Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antaisin kovaa kyytiä! Onko sopivaa sanoa

Vierailija
02.04.2015 |

Eli niin himottaa yksi mies tässä naapurustossa. 

Mitä, jos ihan suoraan sanoisin, että hyvää seksiä tarjolla? Nolaanko vain itseni?

Niin tekee mieli tätä komistusta... että housut pois. Olen ihan hyvännäköinen nainen. Mies on kyllä naimisissa, mutta haitanneeko tuo?

Kommentit (221)

Vierailija
121/221 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 09:01"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 08:55"]

Oliskohan oikea sana PAKKOMIELLE!!!!

[/quote]

Myönnän! Ei joskus meinaa unta saada, kun hullun himokkaat ajatukset vellovat päässä (ja alapäässä). Näen kiimaisia unia, jotka päättyvät uniorgasmiin. 

Tietäisipä vain... 

Vaimo on muuten huomattavan kaunis, sitä en vielä ole maininnutkaan. Siis aivan erityisen kaunis. On ollut missifinaalissa aikoinaan. 

ap
[/quote]

Näen silmissäni antikliimaksin: himojen kohde nylkyttää 9-senttisellä puolikovalla kuusi vetoa ja ähkäisee anteeksipyynnön lopuksi.

Vierailija
122/221 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 09:14"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 09:01"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 08:55"]

Oliskohan oikea sana PAKKOMIELLE!!!!

[/quote]

Myönnän! Ei joskus meinaa unta saada, kun hullun himokkaat ajatukset vellovat päässä (ja alapäässä). Näen kiimaisia unia, jotka päättyvät uniorgasmiin. 

Tietäisipä vain... 

Vaimo on muuten huomattavan kaunis, sitä en vielä ole maininnutkaan. Siis aivan erityisen kaunis. On ollut missifinaalissa aikoinaan. 

ap
[/quote]

Näen silmissäni antikliimaksin: himojen kohde nylkyttää 9-senttisellä puolikovalla kuusi vetoa ja ähkäisee anteeksipyynnön lopuksi.
[/quote]

Ja sen jälkeen ulvoo anteeksipyyntöä vaimoltaan. " ANNELI! ANNELII! ANTEEKSI! VANNON ETTÄ SE KODINRIKKOJA EI PÄÄSE ENÄÄ KOSKAAN RAKKAUTEMME VÄLIIN!"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/221 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 09:13"]

Jotenkin tosi surullista, että ap ei arvosta avioliittoa ilmeisesti yhtään, vaan himoitsee varattua miestä ja oikein suunnittelee kuinka ehdottaisi tälle seksiä. :( Tottakai vastuu seksiin lähtemisestä on myös miehellä itsellään, mutta inhottaa, että joku oikein ehdoin tahdoin yrittää luikerrella rikkomaan avioliittoa ja toisten elämiä. Onko miehellä lapsia? Miltä ap tuntuisi jos olisit lastesi isän kanssa yhdessä (olen ymmärtänyt, että olet sinkku) ja lastesi perhe uhkaisi rikkoutua, kun naapurin nainen houkuttelisi miestäsi sänkyyn? Toivottavasti ap olet provo.

[/quote]

En ole provo! Ei kai se niin tavatonta ole varattua himoita? Aika yleistä käsittääkseni. 

On lapsia, mutta ovat jo kotoa pois muuttaneita aikuisia. 

En ole rikkomassa liittoa, vaan nimenomaan ihan salassa olisi tarkoitus toimia. En usko, että jättäisi vaimoaan ja mies on sitä paitsi liian vanha minulle vakisuhteeseen, 24 vuotta vanhempi siis. 

Vierailija
124/221 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 19:10"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 18:58"]

Kerro mittasi, ulkonäkösi ja harrastukseksi jne niin arvioidaan oletko kuuma

[/quote]

Ei mitoista voi päätellä seksuaalista vetovoimaa täysin. Mutta ne ovat ihan kohdallaan. Oisko sellaset 90-65-88, joskus mittailin pari vuotta sitten, kun juhlapukua vähän viilattiin. 

Ei kai mitenkään muuttunut. Pituus vähän alle 170. Kasvot ovat kauniit, en nyt sen enempää ala kuvailla, mutta kaikki kohdallaan. Olen tehnyt mainosmallin töitä aikoinaan. Laulan kuorossa ja urheilen. 

Mulla on kaksi lasta ja ikää 31 vuotta. Mies on 55-vuotias. Pitkä, superkomea, huumorintajuinen, älykäs... IHANA! Tulen hulluksi täällä nyt pelkästä ajatuksesta. Rupean katsomaan nyt telkkaria tai jotain tekemään, mikä vie ajatukset pois tästä. 

Kiitos kaikille vastanneille, vaikken nyt kauheasti sympatiaa saanut. Ymmärrän sen kyllä. 

[/quote]
Onko komistuksen nimi Teppo?

Vierailija
125/221 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 10:29"]

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 19:10"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 18:58"] Kerro mittasi, ulkonäkösi ja harrastukseksi jne niin arvioidaan oletko kuuma [/quote] Ei mitoista voi päätellä seksuaalista vetovoimaa täysin. Mutta ne ovat ihan kohdallaan. Oisko sellaset 90-65-88, joskus mittailin pari vuotta sitten, kun juhlapukua vähän viilattiin.  Ei kai mitenkään muuttunut. Pituus vähän alle 170. Kasvot ovat kauniit, en nyt sen enempää ala kuvailla, mutta kaikki kohdallaan. Olen tehnyt mainosmallin töitä aikoinaan. Laulan kuorossa ja urheilen.  Mulla on kaksi lasta ja ikää 31 vuotta. Mies on 55-vuotias. Pitkä, superkomea, huumorintajuinen, älykäs... IHANA! Tulen hulluksi täällä nyt pelkästä ajatuksesta. Rupean katsomaan nyt telkkaria tai jotain tekemään, mikä vie ajatukset pois tästä.  Kiitos kaikille vastanneille, vaikken nyt kauheasti sympatiaa saanut. Ymmärrän sen kyllä.    [/quote] Onko komistuksen nimi Teppo?

[/quote]

Ei ole!

ap

Vierailija
126/221 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo-o, peräaukon kutina on ikävä vaiva. Kyllä se sitä on. 

Vierailija
127/221 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli siis ihan hauskaa, pelattiin tietovisoja ja juteltiin kaikesta mahdollisesta. Mies on laajalti sivistynyt ja aihe kuin aihe on sopiva -- sosiaalipolitiikasta ja kulttuurista koirapolkutapahtumiin. Odottelin kovasti, että hän tekisi siirron, mutta ei kuulunut. 

Sitten tuli puhelu vaimolta. Mies vastasi jättäen puhelimen pöydälle, joten kuulin vaimon puheen. Vaimo kysyi pienten Riian kuulumisten jälkeen onko Laura vielä siellä (eli minä). Söimmekö jo lammaspataa ja tarjoa nyt vielä sitä suklaakakkuakin Lauralle ja onko näyttänyt ne kuvat, joista oli puhe. 

Siis mies oli etukäteen kertonut, että olin tulossa. Olin aivan ällikällä lyöty. Tätä en totisesti osannut odottaa. Vaimo suhtautui kuuleman perusteella aivan rennosti jopa huolehtivasti ja lähetti vielä terveisiä Lauralle lopuksi. 

En siis tätä vaimoa tunne juurikaan, mutta tiedämme toisemme nimeltä ja tervehditään aina, joskus joku sananenkin vaihdettu. 

Loppuajan olin vähän hiljainen ja mies tulkitsi sen väsymykseksi. Sanoi, että vie vielä koiran ulos ja voi saattaa minut kotiovelle samalla. 

Silloin niksahti. Rupesin änkyttämään: "ajattelin, et me voitais.. tai sen takia oikeestaan tulin, et... öh. 

Mies katseli hetken kengänkärkiään, tuli luokseni ja otti käteni omiin kouriinsa ja sanoi: "kulta pieni, kyllä tiedän miksi tulit, mutta se ei käy, ei missään tapauksessa. Olet suloinen ja hauskaa seuraa, mutta minulle kuin pikkutyttö. Sitä paitsi olen onnellisesti naimisissa"

PIKKUTYTTÖ! Olisi edes sanonut, ettei tunne vetoa tms. Nyt mitätöi koko naiseuteni ja seksuaalisuuteni. Olin kuolla häpeästä!

Pahinta tässä on nyt se, että enää minua ei ainoastaan himota tämä mies vaan olen RAKASTUNUT. Ja täysin mahdottomaan kohteeseen siis.... 

Vierailija
128/221 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D Eipä meinaa naurulta tulla loppua. Vietteliätärtä sanotaan pikkutytöksi. Mahtaa vituttaa ja ihan oikein sulle. 

Muijakin nauraa varmaan kuollakseen

Vierailija
129/221 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä uskon, että tämän tarinan on oikeasti kirjottanu tuo 5kymppinen mies. Uskon, että hän on käyny painamassa tuota naista, joka tän muka on kirjoittanu. Siksi kertonu kaiken niin tarkasti, että joku tunnistaisi ja pystyy sit vaimon epäillessä näyttää tämän ketjun. Salaliitto, muahhaahaa ;)

Vierailija
130/221 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 20:10"]Mä uskon, että tämän tarinan on oikeasti kirjottanu tuo 5kymppinen mies. Uskon, että hän on käyny painamassa tuota naista, joka tän muka on kirjoittanu. Siksi kertonu kaiken niin tarkasti, että joku tunnistaisi ja pystyy sit vaimon epäillessä näyttää tämän ketjun. Salaliitto, muahhaahaa ;)
[/quote]
Up!

Vierailija
131/221 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo varmasti on miehelle jo epäilyksestään kertonut!

Vierailija
132/221 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 10:41"]

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 10:38"]

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 10:25"]

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 09:04"]

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 08:58"]

Ap. On halpa, yksinkertainen ja mauton. Siihen ei mahd. Korkea koulutus vaikuta. Valinnat, teot ja muiden kohtelu ratkaisevat.

[/quote]

Sinä kallis (satanen suihinotosta), kaksinkertainen (normaalipainoon nähden) ja maullinen (kala-aromi alapäässä)

Tähän ei vaikuta matala koulutustasosi. 

[/quote]

Voi ressua kun olit taitava.

[/quote]Ap-älyköltä se verbaali-akrobatiakin onnistuu....

[/quote]Onkohan miehen kotona kristallikruunua, sinnehän ap olisi voinut korsetissa itsensä heilauttaa ja antaa miehelle unohtumatonta kyytiä.

[/quote]

Ei ollut, sellainen hyvin moderni sisustus oli. 

ap

Vierailija
133/221 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sinun on nyt AP paras poistua jo, ettet nolaa itseäsi yhtään enempää.
Itseään ja ennen kaikkea muita kunnioittava ihmiynen ei ehdota naimisissa olevalle syrjähyppyä. Aivan turha yrittää pestä käsiään, että miehen päätös. Jos sinä olet tietoisesti toinen osapuoli (tässä tapauksessa vielä aloitteellinen osapuoli), niin sinä olet osasyyllinen. Aivan yksiselitteisesti. Itsekin olen akateeminen, mutta lisäksi minulta löytyy sydämen sivistystä ja kunnioitusta muita ihmisiä kohtaan. En ymmärrä miten voit puolustella itsellesi sitä, että yritit kiemurrella kahden ihmisen väliin koska sinua halutti panna! Kertoo paljon kyllä sinusta ja nimen omaan myös tunneälystäsi. Oma duunarimieheni on hyvinkin älykäs sinuun verrattuna ainakin puheidesi perusteella. Kertoo sinusta paljon, että moraalisi loppuu siihen "kun kukaan ei näe". En leijuisi sinuna sivistyksellä. Mies teki onneksi oikein. Hän on siis aidosti sivistynyt.

Vierailija
134/221 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te jaksatte vinkua! Eihän tätä ole pakko lukea. Hei, idiootit, täällä on satoja teille sopivampia ketjuja varmasti. Jotain kiinnostavaa vaikka kissanruuasta. 

Mä ainakin oon tästä keissistä ihan kiinnostunut. Mulla nimittäin vähän sama tilanne. 

Kirjoittele vain ap, Kirjoitat sujuvasti ja kiinostavasti. Etkä edes näistä läskiämmistä provosoidu

Vierailija
135/221 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 18:07"]

Eli niin himottaa yksi mies tässä naapurustossa. 

Mitä, jos ihan suoraan sanoisin, että hyvää seksiä tarjolla? Nolaanko vain itseni?

Niin tekee mieli tätä komistusta... että housut pois. Olen ihan hyvännäköinen nainen. Mies on kyllä naimisissa, mutta haitanneeko tuo?

[/quote]

HUORAAA!!!

Vierailija
136/221 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmönen provo tällä kertaa. Murun kirjoittajalta, veikkaan. Tästä aletaan pitempääkin tarinaa kehitellä takuulla.

Vierailija
137/221 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 12:24"]

Haluaako mies sittenkin sinut?

[/quote]

Vähän siltä vaikuttaa. En tiedä!

Tekstaili sieltä kaverinsa luota maalta, että lähetee nyt  ja voisi tulla piipahtamaan luokseni. 

Sanoin, ettei käy. Lapset täällä ja muutenkin vähän sekaisin olin koko episodista. 

En tosiaankaan tiedä. Pää kertakaikkisen sekaisin nyt tästä. Ja työssä nyt haastavampi juttu. Artikkeli pitäisi ulos saada kahden viikon sisään. Se tarkoittaa kovaa työtä. 

Vierailija
138/221 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 12:38"]

Tietenkin pitää pimittää asioita. No en itsekään usko, että tämä on edes osittain totta. Nyt ap yrittää pähkäillä jotain mielenkiintoista juonenkäännettä. Mutta mielikuvitus ei oikein riitä, siksi kirjoittaa ympäripyöreitä.

[/quote]

Tietysti aina voi kehitellä näitä salaliittoteorioita. En sen kummemmin ota kantaa tähän. 

Mutta kiitos kommentista!

Vierailija
139/221 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 13:04"][quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 12:24"]

Haluaako mies sittenkin sinut?

[/quote]

Vähän siltä vaikuttaa. En tiedä!

Tekstaili sieltä kaverinsa luota maalta, että lähetee nyt  ja voisi tulla piipahtamaan luokseni. 

Sanoin, ettei käy. Lapset täällä ja muutenkin vähän sekaisin olin koko episodista. 

En tosiaankaan tiedä. Pää kertakaikkisen sekaisin nyt tästä. Ja työssä nyt haastavampi juttu. Artikkeli pitäisi ulos saada kahden viikon sisään. Se tarkoittaa kovaa työtä. 
[/quote] Voikohan tuosta vielä päätellä, että on kääntänyt kelkkansa?

Vierailija
140/221 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro nyt sitten, kun kovasti haluat. Miten mies otti yhteyttä ja mitä sanoi?

Onko muuten vaimoo näkynyt?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme