Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antaisin kovaa kyytiä! Onko sopivaa sanoa

Vierailija
02.04.2015 |

Eli niin himottaa yksi mies tässä naapurustossa. 

Mitä, jos ihan suoraan sanoisin, että hyvää seksiä tarjolla? Nolaanko vain itseni?

Niin tekee mieli tätä komistusta... että housut pois. Olen ihan hyvännäköinen nainen. Mies on kyllä naimisissa, mutta haitanneeko tuo?

Kommentit (221)

Vierailija
81/221 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä eilen tapahtui? :)

Vierailija
82/221 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/221 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinostaa myös mitä tapahtui ;)

Vierailija
84/221 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 18:07"]

Antaisin kovaa kyytiä! Onko sopivaa sanoa

[/quote]

Jos mulle sanoisit, tykkäisin kyllä kovasti, mutta kieltäytyisin jokatapauksessa, koska minulla on vaimo jota rakastan.

Toki kehuisin tapahtuneesta kaikille, todennäköisesti myös naapureille.

Vierailija
85/221 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro lisää! :) Mikähän vierailun tarkoitus oli.... Välittikö pienintäkään merkkiä kiinnostuksesta?

Vierailija
86/221 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mun mielestä voi kokeilla kysyä? Mitäs pahaa siinä on ? Jokainen tekee omat päätöksensä sitten, niin se mieskin 

Vierailija
87/221 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi älkää nyt uskoko tätä PASKAA.

Vierailija
88/221 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 11:51"]

[/quote]

Anteeksi, kun olen niin hitaanlainen laittamaan kommenttia. Kerron paremminkin, jos toivotte, mutta nyt kiidettävä hakemaan lapsia. 

Yksityiskohtiin menemättä, niin olen aivan ymmälläni. Tuli tänne, oli kuin kotonaan, röhnötti sohvalla, avasi kaljan  ja halusi katsoa puoli yhdeksän uutiset. Ei puhunut muuta kuin niitä näitä... 

Onko vähän  ihmeissään hänkin? Annoin sekä fyysisen että henkisen tilan hänelle täysin. En kysynyt yhtään mitään. 

Teki mieli kysyä, että miksi tulit, mutten kysynyt. 

Olin huumaantunut tuoksusta. Miten voi tuoksua niin MIEHELLE. Kukaan kolmikymppinen ei omaa kai samoja testosteroniarvoja vai miksi eivät koskaan tuoksu tälle. 

Niin sekaisin... niin sekaisin olen tästä miehestä. Ensimmäinen todellinen mies elämssäni. Haluan tämän! 

Haluan!

Vierailija
89/221 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 15:22"]

Yksityiskohtiin menemättä, niin olen aivan ymmälläni. Tuli tänne, oli kuin kotonaan, röhnötti sohvalla, avasi kaljan  ja halusi katsoa puoli yhdeksän uutiset. Ei puhunut muuta kuin niitä näitä... 

Olin huumaantunut tuoksusta

[/quote]

Mies siis tuli kotiisi ja katsoi uutiset, joi kaljaa ja pieri rentona?

Huumannuit tosi miehen pierusta, en tiennyt sen olevan joku juttu nykyään, mutta ilmeisesti mies ties mitä teki laskemalla kaasut pihalle.

Vierailija
90/221 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 15:26"]

Olin huumaantunut tuoksusta

[/quote]

Mies siis tuli kotiisi ja katsoi uutiset, joi kaljaa ja pieri rentona?

Huumannuit tosi miehen pierusta, en tiennyt sen olevan joku juttu nykyään, mutta ilmeisesti mies ties mitä teki laskemalla kaasut pihalle.

[/quote]

Haluat nyt latistaa tunnelmani. Et onnistu!

Tarkoitan ihon tuksua, miehen vahvaa tuoksua. Oikean, totisen ja miten sen nyt Agricolan kilelle kääntäin: alkuvoimaa... 

Banaalit sanakäänteet ilmapäästöineen eivät pure nyt. 

Mutta nyt tosiaan täytyy mennä! Lapset menevät kaverisynttäreille neljäksi. 

Vierailija
91/221 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihdykettähän tämä vain on, tuskin kukaan tämmösiä juttuja ihan oikeasti uskoo.

Vierailija
92/221 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin ihanan tuntunen ihminen tavallaan tämä ap, vaikka en hyväksykään mitä on tehnyt. Luin ketjua sieltä täältä. 

Vierailija
93/221 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Anteeksi, kun olen niin hitaanlainen laittamaan kommenttia. Kerron paremminkin, jos toivotte, mutta nyt kiidettävä hakemaan lapsia. 

Onko vähän  ihmeissään hänkin? Annoin sekä fyysisen että henkisen tilan hänelle täysin. En kysynyt yhtään mitään. 

Olin huumaantunut tuoksusta. Miten voi tuoksua niin MIEHELLE. Kukaan kolmikymppinen ei omaa kai samoja testosteroniarvoja vai miksi eivät koskaan tuoksu tälle. 

Niin sekaisin... niin sekaisin olen tästä miehestä. Ensimmäinen todellinen mies elämssäni. Haluan tämän! 

Haluan!

[/quote]

Raamatussa jo sanotaan, eteti saa haluta toisen omaa. Miehellä on vaimo. Sitä kai et ole unohtanut. 

Syntiä teet haluamalla toisen omaa. 

Vierailija
94/221 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 16:17"]

[/quote]

Haluan!

[/quote]

Raamatussa jo sanotaan, eteti saa haluta toisen omaa. Miehellä on vaimo. Sitä kai et ole unohtanut. 

Syntiä teet haluamalla toisen omaa. 

[/quote]

Uskovainen osui linjoille! Jumala ne halut on antanut, miksei sitten saa haluta?

Vierailija
95/221 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 22:11"]

Viihdykettähän tämä vain on, tuskin kukaan tämmösiä juttuja ihan oikeasti uskoo.

[/quote]

Mikä tässä nyt niin epäuskottavaa on?

Varmaan ootte sellaisia, että omassa elämässä suurin hetki on joku jäätelön ostaminen. Mun mielestä tällasta voi aivan hyvin tapahtua. Mulla ja mun tutuilla on tällasia kokemuksia, mikä tässä kummallista. 

En tiedä onko totta, mut ihan hyvin voi olla, miksei olisi.

Vierailija
96/221 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 20:04"]

Täällä odotellaan tarinalle jatkoa? :D

[/quote]

Valitettavasti huimia juonenkäänteitä ei ole reaalimaailmassa tapahtunut (seksiä, väkivaltaa). Päässäni sitäkin enemmän. (seksiä)

Maskuliinisuuden inkarnaatio tämä mies ja nyt kirjoitan ihan isolla alkukirjaimellal Mies. 

Niin hulluna siihen, ettei hallitsemani sana-arkku tähän riitä. 

(Sellainen ikävä juonne tässä, että se exä (vaikka koskaan en ollut sitoutunut) pommittaa nyt hermona erilaisin viestein. Ei hyväksy, että jätettiin. Mutta kyllä se ajan kanssa tämä tästä. En jaksa häntä nyt ajatella. 

Ja ennen kaikkea tää saamarin paskanjauhannan mestariteos (eli tieteellinen artikkeli) pitäisi saada eteenpäin. 

Palailen, jos kiinnostusta riittää. Sori, kun nyt ei ollut mitään sykähdyttävää. En lähde keksimään, mutta jos oikeat kokemukset riittävät, niin kiva. 

Vierailija
97/221 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei varmasti kiinnosta kuin muita railakkaita uniorgasmeja saaneita? 

Joka yö herään tajunnan räjäyttävään hetkeen. Eli tarkoittanee sitä, että olen koko ajan kiimassa kuin tämän vuoden puolella syntynty kani. Peittelen sitä itseltäni tavalla tai toisella, kun arki pitää hoitaa. 

Sitten ilotulitus yöllä. 

Eli ainakin se, joka yöllisiä orgasmeja kokee, tietää mistä puhun. Kaikillahan naisilla näitä ei ole. Käsittääkseni...

Ei siis kosketella itseä millään tavoin, se vain tulee. 

ap

Vierailija
98/221 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö vieläkään mitään uutta? 

Vierailija
99/221 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 19:38"]

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 18:33"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 18:17"] Oletko ihan viisas? Jos on naimisissa, niin kannattaa etsiä vapaa mies. Ei tarvitse sitten nolata itseään. [/quote] Himo sekoittaa pään. Eli en ehkä ole ihan viisas tällä hetkellä.  Mutta tarkoitus oli kysyä, miten miehet tällaiseen ihan selvinpäin suhtautuvat. Ei siis mitään kännisekoilua kapakassa, vaan ihan tuossa huomenta sanoessa voisin täräyttää tämän.  Miten reagoisitte, miehet? Täällä ei kauheasti miehiä taida olla, mutta naisetkin saa vastata miesten puolesta.  Olen siis varmasti ihan viehättävän näköinen, siitä ei kiikasta.  [/quote] Olen mies ja kieltämättä pitäisin vähän outona tuntematonta naista joka pamauttaisi äkkiarvaamatta jotain tuollaista. Ensin vähän tutustumista ja flirttiä ja joku kaunis päivä sitten vasta suorempaa ehdotusta.

[/quote]

Mistä sait päähäsi, että olen tuntematon hänelle? Usein ollaan juteltu pihatalkoissa, muuten vain tavatessa sekä koiria ulkoiluttaessa. 

ap

Vierailija
100/221 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 18:39"]

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 18:33"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 18:17"] Oletko ihan viisas? Jos on naimisissa, niin kannattaa etsiä vapaa mies. Ei tarvitse sitten nolata itseään. [/quote] Himo sekoittaa pään. Eli en ehkä ole ihan viisas tällä hetkellä.  Mutta tarkoitus oli kysyä, miten miehet tällaiseen ihan selvinpäin suhtautuvat. Ei siis mitään kännisekoilua kapakassa, vaan ihan tuossa huomenta sanoessa voisin täräyttää tämän.  Miten reagoisitte, miehet? Täällä ei kauheasti miehiä taida olla, mutta naisetkin saa vastata miesten puolesta.  Olen siis varmasti ihan viehättävän näköinen, siitä ei kiikasta.  [/quote] Luulenpa että mies juoksisi nauraen karkuun . Kulta pieni, sinä TODELLA nolaisit itsesi. Etsi itsellesi vapaa mies ja kokeile sitä ensin.

[/quote]

Ei miehet naura tällaisille asioille. Voi hämmentyä, se on mahdollista. Sinulla ei taida olla kokemusta?

Viehättävälle naiselle ei naureta. Todennäköisesti hän olisi hieman yllättynyt ja viimeistään kotiin päästyää kiihoittunut. 

Eri asia sitten lähtisikö pettämään vaimoaan. 

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän