Loma alkoi ja nyt nousi kuume :(
Kommentit (15)
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 18:42"]
Stressi siirsi eteenpäin. Sairastuit nyt kun annoit keholle luvan.
[/quote]
Stressaan kyllä edelleen, mutta kaipa jonkinlainen alitajuntainen rentoutuminen on sitten tapahtunut. :/
Eikun haet saikkua ja pidät loman toiste
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 18:48"]
[/quote]
En voi.
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 18:49"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 18:48"]
[/quote]
En voi.
[/quote]
Miksi et voi? Saikku siirtää lomaa. Jatka vaikka saikun jälkeen suoraan.
Sympatiseeraan. Loma alkoi ja lapsi sairastui (TAAS). Viimeksi kävi näin myös hiihtolomalla ja jouluna.
Mullakin. :(
Saikun hakeminen ei auttaisi, vai auttaisiko? Olen opetusalalla.
Ohis
Voit hakea sairaslomaa ja ilmoitat heti työnantajalle, niin loma siirtyy
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 19:00"]Mullakin. :(
Saikun hakeminen ei auttaisi, vai auttaisiko? Olen opetusalalla.
Ohis
[/quote]
Pöljä =)
Ei kai nämä arkipyhät nyt mihinkään siirry, vaikka olisi sairauslomatodistus? Harva kai nyt mitään vuosilomapäiviään käyttää (esim. tuo opetusalan ihminen).
Kiitos pirstävistä kommenteista. :) Ap
Mikä loma se sit on, jos tarkpittaa ihan nyt vaan pääsiäistä???
Täälläkin eräs. Minun olisi pitänyt huomenna lähteä viettämään pääsiäistä parin tunnin matkan päähän kotoa ja lauantaina on tärkeä juhla. Eilen selkä kipeytyi niin kamalan kipeäksi että kävely on silkkaa mummomaista köpöttelyä ja ajatus autossa istumisesta tuntuu sietämättömältä. Itkettää. Tsemppiä muille joita oma tai perheenjäsenen sairaus kiusaa näin lomalla.
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 19:08"]Ei kai nämä arkipyhät nyt mihinkään siirry, vaikka olisi sairauslomatodistus? Harva kai nyt mitään vuosilomapäiviään käyttää (esim. tuo opetusalan ihminen).
[/quote]
Siis kyse ei olekaan lomasta vaan tavallisista vapaapäivistä. Faktat oikein avauksiin, kiitos.
Stressi siirsi eteenpäin. Sairastuit nyt kun annoit keholle luvan.