Mistä ulkonäkökommentista teille on tullut hyvä mieli?
Mua sanoi joku vanhempi rouva joskus kesäkeijukaiseksi, kun kävelin rannalle valkoisessa puoleen reiteen ulottuvassa mekossa. :)
Kommentit (67)
Viimeksi siitä kun multa kysyttiin oonko käynyt salilla ja sitten todettiin että sen kyllä huomaa. Jej, itsehän ei niin selkeästi eroa näe, mutta jos nuori komea treenaava mies huomaa, pakko uskoa. Ja ei, ei mitään iskuaikeita. Työtuttuja, molemmat kihloissa.
Joskus mulle sanottiin että näytän prinsessalta kun nukun, ehkä kauneinta mitä toinen nainen on mulle sanonut
Baarissa joku vanhempi mies sanoi "Olet kyllä kaunis nainen, ei minulla muuta" toivotti vielä hyvää iltaa. Tuli hyvä mieli :)
Tuntematon mies katsoi silmiin, sanoi "oho, rakennusmiehistä on tullut nykyään kauniita" ja samalla ojensi minulle juomalasin, jota siis yritin saada lasipinosta (yritin pitää samalla tarjotinta käsissä). Mjuu, olen siis nainen ja raksalla töissä, mutta tuosta kommentista tuli hyvä mieli ja tulee aina välillä uudestaankin :)
eli kiitos sinulle kuka nyt ikinä olitkaan, se oli kauneinta mitä kukaan tuntematon on koskaan minulle sanonut!
Tänään työkaveri, naispuoleinen, kutsui minua vetävän näköiseksi naiseksi ja kyllä tuli hyvä mieli.
Hauska aihe, koska jos olisin Tinderissä, ei matcheja varmaankaan juuri tulisi. Olen siis objektiivisesti arvioiden melkoisen ei-niin-puoleensavetävännäköinen. Itsetuntoa kohottanut kuitenkin se, kun tuntematon on kommentoinut minun näyttävän julkkikselta jota pidetään seksisymbolina :) Näin on käynyt kaksi kertaa ja kyseessä oli eri julkkikset! Ihan mahtavaa, koska tiedän senkin että minusta löytyy hyvännäköisiäkin piirteitä. Maailma on vain nykyään juuri niin pinnallinen, että se on joko tai: olet HOT tai NOT.
Kasikymppinen rouvashenkilö sanoi minulle, että minulla on nuoret silmät. Ilahduin!
2