Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Antaisin kovaa kyytiä! Onko sopivaa sanoa

Vierailija
02.04.2015 |

Eli niin himottaa yksi mies tässä naapurustossa. 

Mitä, jos ihan suoraan sanoisin, että hyvää seksiä tarjolla? Nolaanko vain itseni?

Niin tekee mieli tätä komistusta... että housut pois. Olen ihan hyvännäköinen nainen. Mies on kyllä naimisissa, mutta haitanneeko tuo?

Kommentit (221)

Vierailija
1/221 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se on tapahtunut, oon niin täpinöissä!

Nähtiin juuri koiran ulkoilutuksen merkeissä. Kysyin sitten, onko erityistä pääsiäisohjelmaa. Ei kuulemma ole. Vaimo on Riiassa ystävättärensä kanssa.. Jippii. Ajattelin, että nyt tai ei koskaan. Rukouksiini on vastattu. 

Sanoin, että sittenhän voisin tulla kylään, vinks, vinks. Eli menen illalla. Jos ei nyt ymmärtänyt, että seksin merkeissä, niin on kyllä ihan asperger. 

En malta odottaa! Oon niin onskana nyt. Vaikka ette kovin rohkaisevia olleet, niin kiitän tähän astisista asiallisista kommenteista kuitenkin. 

ap

Vierailija
2/221 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea valitsemallasi tiellä. Voit olla varma, ettei tuosta mitään hyvää seuraa. Menetät hyvän juttukaverin ainakin. 

Ei enää halua sun kanssa yhdessä esiintyä, koska häpeä ja syyllisyys. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/221 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 13:13"]

Onnea valitsemallasi tiellä. Voit olla varma, ettei tuosta mitään hyvää seuraa. Menetät hyvän juttukaverin ainakin. 

Ei enää halua sun kanssa yhdessä esiintyä, koska häpeä ja syyllisyys. 

[/quote]

Äh ja pyh! Ei miehet pettäimisestä mitään syyllisyyttä tunne (yleensä)

Ja onhan hänellä aikaa tässä kuutisen tuntia miettiä ennen kuin tulen ja sittenkin vielä voi perääntyä. Ihan tietoinen teko tulee olemaan, jos asiat nyt menevät niinkuin olen suunnitellut. 

ap

Vierailija
4/221 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten aiot valmistautua? Sheivaus, sexyt alusvaatteet, pari lasia viiniä pohjiksi. 

Onko sulla raskausarpia, mulle ne on kyllä totaali turn off.

Mies28

Vierailija
5/221 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 13:22"]

Miten aiot valmistautua? Sheivaus, sexyt alusvaatteet, pari lasia viiniä pohjiksi. 

Onko sulla raskausarpia, mulle ne on kyllä totaali turn off.

Mies28

[/quote]

Lähden salille kohtapuolin! Sitten suihku ja rentoutuminen. En ota mitään pohjia, itse asiassa ei täällä mitään alkoholia olekaan. Jos mies tarjoaa, niin otan sitten vähän siellä. 

Ei ole raskausarpia, ole huoleti!

ap

Vierailija
6/221 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, porvoolaista treenattua pyrstöä tarjolla! Muista vielä, että stooriin kuuluu Riiassa olevan missifinalistin lisäksi kaksi lasta.

Vierailija
7/221 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 13:46"]

No niin, porvoolaista treenattua pyrstöä tarjolla! Muista vielä, että stooriin kuuluu Riiassa olevan missifinalistin lisäksi kaksi lasta.

[/quote]

On toki mahdotonta, että 31-vuotiaalla on kaksi lasta. 

On toki mahdotonta, että joku on ollut missifinaalissa. Heitähän ei tietenkään ole olemassa ja vaikka olisikin kukaan ei heitä tunne. 

On toki mahdotonta, että joku on Riiassa pääsiäisen aikaan. 

On toki mahdotonta, että 31-vuotias kahden lapsen äiti käy salilla. 

Kyllä on erittäin epäuskottavaa koko juttu, hah, hah. 

Mutta ole uskomatta. Minulle on nyt tärkeintä, että saan haaveeni toteutettua. Jos se nyt toteutuu. Uskon tällä hetkellä vahvasti, että toteutuu. 

ap

Vierailija
8/221 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja emme asu Porvoossa. En tiedä, mistä tämä juttu on saanut alkunsa, että kaikki laitetaan Porvoon piikkiin, jokin sisäpiiriheitto siis. 

Helsingistä ollaan!

ap

Vierailija
9/221 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 13:56"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 13:46"]

[/quote]

On toki mahdotonta, että 31-vuotiaalla on kaksi lasta. 

On toki mahdotonta, että joku on ollut missifinaalissa. Heitähän ei tietenkään ole olemassa ja vaikka olisikin kukaan ei heitä tunne. 

On toki mahdotonta, että joku on Riiassa pääsiäisen aikaan. 

On toki mahdotonta, että 31-vuotias kahden lapsen äiti käy salilla. 

Kyllä on erittäin epäuskottavaa koko juttu, hah, hah. 

Mutta ole uskomatta. Minulle on nyt tärkeintä, että saan haaveeni toteutettua. Jos se nyt toteutuu. Uskon tällä hetkellä vahvasti, että toteutuu. 

ap
[/quote]

Missään nimessä en halunnut kyseenalaistaa tarinasi totuusarvoa. Koin vain hätää lastesi hyvinvoinnista, ettet nyt onnea koittaessa jättäisi heitä vaille hoivaa.

Vierailija
10/221 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 14:04"]

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 13:56"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 13:46"] No niin, porvoolaista treenattua pyrstöä tarjolla! Muista vielä, että stooriin kuuluu Riiassa olevan missifinalistin lisäksi kaksi lasta. [/quote] On toki mahdotonta, että 31-vuotiaalla on kaksi lasta.  On toki mahdotonta, että joku on ollut missifinaalissa. Heitähän ei tietenkään ole olemassa ja vaikka olisikin kukaan ei heitä tunne.  On toki mahdotonta, että joku on Riiassa pääsiäisen aikaan.  On toki mahdotonta, että 31-vuotias kahden lapsen äiti käy salilla.  Kyllä on erittäin epäuskottavaa koko juttu, hah, hah.  Mutta ole uskomatta. Minulle on nyt tärkeintä, että saan haaveeni toteutettua. Jos se nyt toteutuu. Uskon tällä hetkellä vahvasti, että toteutuu.  ap [/quote] Missään nimessä en halunnut kyseenalaistaa tarinasi totuusarvoa. Koin vain hätää lastesi hyvinvoinnista, ettet nyt onnea koittaessa jättäisi heitä vaille hoivaa.

[/quote]

No en takuusti. Ovat nyt isällään sunnuntaihin asti. 

Tämä on aivan erityinen tilanne. En tod. harrasta irtosuhteita. Tämä uskomaton uros vain vie jalat alta ja housut jalasta. En pysty järkevään arviointiin nyt ollenkaan. 

Mutta lapset kaiken edelle, totta kai. Siitä ei tingitä. Siinä mulla menee raja kuitenkin. 

ap

Vierailija
11/221 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

JA SINÄ PIKKULIKKA TULET VIELÄ TUNTEMAAN MINUT! T. "VAIMO" (pian ex)

Vierailija
12/221 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tää voi olla totta!

Vierailija
13/221 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 14:12"]

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 14:04"]

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 13:56"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 13:46"] No niin, porvoolaista treenattua pyrstöä tarjolla! Muista vielä, että stooriin kuuluu Riiassa olevan missifinalistin lisäksi kaksi lasta. [/quote] On toki mahdotonta, että 31-vuotiaalla on kaksi lasta.  On toki mahdotonta, että joku on ollut missifinaalissa. Heitähän ei tietenkään ole olemassa ja vaikka olisikin kukaan ei heitä tunne.  On toki mahdotonta, että joku on Riiassa pääsiäisen aikaan.  On toki mahdotonta, että 31-vuotias kahden lapsen äiti käy salilla.  Kyllä on erittäin epäuskottavaa koko juttu, hah, hah.  Mutta ole uskomatta. Minulle on nyt tärkeintä, että saan haaveeni toteutettua. Jos se nyt toteutuu. Uskon tällä hetkellä vahvasti, että toteutuu.  ap [/quote] Missään nimessä en halunnut kyseenalaistaa tarinasi totuusarvoa. Koin vain hätää lastesi hyvinvoinnista, ettet nyt onnea koittaessa jättäisi heitä vaille hoivaa.

[/quote]

No en takuusti. Ovat nyt isällään sunnuntaihin asti. 

Tämä on aivan erityinen tilanne. En tod. harrasta irtosuhteita. Tämä uskomaton uros vain vie jalat alta ja housut jalasta. En pysty järkevään arviointiin nyt ollenkaan. 

Mutta lapset kaiken edelle, totta kai. Siitä ei tingitä. Siinä mulla menee raja kuitenkin. 

ap

[/quote]

Ei ihme että sulle on ero tullut

Vierailija
14/221 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoon aikaan ulkoilutat ap koiraasi.. Ja juuri samaan outoon aikaan sattuu tämä sun unelmien kohde olemaan myös koiransa kanssa ulkona.. Vai pitikö saada tämä "käänne" tähän sopivasti, että saat tarinaasi jatkettua? Joopa joo.

Vierailija
15/221 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kovien kyytien antaminen sopii paremmin miehen suuhun.

Vierailija
16/221 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 14:30"]

Outoon aikaan ulkoilutat ap koiraasi.. Ja juuri samaan outoon aikaan sattuu tämä sun unelmien kohde olemaan myös koiransa kanssa ulkona.. Vai pitikö saada tämä "käänne" tähän sopivasti, että saat tarinaasi jatkettua? Joopa joo.

[/quote]

Ei muuta tähän ketjuun, mutta mikä on outo aika pyhäpäivänä ulkoiluttaa koiraa. Siis joskus puolelta päivin. toooosi outoa.

Voi moittia varmaan aloittajaa syystä jos toisestakin, mutta outo pointti. 

Vierailija
17/221 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 17:59"]

Tälle tulee vielä paljon jatko-osia. Vaimo kun kumminkin löytää hiuksen tai korun sängystään. Itse en olisi mennyt miehen luo panemaan vaan mies olisi saanut tulla mun luokse.

[/quote]

Joo. Aika varomatonta mieheltä nyt. Joitain jälkiä jää helposti. Itse jätin kerran huulipunan yhden hoidon kylppäriin ja mies meinas saada kenkää, kun eihän sille mitään selitystä oikein ollut, kun oli sinne yön aikana ilmestynyt. Nainen oli siis yövuorossa töissä. Yheltä kaveriltani oli jääny sukkahousut myttyyn jonkun sohva tyynyt alle yhtä paha se. 

Mies oli yrittänyt selittää et on transu ja leikkii sukkahousuilla yksin ollessaan. Ei menny läpi.

Vierailija
18/221 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 14:42"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 14:30"]

[/quote]

Ei muuta tähän ketjuun, mutta mikä on outo aika pyhäpäivänä ulkoiluttaa koiraa. Siis joskus puolelta päivin. toooosi outoa.

Voi moittia varmaan aloittajaa syystä jos toisestakin, mutta outo pointti. 
[/quote]
Ainakin itse ja kaikki ketä tunnen ulkoiluttavat koiran aamulla, päivällä ja illalla n. 8 tunnin välein. Pentukoiria tietenkin useammin.
Ap on ollut kirjoittelemassa yöllä klo 01.30, sitten jo klo 8 aikaan ja nyt päivällä klo 13 tuli se hihkutus, että ovat tavanneet koirien ulkoilutuksen merkeissä. Eli luulisi ap:n ulkoiluttaneen koiransa silloin aamulla, ja useimmiten koira ulkoilutettaisiin myöhemmin kuin muutaman tunnin kuluttua. Tämä outoa. Mutta ap sitten varmaan juoksee koiransa kanssa ulkona koko ajan törmätäkseen tähän mieheen.

Vierailija
19/221 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskiperseet täällä haukkuu kun joku saa mitä haluu, kun on hoikka ja kaunis. 

Koiran ulkoilutus ajoistakin jotain sanomista. En jaksa tarkistaa, mut jos nyt on 1.30 ollu koneella, niin onhan vaikka voinu viedä sen jälkeen ja sitten keskipäivällä. 

Haloo!

Vierailija
20/221 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feikki