Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä ulkonäkökommentista teille on tullut hyvä mieli?

Vierailija
02.04.2015 |

Mua sanoi joku vanhempi rouva joskus kesäkeijukaiseksi, kun kävelin rannalle valkoisessa puoleen reiteen ulottuvassa mekossa. :)

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaksi kertaa kehuttu eri takkeja, kerran kun odotin vihreitä valoja ja kerran lääkärillä. Yks kerta sellainen pieni 7v tyttö istui syliini ja sanoi että olet kaunein tyttö joka täällä on (oltiin juhlissa). Tuli hyvä mieli :D

Vierailija
2/67 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin kerran kaveriporukalla baarissa ja olin vähän allapäin. Eräs miespuolinen kaverini (varattu sellainen kylläkin, mutta tämä oli puhdas kohteliaisuus ja halu piristää) sanoi, että olen parhaimmillani kun hymyilen. Tuo on jäänyt jotenkin mieleen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä (siis monikossa vai mikä imperatiivi ) puolisoni kanssa on luultu 10 vuotta nuoremmiksi.

Vierailija
4/67 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häijyn nätti. Nuoremmat miehet kommentoivat ohi kävellessään..

Vierailija
5/67 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko sanoa, vaikka ei kysytty, että ulkonäkökommentteja jonkun verran kuulleena hyvä mieli tuli viimeksi siitä, kun tuntematon mies kehui baarissa toisin. Eli mm. kuinka näytän olevan sinut itseni kanssa. Kauneushöpinät lähinnä ärsyttää. Onhan mulla peili kotona, mutta kiinostaako sua muu kuin ulkonäkö?

Vierailija
6/67 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bussissa joku ihan vieras nainen totesi kun oltiin istuttu hetki vastakkain "sä olet kyllä todella kaunis", vielä oli joku 30-v perus siistin naisen näköinen ja itse tuolla hetkellä rähjäiset tallikamat päällä, hikisenä ja paskaisena, ilman meikkiä ja hiukset pystyssä tallin jälkeen. Olisin yleensä kuvitellut vittuiluna, mutta tuo äänensävy sanoi muuta:D

Vierailija
7/67 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 22:57"]

Siis wt ei et.

[/quote]

Mä jo ehdin miettiä sitä ET-leffan päähenkilöä :)

Vierailija
8/67 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs mies sanoi minua Kirsten Dunstin näköiseksi. Se oli ihana kommentti, koska pidän ko. naista todella kauniina.

Vierailija
9/67 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 22:02"]

Mua on sanottu Kirsten Dunstin näköiseksi ja joskus sata vuotta sitten teininä tähtisilmäksi (sen sanoi kaverin noin 10v pikkuveli :)). 

[/quote]

Hahah, sinäkin! :D T. 59

Vierailija
10/67 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat kommentit on olleet niitä jotka ei olleet minun korville tarkoitettu. Olen pari kertaa kuullut jonkun naispuolisen sanoneen mua kaverilleen selän takana maailman kauneimmaksi naiseksi.
Paras mieli ikinä tuli kerran, kun oltiin kavereiden kanssa baarissa (itse lähes selvinpäin) ja kuulin vahingossa kun kaverin miespuolinen kaveri (täysin selvinpäin) sanoi minusta "aivan upea nainen". Ei mitenkään isku-, seksi-, tai ihastusmielessä, vaan aivan kuin faktana.

Vierailija
11/67 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin pitkään yrittänyt laihduttaa ja ystäväni kysyi, että oletko sä anorektikko. Kuulostaa pahalta, mutta silloin tuntui siltä että olin onnistunut pudottamaan painoa :)

Vierailija
12/67 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori, todella hyväkroppainen ja treenattu rakastajani palvoo takamustani, jota itse inhoan. Ja sanoo minua pantavan näköiseksi. En valita, otan ne kohteliaisuutena, kun mies on oikeasti melkoinen adonis ja minä 11 vuotta vanhempi nainen :)

Vierailija
13/67 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 00:00"]Eräs mies sanoi minua Kirsten Dunstin näköiseksi. Se oli ihana kommentti, koska pidän ko. naista todella kauniina.
[/quote]

Saatat olla kaunis, mutta itse olen aina pitänyt Kirsten Dunstia melko rumana/rumapiirteisenä. Näin on makuja monenlaisia.

Vierailija
14/67 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin vanhaa vastakkaista sukupuolta olevaa kaveria, joka sanoi "sulla on kyllä aina ollu hyvä perse". samaa sukupuolta oleva kaveri sano kerran että "sulla on kyllä kivat tissit" ja mielestäni en omista kovinkaan suuria/kummoisia rintoja. myös toinen samaa sukupuolta oleva tuntematon sanoi että "noin nätillä on varmasti vientiä", se lämmitti koska se ei ollut mikään iskuyritys eikä mielistely :)

Vierailija
15/67 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 23:47"]

Meitä (siis monikossa vai mikä imperatiivi ) puolisoni kanssa on luultu 10 vuotta nuoremmiksi.

[/quote]Pluraali, ei todellakaan imperatiivi.

Vierailija
16/67 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Näyttäisinpä minäkin tuolta", sanottiin minusta kerran, ja ilmeisen tosissaan eikä vittuiluna :) Ilmeisesti oli meikki kohdillaan ja hyväntuulinen ilme päällä, minulla kun ei ole mikään kaunis iho eikä symmetrinen naama tai edes suorat hampaat. Nenäkin liian iso tähän naamaan.

Toinen mikä jäi mieleen oli kun kaverini sanoi minua "haltiamaisen kauniiksi", että näytän kuin jostain toisesta maailmasta olisin. Ja minä olen kyllä ihan tavallinen talliainen! Mutta olen aivan eri näköinen kuin tämä kaverini, joka taas minun mielestäni on aivan ihastuttavan nuken näköinen nappisilmä. Niin sitä vaan ihmiset näkee toisensa monesti aivan eri tavalla kuin itsensä... ja miten sitä onkin niin paljon helpompi uskoa sitä mitä peilistä tai valokuvista näkee kuin mitä toiset sanovat!

Vierailija
17/67 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 01:59"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 00:00"]Eräs mies sanoi minua Kirsten Dunstin näköiseksi. Se oli ihana kommentti, koska pidän ko. naista todella kauniina.
[/quote]

Saatat olla kaunis, mutta itse olen aina pitänyt Kirsten Dunstia melko rumana/rumapiirteisenä. Näin on makuja monenlaisia.
[/quote]

Sama, rumahko tavis ukkonäöltään.

Vierailija
18/67 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olin töissä vähän masentuneen oloisena, kun paikalle saapui vanha pappa. Kysyi sitten "haluutko nähdä tosi kauniin kuvan?" ja alkoi kaivaa taskuaan. Vähän siinä mietin katkerana, että mitähän kuvaa se aikoo näyttää. Miehellä oli kädessä peili jonka kohotti mun ällistyneen naamani eteen. En osannut kuin änkyttää kiitoksen.

Vierailija
19/67 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverinainen sanoi hiprakassa, että olisin varsin komea ja minulla olisi varmaan vientiä, jos olisin kymmenisen senttiä pidempi. Tuo on varmaan suurin kohteliaisuus mitä olen naisilta saanut.

Vierailija
20/67 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 21:20"]

Työkaverinainen sanoi hiprakassa, että olisin varsin komea ja minulla olisi varmaan vientiä, jos olisin kymmenisen senttiä pidempi. Tuo on varmaan suurin kohteliaisuus mitä olen naisilta saanut.

[/quote]

No ei muuta kuin korkkarit jalkaan sitten!