Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei halua seksiä

Vierailija
02.04.2015 |

Ollaan oltu yhdessä noin vuoden ja mies ei halua seksiä, kuin kerran viikossa ja nytkin tulee jo 2 viikon tauko... Minä olen melkein aina tehnyt aloitteen. Miehellä tosin stressaava työ ja on aina väsynyt, mutta viikonloppunakin kun saa nukkua, niin ei siltikään tee aloitteita tai torjuu minut "katotaan myöhemmin"... Suhteen alussakaan mies ei ole ollut niin intohimoinen, kuin minä, mutta nyt alkaa jo mennä aika huonosti asian suhteen... Mitä voisin tehdä? :( en ole ulkonäöllisesti muuttunut, olen aina pitänyt huolta hygieniastani, sheivaan huolellisesti... Miestä ei vaan yhdyntä kiinnosta, mutta kyllä halailee ja pussailee ja haluaa muuten olla lähellä...

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei kuulemma johdu musta ja haluaa kyllä minua ja olen kuulemma seksikäs ja kaikkea, mutta on vaan muka aina niin väsynyt ja aina on huono hetki :( nauttii kyllä seksistämme eikä ole pelkkää lähetyssaarnaajassa puurtamista, vaan minäkin nautin vaihtelusta ja eri asennoista jne. Eli sitten, kun sekstaamme homma on täydellistä ja minä haluaisin sitä PALJON enemmän!

Vierailija
2/13 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita mies kiertoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme äijä. :| Otan osaa.

Vierailija
4/13 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuule, kun saiskin kerran viikossa niin olisin happy. Myös vuosi yhdessä ja melkein alusta lähtien hyvä, jos kerran kuussa saan.

Vierailija
5/13 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mennyt rutiinisuorittamiseksi? Kokeilkaa jotain uutta niin saattaa tulla lisää kipinää petipuuhiin.

Vierailija
6/13 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota työtön mies, niin ei oo työstressejä.

Vierailija
7/13 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 19:08"]Onko mennyt rutiinisuorittamiseksi? Kokeilkaa jotain uutta niin saattaa tulla lisää kipinää petipuuhiin.
[/quote]

No, kun ei ole mitään rutiinisuorittamista! En mäkään sellasta jaksaisi, mut ennemmin vaikka sitä, kun tätä seksittömyyttä... En mä ainakaan voi tehdä enää enempää :( kaikki muu sujuu, paitsi seksi. Nytkin mä itken täällä ja mietin mikä mussa on vikana... Mies lähti kaverilleen saunomaan ja jäin pohtimaan tätä, kun olisin ollut halukas ennen hänen lähtöään, mutta ei... Ei ehdi, kun pitää mennä saunaan...

Vierailija
8/13 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 19:07"]No kuule, kun saiskin kerran viikossa niin olisin happy. Myös vuosi yhdessä ja melkein alusta lähtien hyvä, jos kerran kuussa saan.
[/quote]

Mikä teillä on ollut haluttomuuden syy? :( vai onko se vielä selvittämättä?

Vierailija
9/13 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ymmärrän ettei väsyneenä jaksa, tuskin kukaan jaksaa, mutta sitten, kun ei ole väsynyt hän haluaa kaikkea muuta, kuin seksiä...

Vierailija
10/13 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 19:07"]

No kuule, kun saiskin kerran viikossa niin olisin happy. Myös vuosi yhdessä ja melkein alusta lähtien hyvä, jos kerran kuussa saan.

[/quote]

Saisi edes kerran kuussa. Tahti on nykyään pari kertaa vuodessa.

Vierailija
11/13 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 19:07"]No kuule, kun saiskin kerran viikossa niin olisin happy. Myös vuosi yhdessä ja melkein alusta lähtien hyvä, jos kerran kuussa saan.
[/quote]
Täällä kans tämmöstä, mies tekee niin paljon töitä ja työ on suht fyysistä = mies on aina tosi väsynyt. Yleensä puuhaillaan viikonloppuisin, mutta ei kyllä välttämättä edes joka vkl... Meillä ongelmana on myös ehkäisyn "vaikeus," ainut vaihtoehto on oikeastaan kortsu ja siihen on tauon jälkeen totuttelua..

Vierailija
12/13 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 19:08"]

Ota työtön mies, niin ei oo työstressejä.

[/quote]

Totta, nyt kyllä olen orjatöissä. Tarjosin jo että haluatko oraalia, tavallista tai kaikkea. Mikään ei kelvannut. Pointti on että työtön ainakin jaksaa. Tuo muija on vielä aikaisemmin sanonut että hänellä on kokemusta miehistä ja siihen nähden olen kuulemma hyvä.

Onko vika siinä että liian tuttu kun useita vuosia yhdessä? Mitä lie mutta haluais jatkaa kun kuitenkin oli ja on yhäkin toisinaan tosi hyvää seksiä. Ja muutenkin mun makuun muija. Itselleen on kuitenkin pakko olla rehellinen. Joskus mietin vaihtoehtoja vaikka toistaiseksi siihen miettimiseen se on jäänyt.

Paljoa en pyydä. Toisinaan päihteitä ja riittävästi (3-5) kertaa viikossa seksiä. Loput paineista voin hoitaa itse. Mä nyt vain olen aina tykännyt seksistä. Joskus mietin että eikö ikä jo ala vähentää haluja? Mäkin sentään jo yli 40 vuotias. No aivan sama sanon ma ja tahallaan ma. Tässä iässä enään muutu kuin pervommaksi. Kaikkeen mihin suostuu voi tehdä muuten se ei ole kivaa.

Vierailija
13/13 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressi, kiinnostus johonkin muuhun tai toinen nainen, ehkä jopa mies kiinnostaa enemmän, jos halut loppuvat kumppanin kanssa siltä mieheltä siis. Älkää naiset ottako inttipoikia ainakaan, oon kuullut huhuja, etteivät omaansa enää nykypäivänä halua vapaillaan, kokemusta tuostakin. Voihan se olla jotain ihan muuta, kun täällä nyt kerrotaan. Kaikesta huolimatta samoissa tilanteissa olevat parit, selvittäkää hyvänenaika mikä on, eikä kaikki ole samalla tavalla välttämättä seksuaalisia kuin toiset tai ne jotka väittävät olevansa yliseksuaalisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi