta.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mikä on suht terve?
Esim. heikkolahjainen ei ple vsmmainen, mutta aika vsikeaa sellaisen elämä on.
Entä jos on suht. älykäs, mutta kärsii hahmotushäiriöistä ja oppimisvaikeuksista, lisänä parit fyysiset sairaudet, jotka rajoittavat työllistymistä, mutta eivät oikeuta eläkkeeseen?
Aika vaikea on löytää silloin paikkaansa, varsinkaan sellaista, ettei tässä yhteiskunnassa nimitettäisi epäonnistujaksi, luuseriksi...
Se sinun virheesi on keskittyä saamaan niitten alfojen(?) suosiota, kun voisit käyttää sen aikasi ja energiasi tehokkaammin tutustumalla itseesi, ymmärtämään mitä elämältä haluat ja etsimään samanhenkistä porukkaa. Tuolla elämässä pyörii vaikka minkälaista hippi-peikko-porukkaa, joka ei todellakaan mitään alfoja(?) kumartele vaan seilaa ylpeästi omilla vesillään onnellisina kuin taivaan linnut. Ole niin kuin he.
Monet kauniit ihmiset ovat turhamaisia tyhjäpäitä. Kaikki eivät voi olla kauniita eikä ulkonäöllä monetkaan leipäänsä tienaa. Olet fiksu ja opiskelet hyvän ammatin itsellesi. Olet elämäsi herra tai rouva myöhemmin. Sitä paitsi ihan kaikille sekin puoliso läytyy, koska jokainen kaipaa rakkautta ja hyväksyntää. Pitää olla kärsivällinen, mutta rohkea myös etsimään hyvää elämää.
Siis pidät epäonnistumisen merkkinä sitä ettei pääse "suosittujen" porukoihin? En minäkään ole koskaan ollut suosittu mutta silti elän ihan mielekästä ja kivaa elämää, en ole koskaan edes kaivannut mitään alfojen seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Mun ulkonäölleni ilkuttiin jo synnytyssairaalassa ja koko lapsuuteni ajan. Olen hoikka kyllä ja pitkät hiukset on sekä vartalo melkein sopusuhtainen, mutta se nyt vain ei riitä yhtään mihinkään. Koulussa olin hyvä, mutta ei sekään auta oikeassa elämässä mitään. Olen jotenkin valuvikainen kasa p*skaa.
T. Ap
Mitä vikaa sitten on?
Voi olla, jos sinut synnyttää nainen, joka jo laitoksella ilmoittaa, ettet vastaa hänen mielikuvaansa toivomastaan vauvasta. Äippä lähtee lapsivuoteelta viettämään sosiaalista elämää ja jakaa vauvan hoitovuorot tuttavilleen ja luottokaverille. Lasu etsii äippää, mutta tämä ei anna viranomaisille kiinni. Pakkohuostaanotto kypsässä 2 kk iässä., että kyllä se lapsi voi olla jo syntyessään epäonnistunut paskiainen. Mitäs meni ylipäätään syntymään, oma vika.
Mun vauva ehkä? ;D ei osannut edes syntyä oikein, oli väärin päin tulossa maailmaan.