Millaiset sukat sull on jalas?
Kommentit (54)
Musta-sini-valkoraidalliset halpissukat, alkaa olla jo reikä kantapäässä kohta.
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 19:46"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 19:09"]Ei ole sukkia, olen paljain jaloin kun on niin lämmin lattia.
[/quote]
Sukat jaloissa tuntuvat tunkkaiselta. Olen joskus ostanut muutamia sukkia, mutta käyttämättömäksi ovat jääneet.
Vein lapseni tarhaan talvella ja pakkastakin oli. Laitoin lenkkikengät paljaisiin jalkoihin. Aamupalan syömisestä oli keskustelua johon minua kaivattiin. Riisuin kengät ja lähdin selvittämään asiaa.
"Ja äiti ilman sukkia" lausahti se lähimmäinen tarhatäti.
Poikani istui pöydän ääressä ja rauhallisesti totesi: Minun äiti ei käytä sukkia.
:)
[/quote]
Ihana!
Sellaset ihonväriset, mutta ei kuitenkaan sukkahousumateriaalia olevat varvassukat, joita käytetään avokkaiden ja balleriinojen kanssa. Syystä että kaikki muut ovat likaisia kun en ole jaksanut pestä pyykkiä.
Minulla on mustat puuvillasukat, joissa on valkoisia, pieniä sydämiä.
Mulla on kissakuvioiset harmaat villasukat. Ostin ne Tallinnassa vanhalta mummelilta.
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 18:59"]
Mulla on kissakuvioiset harmaat villasukat. Ostin ne Tallinnassa vanhalta mummelilta.
[/quote] Etkö pidä puuvillaisia sukkia alla?
Valkoiset nilkkasukat, joissa ohuita pinkkejä raitoja.
Ei ole.Mulla on paljaat kiviajat.
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 19:01"]
[/quote] Teillä on varmaan lämmin?
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 19:00"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 18:59"]
[/quote] Etkö pidä puuvillaisia sukkia alla?
[/quote]
Miksi pitäisi? Ei villasukat yleensä kutita.
Pidän, mutta en mä nyt muista, millaiset mulla on näitten villasukkien alla.
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 19:02"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 19:01"]
[/quote] Teillä on varmaan lämmin?
[/quote]
No on täällä vähän viileää joissain huoneissa, mutta lattiat on lämpimät. :D
Keskisiniset puuvillaiset nilkkasukat.
Persikan väriset hirvitykset :/ Ostin jotain halpissukkia nipun ja muut oli kivoja värejä ja yhdet kammotukset mukana :D
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 19:09"]Ei ole sukkia, olen paljain jaloin kun on niin lämmin lattia.
[/quote]
Sukat jaloissa tuntuvat tunkkaiselta. Olen joskus ostanut muutamia sukkia, mutta käyttämättömäksi ovat jääneet.
Vein lapseni tarhaan talvella ja pakkastakin oli. Laitoin lenkkikengät paljaisiin jalkoihin. Aamupalan syömisestä oli keskustelua johon minua kaivattiin. Riisuin kengät ja lähdin selvittämään asiaa.
"Ja äiti ilman sukkia" lausahti se lähimmäinen tarhatäti.
Poikani istui pöydän ääressä ja rauhallisesti totesi: Minun äiti ei käytä sukkia.
:)