Millaiset sukat sull on jalas?
Kommentit (54)
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 19:02"]
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 19:00"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 18:59"] Mulla on kissakuvioiset harmaat villasukat. Ostin ne Tallinnassa vanhalta mummelilta. [/quote] Etkö pidä puuvillaisia sukkia alla? [/quote] Miksi pitäisi? Ei villasukat yleensä kutita.
[/quote] Mä oon tosi herkkä ja pidän puuvillaisia alla.
Itse neulomani sini-harmaa-keltasävyiset villasukat.
Just tällä hetkellä äitini joskus muinoin tekemät harmaat villasukat, joista vasemmassa on varret punaisilla ja valkoisilla raidoilla. Oikean jalan sukan varressa ainoastaan valkoisia raitoja.
Pari on kadonnut molemmilta. :)
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 19:03"]
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 19:02"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 19:01"] Valkoiset nilkkasukat, joissa ohuita pinkkejä raitoja. [/quote] Teillä on varmaan lämmin? [/quote] No on täällä vähän viileää joissain huoneissa, mutta lattiat on lämpimät. :D
[/quote] Meillä on niin kylmät lattiat että. Samoin huoneet.
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 19:07"]
Just tällä hetkellä äitini joskus muinoin tekemät harmaat villasukat, joista vasemmassa on varret punaisilla ja valkoisilla raidoilla. Oikean jalan sukan varressa ainoastaan valkoisia raitoja. Pari on kadonnut molemmilta. :)
[/quote] Sööttiä. :)
Ei ole sukkia, olen paljain jaloin kun on niin lämmin lattia.
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 19:05"]
Ei sukkia, olen varpaisilteen
[/quote] Teillä on oltava lämmin.
Puna-harmaaraidalliset villasukat. Tavalliset sukat on ahdistavia
Villasukat ja reiskat. Joo, ei ole lattialämmitystä.
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 19:09"]
Ei ole sukkia, olen paljain jaloin kun on niin lämmin lattia.
[/quote] Huomenna kun voitan eurojackpotista niin tulee kyllä meillekin lämmin. ;)
Ei sukkia. 20.5 astetta sisällä. Lämpimät jalat.
Mustat opaquesukkahousut, ei sukkia. Lautalattia, ei lattialämmitystä.
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 19:12"]
Mustat opaquesukkahousut, ei sukkia. Lautalattia, ei lattialämmitystä.
[/quote] Avaatko hieman että millaiset?
Paksut puuvillaiset Hello Kitty sukat.
Ei sukkia, mä inhoan niitä!!! Kun on pakko pitää, käytän niitä lyhytvartisia sukkia. Meillä on kylmät lattiat (keittiö, kylppäri, sauna ja apukeittiö on kivilattiaisia), ihan pahimmilla pakkasilla käytän joskus sellaisia "kenkätossuja", sukat lentää pois heti kun kotiin pääsen.
Mustat puuvillasukat ja päällä itsetehdyt, mustavalkoraitaiset villasukat. Käytän villasukkia kesälläkin paljaisiin jalkoihin.
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 19:02"]
Pidän, mutta en mä nyt muista, millaiset mulla on näitten villasukkien alla.
[/quote] No vilkaise. :)