Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä ulkonäkökommentista teille on tullut hyvä mieli?

Vierailija
02.04.2015 |

Mua sanoi joku vanhempi rouva joskus kesäkeijukaiseksi, kun kävelin rannalle valkoisessa puoleen reiteen ulottuvassa mekossa. :)

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 21:45"]

Pari kertaa joku sanonut ranskattaren näköiseksi. Mitä se tarkoittaa? Onko edes positiivista.

[/quote]

No mulle ainakin tulee mieleen feminiinisen ja sielukkaan näköinen, eli positiivista...

Vierailija
42/67 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pomoni sanoi upean näköiseksi. Ja kun oma mies, joka harvoin kehuu, sanoi "mä oon kyllä miettinytkin että miten mulla voi olla noin upeavartaloinen vaimo". Toki hoikaksikin moni kehunut,vaikken mikään tikkujalkainen ja pienipeppuinen ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä ketjusta tulee ainakin paha mieli, kun näköjään jotkut ovat sitä mieltä, että jokainen mainittu kehu on alapeukuttamisen arvoinen. Eli ei olisi saanut tulla hyvä mieli mistään kommentista mitä on saanut, vai?

Vierailija
44/67 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ihastus/työkaveri sanoo aina kaunis nainen tai kaunis tyttö :)
Oon siis 34.

Vierailija
45/67 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on sanottu Kirsten Dunstin näköiseksi ja joskus sata vuotta sitten teininä tähtisilmäksi (sen sanoi kaverin noin 10v pikkuveli :)). 

Vierailija
46/67 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvilassa parikymppinen työntekijä kehui minun takkiani. Olin todella ällistynyt, vain jenkeissä kehutaan tuolla tavalla spontaanisti ja olen jo yli 40v. Yksityisen omistama pikkukahvila Helsingissä ja mikä parasta, takki on kirpparilta, 8e. Tästä on pari vuotta aikaa mutta jaksan vieläkin hymistellä sen kanssa ja takki on edelleen käytössä:).

Vierailija
47/67 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt ottako niin vakavissanne. Minä se täällä alapeukutan jokaista viestiä. Hei läpällä vaan ja elämä on laiffii! t. alapeukuttaja-Aatu

Vierailija
48/67 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks liikuntatieteellisessä opiskellut kundi kysyi multa kerran kun oltiin päädytty mun luokse ilman vaatteita, että harrastanko jotain lajia kun on niin hyvä kroppa. :)) Kundi osasi ainakin laittaa sanansa oikein, en tosiaan harrastanut mitään tosissaan, mutta hyvät geenit sallivat vielä silloin 24-veenä vaikka mitä (eipä enää kun oon 40v). 

Vierailija
49/67 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mies otti mua leuasta kiinni ja käänteli mun päätä sillain kun jollekin näyttelyhevoselle tehtäis. Hän totes, että mulla on hyvä luusto kasvoissa. Korkeat poskipäät, silmät hyvällä etäisyydellä, vahva leuka, suora nenä.... sit kun olin vaan että ööööö? niin sanoi että yritän tässä vaan siis sanoo että sä oot tosi kaunis :D Kyllä siinä alko hymyilyttään :) 

Vierailija
50/67 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan viettelemäni mies meni sanattomaksi ilmestyttyäni paikalle vain lyhyessä yöpaidassa :) Sanoja ei siis tarvita:)

...no. Tuo mies oli telinevoimistelija ja siinä mielessä... Überprimalihaa... :) :) :) 

...vaikka ei ihan heti tajunnutkaan, mitä minä halusin... :)

Vierailija
51/67 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 21:52"]

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 21:38"]

Kuka näitä alapeukuttaa o.O

[/quote]

Minä. On huono tapa kehua itseään julkisesti ja nuo kaikki kerrotut tapaukset ovat ihan mauttomia. t. vanha ämmä

[/quote]

Eli on varmaan myös huono juttu jos jostain kehusta tulee hyvä mieli? Siitä pitäisi varmaan päinvastoin pahoittaa mielensä? Ihana ajattelutapa sulla. Pus.

Vierailija
52/67 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauan kauan sitten opiskeluaikana oltiin menossa Vanhan Kellariin, minä ja kaksi miespuolista kaveria istuskeltiin siinä eteisessä, jotakin odoteltiin. Tuli siihen joku vanhempi mies, jonkin verran ottanut taisi olla, pällisteli meitä vähän aikaa ja totesi  : " kun mä nyt teitä katselen kun siinä istutte niin täytyy sanoa, että kyllä toi keskimmäinen on paras! ". Joka siis olin minä. Tuli hyvä mieli. En tiedä miksi, mutta se on jäänyt mieleen ja ilahduttaa vieläkin joskus.  Vaikka jos rupeaisi analysoimaan niin oliko se nyt niin erityisen hienosti sanottu. mutta en analysoi. 

Vierailija
53/67 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs mies sanoi että mulla on hyvä perse. Ei kuulemma liian pieni eikä liian iso vaan just sopiva. Tämä ei siis ollut oma miehenu. Jäi ihana fiilis. Omani ei kehu koskaan jos vaikka bilettämään lähtiessä näen vaivaa ja laitan itseni joskus ihan onnistuneestikin nätiksi.
Elin tuolla persekommentilla kai siksi viikon ja vieläkin muistelen sen sanojaa lämmöllä :).

Vierailija
54/67 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri(t) on kehunut hiuksia, silmiä ja huulia. Myös rintojakin.  

Vierailija
55/67 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 21:41"]

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 21:40"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 21:30"] [quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 21:20"] Työkaverinainen sanoi hiprakassa, että olisin varsin komea ja minulla olisi varmaan vientiä, jos olisin kymmenisen senttiä pidempi. Tuo on varmaan suurin kohteliaisuus mitä olen naisilta saanut. [/quote] No ei muuta kuin korkkarit jalkaan sitten! [/quote] Valitettavasti ei ole taipumusta transuiluun... [/quote] Piilokorot? :) niitä käyttää moni lyhyt julkkis.

[/quote]

Piilokorot miehellä on turn off, mutta lyhyt mies voi olla tosi HOT, jos osaa kantaa itsensä oikein. Monesti pienillä miehillä vaan on liian iso ego, ja näin antavat itsestään et-vaikutelman.

Vierailija
56/67 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa tulee mieleen: istuin baarissa odottamassa kavereita, kun siinä käväisi tosi nopeasti joku mies kuiskaamassa "ihanaa kun maailmassa on kauneutta". En siis ehtinyt edes nähdä tätä miestä kun tuli takaa päin ja oli salamaakin nopeampi.

Toinen kerta: ammattikoulussa luokkakaverini oli pyytänyt miespuolista kaveriaan valitsemaan luokkakuvasta parhaimman näköisen naisen; hän valitsi mut.

Jotenkin noista tuli hyvä mieli, kun oon ihan tavallisen näköinen mutta noina kertoina jotenkin "onnistunut". Eihän ulkonäkö tosiaan oo se ykkösjuttu, mutta lämmittää silti jos joku kehuu :)

Vierailija
57/67 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 22:48"]

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 21:41"]

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 21:40"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 21:30"] [quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 21:20"] Työkaverinainen sanoi hiprakassa, että olisin varsin komea ja minulla olisi varmaan vientiä, jos olisin kymmenisen senttiä pidempi. Tuo on varmaan suurin kohteliaisuus mitä olen naisilta saanut. [/quote] No ei muuta kuin korkkarit jalkaan sitten! [/quote] Valitettavasti ei ole taipumusta transuiluun... [/quote] Piilokorot? :) niitä käyttää moni lyhyt julkkis.

[/quote]

Piilokorot miehellä on turn off, mutta lyhyt mies voi olla tosi HOT, jos osaa kantaa itsensä oikein. Monesti pienillä miehillä vaan on liian iso ego, ja näin antavat itsestään et-vaikutelman.

[/quote]

Siis wt ei et.

Vierailija
58/67 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on sanottu kymmeniä kertoja eri ihmisten toimesta, että "näytät ihan enkeliltä" :) (selvinpäin siis sanottu nämä kommentit )

Vierailija
59/67 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mua useampaankin otteeseen (kai) kehuttu, mutta kerron nyt sen mikä ekana tulee mieleen ja joka taitaakin olla viimeisimpiä.

Olin työharjoittelussa aika rankassa paikassa paikassa suljetulla. Siellä hoidettiin kaikkein hankalimpia "tapauksia" ja myös kriminaalihuollon potilaita. Siellä hoitajat saattavat saada jos vaikka minkälaista kommenttia, joten kun potilas katseli minua hyyyyvin pitkään ja tarkkaavaisena arvasin että jotain ulkonäköön liittyvää on kuultavissa. No, potilas tokaisi "sinulla on hyvin korkea otsa..." Tässä välissä jo mietin itsekseni että hohhoi tuohan se kovasti piristi päivää, iso otsa, onpas kiva kun tuokin piti kertoa. Potilas kuitenkin jatkoi "se kertoo älykkyydestä". Menin ihan hämilleni. Potilas oli vieläpä oikeasti korkeasti koulutettu ja sivistynyt älykkö. Piristi päivää ja sen jälkeen olen joka aamu otsaani hiuksilla "peitellessä" lohduttautunut tätä kommenttia miettimällä :D

Vierailija
60/67 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasiassa ulkonäkööni liittyvät kommentit ovat olleet "Vittu sä oot ruma!" Aloin muistelemaan, että onko minun ulkonäköäni kehuttu ikinä. Muistin yhden kerran kun yksi mummeli sanoi, että minusta on kasvanut komea nuorimies. Luultavasti vain sanoi noin, mutta olisin voinut äänittää sen ja viedä jonnekin pankkiholviin todisteeksi, että minunkin ulkonäköäni on joskus kehuttu :D Jostain syystä tunnun olevan muutenkin mummojen mieleen, mutta oman ikäisiäni en kiinnosta lainkaan. Ehkä sitten vanhainkoti-iässä olen kuumaa kamaa kun Irmeli-Annikit ja Fredriikka-Eloiset ovat jääneet leskiksi.